Kapu kapteeninkadulla

entinen asiakas

Jo nyt on perk...menkää vaan sinne, suomalainen portsarikin haukkuu läskiperseeksi, jos on hiemankin pyyylevää sorttia oleva nainen...

10

663

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sipa

      Sillä on itsellään kuulemma venäläinen muija, ei oo pehmeyttä takapuolessa

    • kaapu...

      Nimimerkki taas kerran oikein kotkalainen, uh, mistä noita riittää.

      • On Venäläinen

        Venäläiset muijathan on monta kertaa parempia kuin suomalaiset ahdasmieliset pa-kapäät. Niistä löytyy hyviä ja kunnollisia ja rehellisiä. Kokemusta on parikymmentä vuotta.


    • Pillua 40e varvi

      Hah hah ryssä on aina ryssä suomalaisten kirous.

      • Hölmö maksaa vaevist

        Tajuton huutelee. Olkoon minkä maalainen vaimo tai nais ystävä, niin ilmainen se ei ole koskaan. Tarvii ruokaa, vaatteita ja monenlaista ylläpitoa ja pillu maksaa silloin AINA , SE EI OLE ILMAINEN, ei koskaan. Siihen joutuu satsaamaan aina joka tapauksessa. Jos itse vetelet käteen ja naista ei ole, niin se on ilmaista jos se vaiva ei maksa mitään.


      • Mina rakasta paljo
        Hölmö maksaa vaevist kirjoitti:

        Tajuton huutelee. Olkoon minkä maalainen vaimo tai nais ystävä, niin ilmainen se ei ole koskaan. Tarvii ruokaa, vaatteita ja monenlaista ylläpitoa ja pillu maksaa silloin AINA , SE EI OLE ILMAINEN, ei koskaan. Siihen joutuu satsaamaan aina joka tapauksessa. Jos itse vetelet käteen ja naista ei ole, niin se on ilmaista jos se vaiva ei maksa mitään.

        Kotka on tunnetusti täyteen maksullisia ryssiin huoria senssi palstat täyteen ja oikeen kuvien kanssa ei koko lehmää tarvitse ostaa jos juo maitoa.


      • minä nainen
        Mina rakasta paljo kirjoitti:

        Kotka on tunnetusti täyteen maksullisia ryssiin huoria senssi palstat täyteen ja oikeen kuvien kanssa ei koko lehmää tarvitse ostaa jos juo maitoa.

        Minulle on tullut sähköpostia, joissa venäläisten naisten kuvia ja treffitarjouksia. Eivät erota näköjään naisten ja miesten nimiä, tyhmät.


      • Sinkku.
        minä nainen kirjoitti:

        Minulle on tullut sähköpostia, joissa venäläisten naisten kuvia ja treffitarjouksia. Eivät erota näköjään naisten ja miesten nimiä, tyhmät.

        Kyllä suomalainen työtätekevä nainen on paras kaikista vikoineen kaikkineen aina se ryssiin huorat voittaa neeckereistä nyt puhumattakaan


    • Karo23_

      Kyllä mulle on noi poket aina ollu ystävällisiä vaikka ylimääräistä onkin ;) Ettei taas olis joku mielensäpahottaja liikkeellä? Tai perinteinen suomalainen nainen joka kuvittelee olevansa vastustamaton kun on tarpeeksi kännissä ja nyt kiskastu porot pannuun kun poke ei lämmennytkään?

      • Tosikot ja veitikat

        Hyvä läskipersehän tarkoittaa kehuja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      70
      1362
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1090
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      957
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      712
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      369
      703
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe