Mitäs tämä J. Hiisikero nykyään tekee, vai tekeekö mitään?
Merstolasta
11
1610
Vastaukset
- legalzedwriter.
Mitä sinä teet, vai teetkö mitään?
- joopajoo3
Entäs sinä?? Mitä sinä teet? Roikut täällä kommentomassa joka keskustelua!
- legalzedwriter.
Taon näppäimistöllä rahaa kuukaudessa sen johon sinulta menee se 500 päivää. Sitä minä teen.
- joopajoo3
No nyt kyllä haukkasi paskaa! Näppäimistöllä voit ropeltaa mut noista tuloista en tiedä... ota nyt se toinen käsi välillä edes pois housuista!! HEHHEEE
- lugalzedwriter
Kaikki kirjottaa ******... tutustukaa paperiehin. kaikista idiootein minna on vapaalla ja ketäköhän seutraavaks rasikaa/puukottaa? Ja nyt vielä valtojen idiooteimman pitkätukan kans.....jukka or soma... ***** mikä yhtälö...hyi ********! onneks kuulemma... PYUM!
- LooSERs!!
Legali taitaa kirjotella ite tänne aiheita et pääsee pätemään,muka:D ja Lugali taitaa olla muusseissa ja soosseissa,päättelin ihan ite.tän Minnan taidan tietää kyllä vaikken kuulukkaan valkostenroskasakkienskaalaan
- pirkkalan paroni
LooSERs!! kirjoitti:
Legali taitaa kirjotella ite tänne aiheita et pääsee pätemään,muka:D ja Lugali taitaa olla muusseissa ja soosseissa,päättelin ihan ite.tän Minnan taidan tietää kyllä vaikken kuulukkaan valkostenroskasakkienskaalaan
Kerros ny legal ny oikein ne tulos ku niin aina niitä mainostat. vai erehdytkö vaan luulemaan meidän muiden työssäkäyvien ansiot hieman alakanttiin. Entisessä työssäsi,kun tehtaalla palloilit,niin tuskin ihan mainitsemiisi hankkeisiin pääsit. Mutta toivotaan että Vantaan firmalta saat edes saman kuin keskiverto kansalaiset.
- wtfauta
pirkkalan paroni kirjoitti:
Kerros ny legal ny oikein ne tulos ku niin aina niitä mainostat. vai erehdytkö vaan luulemaan meidän muiden työssäkäyvien ansiot hieman alakanttiin. Entisessä työssäsi,kun tehtaalla palloilit,niin tuskin ihan mainitsemiisi hankkeisiin pääsit. Mutta toivotaan että Vantaan firmalta saat edes saman kuin keskiverto kansalaiset.
Onkohan sulla nyt ihan oikein kirjotettu nimi? J. Ole Koskaan tehny pahaa kärpäsellekkään!!!!
- urpoutelias
Nooh, mitäs ko hemmolle kuuluu tänää?
- Utelias22
Kuka Minna? Kuka pitkätukka? Tää Hiisikero on aivan ihana
- Anonyymi
Varmaan heh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k744036- 1023558
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah833383Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia382809- 1251673
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361536Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141181Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191164Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221134Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421130