Vakuutusmaksu mitä mahtaa olla vuosimaksu. Minulla on Pohjolassa Autoturva vakuutus siis Liikennevakuutus ja Kevytkasko. Auto ei ole enää ihan uusi. Nyt ihmettelen vakuutusmaksun nousua maksan sen ½vuosittain, on noin 30€/½ vuodessa. Siis liippasee vuosittain noin 600€ menoja vakuutukseen.
Kysynkin onko teillä tietoa edullisimmista vaihtoehdoista?
Autovakuutus
6
126
Vastaukset
- kalliita kaikki
Lähi-Tapiolaa sanotaan edullisemmaksi kuin Pohjolaa, jossa minunkin vakuutukset onkeskitetysti. Ehkä ero jää kuitenkin muutamaan kymppiin /vuosi
Osamaksu tietysti tulee kertamaksua kalliimmaksi.
Kymmenettuhannet autot ajavat virolaisrekisterissä. Näitä kuitenkin syynätään. Ei suositella. - sitroen.
Minulla ei autoissani ole koskaan ollut muuta vakuutusta kuin se pakollinen liikennevakuutus. En nyt ulkoa muista, paljonko on tällä hetkellä. Bonukset kuitenkin 75 %.
Jos vakuutusyhtiö ottaa riskin minun maksamaani vakuutusmaksua vastaan minun joutumisestani kolariin ja saa siitä muhkeat palkat työntekijöilleen ja osingot osakkailleen, niin miksi minä en tekisi samoin?
Olen ajanut kuluneen 52 vuoden aikana noin miljoona km, osan ulkomailla, ja ainoat kolarit olivat huoltoasemalla keulaani peruuttanut kaveri joskus 1980 -luvulla ja vuosi sitten takanatullut ajoi takalamppuni rikki kun kertomansa mukaan räpläsi radiota eikä seurannut liikennettä. Häneltä meni etulamppu ja lokasuoja.- ylihintaista!
Vakuutusyhtiöiden "kartelli" on niin tiulla, ettei loimaankassaa vastaavaa toimijaa ole saatu vakuutusyrittäjäksi. Eiköhän sekin pikapuoliin järjesty jotain tietä.
- IF vähän aikaa,
ylihintaista! kirjoitti:
Vakuutusyhtiöiden "kartelli" on niin tiulla, ettei loimaankassaa vastaavaa toimijaa ole saatu vakuutusyrittäjäksi. Eiköhän sekin pikapuoliin järjesty jotain tietä.
koska IF osti Trygin vakuutukset.
Olin IF:issä vähän aikaa, se on kaikkein huonoin, sekaisin koko firma,
ja ryöstää moneen kertaan saman vakuutusmaksun, eikä maksa takaisin loppuja maksuja,
kun vaihtaa firmaa.
Taidan antaa lakimiehen hiukan selvitellä sen asioita!
Luottamus meni kerta kaikkiaan. - Aivan äsken
IF vähän aikaa, kirjoitti:
koska IF osti Trygin vakuutukset.
Olin IF:issä vähän aikaa, se on kaikkein huonoin, sekaisin koko firma,
ja ryöstää moneen kertaan saman vakuutusmaksun, eikä maksa takaisin loppuja maksuja,
kun vaihtaa firmaa.
Taidan antaa lakimiehen hiukan selvitellä sen asioita!
Luottamus meni kerta kaikkiaan.vasta tapahtunut.
- mopo-autoton
Mopoauton moni kortiton ikääntynyt mies haluaisi.
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194892317010/artikkeli/mopoauton vakuutusmaksu jopa 5 000 euroa.html
Erikoista, että käytetyn mopoauton vakuutus on uutta huomattavasti halvempi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan483080Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan272884- 1212316
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281432Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631336- 111296
Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121073- 74979
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39922Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13802