Eli Excelistä ja PowerPointista olen yrittänyt tallentaa cd:lle.Mutta mutta, aina saan vastauksen "ei voi tallentaa.Kansio on vain lukutyyppiä" Voisko joku kertoa mitä tarkoittaa?? Olen todellinen aloittelija näissä jutuissa..
Tallennusongelmia..
8
555
Vastaukset
- Excelit.fi
tiedostoja samalla tavalla kuin esim. levykkeelle, vaan tiedostot pitää "polttaa" CD:lle. Se onnistuu hankkimalla polttava CD-asema ja CD:n poltto-ohjelma. On toki mahdollista polttaa CD niin että siitä pystyy tallentamaan tietoa koneelle ja takaisin, mutta yhtä kaikki silloinkin tarvitaan polttava CD-asema.
- apua..
Ton verran minäkin tästä koneesta ymmärrän.Koneessa on molemmat mainitsemasi asiat.Musiikin kopiominen ainakin onnistuu.Eli ohjeita,kiitos!
- Excelit.fi
apua.. kirjoitti:
Ton verran minäkin tästä koneesta ymmärrän.Koneessa on molemmat mainitsemasi asiat.Musiikin kopiominen ainakin onnistuu.Eli ohjeita,kiitos!
Itselläni oli myös tilanne jossa data-CD:n polttaminen ei onnistunut. Kun latasin netistä toisen poltto-ohjelman niin johan alkoi toimimaan ja samalla poltto tuli nopeammaksi ja varmemmaksi.
Niin, ja sen takia lähdin perusasioista liikkelle koska sanoit olevasi täysin aloittelija. Ensimmäisen viestin perusteella en aivan ymmärtänyt että kyseessä olikin CD:n poltto-ongelma.
- Kunde
Jos käytössäsi on Win XP niin
tallenna XP:n väliaikaiseen cache kansioon,joka sijaitsee C:\Documents and Settings\\Local Settings\Application Data\Microsoft\CD Burning
Local settings ja Application Data kansiot ovat normaalisti piilotettuja.
Kun olet tallentanut ohjelmasi käynnistyy CD:n poltto jutska jne...- apua..
tohon microsoft-kohtaan asti löytyi kansiot mutta ei cd burning-kohtaa enää..mikä mättää?
- Kunde
Varmaankin käyttäjän nimi väärä.
- alkup.
Kunde kirjoitti:
Varmaankin käyttäjän nimi väärä.
Eli etsi-toiminnolla löytyy toi cd burning kansio mut kun tota polkua seuraan niin eipä löydykään..en ymmärrä..
- Kunde
alkup. kirjoitti:
Eli etsi-toiminnolla löytyy toi cd burning kansio mut kun tota polkua seuraan niin eipä löydykään..en ymmärrä..
Tarkista, että kansio on näkyvissä
Työkalut/Kansion asetukset.../Näytä/Piilotetut tiedostot ja kansiot kohdassa olet valinnut kohdan Näytä piilotetut tiedot ja kansiot
muuta en osaa neuvoa-minulla kyllä näkyy...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862