Riistakamera tallensi viime yönä kaksi hiipparia pihalta. Ei näytä kyllä ihan perus Voikkaalaisilta. Ellei ole näitä muuttaneita.
Kai ne varastettavaa etsivät.
Ensi yksi raudat (jalkaraudat) valmiiksi.
Eli terve tuloa.
Saako rakentaa muita ansoja?
Mattila Voikkaa
3
610
Vastaukset
- uripo
no eiköhän nuo voikkaalaisia ole,ei sinne kukaa muualt tule mitää varastamaan
- Kuvassa olevat
On nyt tunnistettu Poliisilaitoksella.
Ja pikku näpistelijöitähän nämä ovat.
Sitä yhteiskunnan rupusakkia, sosiaalihuollon elättejä.
Jos joku kauppailee epäkuntoisia ruohonleikkureita ym. kukkaruukkua niin ne on täältä meiltä viety.
Älä ainakaan maksa paljon niistä. Ne on vanhoja romuja.
Itse toki vakuutusyhtiö maksoi hyvän summan.
Olen tyytyväinen, näitten pummien työhön.
Jättelin muutakin romua nyt varastoon ja pihalle. Käykää hakemassa. Että saan vakuutuksista rahat että saan uusittua vehkeitä
- toinen mettämies.
Arvostan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1946769- 1581975
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️541185Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢441059Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu981017Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251924- 41889