Palstalla maaninen vaihe myllää.

Toivottavasti hän itse ymmärtää tilanteensa.

http://www.bipoinfo.fi/oireet/mania-aiheuttaa-yliaktiivisuutta
15111
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 15

Vanhimmat

  • Psykoosilääkkeitä tarvitaan nyt.

    Äänestä

  • vauhdissa ei pysy kirjoitti:

    pikkasen Thomasia
    O, breathe not his name, let it sleep in the shade,

    Where cold and unhonor'd his relics are laid:

    Sad, silent, and dark, be the tears that we shed,

    As the night dew that falls on the grass o'er his head.



    But the night dew that falls, though in silence it weeps,

    Shall brighten with verdure the grave where he sleeps;

    And the tear that we shed, though in secret it rolls,

    Shall long keep his memory green in our souls.

    Äänestä

  • Ei vaan. kirjoitti:

    Psykoosilääkkeitä tarvitaan nyt.

    Kokeiltu on. Pahentaa vaan.

    Äänestä

  • OM-mantra kirjoitti:

    Kokeiltu on. Pahentaa vaan.

    Psykiatri totes... mahdoton tapaus.

    Äänestä

Sehän on muksaa et meillä on oikein tohtori täällä, joka vielä sen luokan neropatti, että kykenee tekemään diagnooseja potilaita tapaamatta :) .... Voi äiti...

Äänestä
  • Mania on helppo tunnistaa, jos tuntee vastaavia tapauksia.

    Äänestä

  • ap. kirjoitti:

    Mania on helppo tunnistaa, jos tuntee vastaavia tapauksia.

    Maniassa ihminen sekoittaa todellisuuden ja harhan. Luulee oleansa enemmän kuin oikeasti on. Looginen ajattelukyky katoaa ja itseasiassa noin kymmenen minuutin juttelun aikana ammattitaitoinenn tunnistaa mokat ( kielioppi, looginen asioiden ymmärtäminen, tunteisiin
    liittyvät puutokset, syy-seurausuhteet...) ja vaillinaisuus ajattelussa. Nero kykenee vastaamaan kaikkeen väsymättä, mutta maaninen ei. Nerot herkästi sotketaan maanosiin, mutta ymmärtämättömiähän aina riittää. Aloittaja, huono ase ja häpeä. Ei taida vain oma älykkyys riittää ymmärtämään erilaisuutta?

    Äänestä

Hän ymmärtää kyllä tilanteensa.

Äänestä

Mikä täällä niin maanista, tai paremminkin eiköhän täällä kaikki ole enemmän tai vähemmän sitä.

Rauhaa ja rakkautta sekä iloa myös trollien arkeen :)

Äänestä

Miksi edes kuvittelet, että se "maaninen" kirjoittaa tällä palstalla? Taidat olla itse se maaninen... Ainakin tuo viittaa sun maanisuuteen, että luulet tunnistavasi jonkun palstalta anonyymien kirjoitusten perusteella. Kannattaisi vähentää palstailua.

Äänestä

No niinpä näyttää tekevän.

Äänestä
  • Rauhassa.

    Äänestä

Eräät masennuslääkkeet aiheuttavat ihmisessä manian oireita. Tuollaisten psykoaktiivisten aineiden vaikutuksen alaisena ei voi diagnosoida bipoksi.

Erän antoi minulle tuon dg:n masislääkkeiden syönnin aikana. Ei tunne mua muulta ajalta. Metsään meni dg. Oireet katosivat heti kun lääkkeiden vaikutus loppui. Ei kannata sellaisia mömmöjä syödä....

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Tsemiä. kirjoitti:

Toivottavasti hän itse ymmärtää tilanteensa.

http://www.bipoinfo.fi/oireet/mania-aiheuttaa-yliaktiivisuutta

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu