Mulla kaksi läppäriä joista toisella on Microsoft office paketti. Saanko sen mitenkään kopioitua/siirrettyä toiselle koneelle? Mulla ei ole mitään levykkeitä.
Microsoft office paketti + 2 läppäriä
15
562
Vastaukset
- downloadin syndrooma
Lataa se mikkiksen office -sivustolta
- sulop
Mulla on Microsoft office 2013.
- linux user
ei saa kopioitua...
levykkeellä oli viimeksi officen word vuonna 1992...
Jos sinulla on lisenssi niin asennuspaketin voi imaista vaikkapa Vapusen linkistä, mutta sitten sen officen aktivointi samalla lisenssillä toisessa koneessa onkin ihan eri maailman juttu... Onnea valitsemallasi tiellä...
:) Asennuspaketin saat sieltä mistä asensit sen siihen ensimmäiseen läppäriin. Tarvitset tietysti lisenssin myös.
- diiiiiiiiiiiiiih
Samalla lisenssillä sitä ei voi käyttää kahdella eri koneella. Pitää ostaa 2 Officea tai tilata Office 365.
- ei ku' näin
Samalla lisenssillä voi käyttää ko. ohjelmaa useallakin koneella.
Homma hoituu soittamalla mikkisoftalle ja perustelemalla miksi samaa lisenssiä käytetään useammassa asennuksessa. Saat toimivan lisenssin.
Tein em. yhden kerran ja sen jälkeen olen asentanut saman ohjelman,Office 2010,
ainakin kuuteen masiinaan. Eikä mitään ongelmia aktivoinnissa,tms.
http://office.microsoft.com/fi-fi/support/office-2013-ohjelmien-aktivoiminen-HA102819770.aspx
Tuon mukaan asia on tosiaan näin.- 3Timo
Eikös ap kysynyt että voiko siirtää?
Kyllä voi, jos asentaa sen toiselle koneelle ja poistaa toiselta koneelta! Voit täysin laillisesti vaikka MYYDÄ sen offices vaikka naapurilles, ja ladata sen tilalle vaikka joku ilmanen office ohjelmisto!
Mutta se ei välttämättä enää aktivoidu toisessa koneessa. Asentaa toki voi.
- mikä paketti...
Ehkä en ole ymmärtänyt asiaa oikein, mutta näissä paketeissa yleensä on annettu mahdollisuus asentaa paketti niin ja niin monelle koneelle (kotikoneelle). Itselläni on oikeus asentaa yhdelle pc:lle ja yhdelle taulutk:lle.
Office 365home: viiteen pc- tai mac ja viiteen tablettiin.
Office 365 personal: 1 1
Office home et student: 1
Riippuu siitä mikä paketti sulla on.MS Office 2013 on lisensoinniltaan täysin eri juttu kuin MS Office 365. MS Office 2013 on sellainen joka ostetaan erikseen joka koneelle, volyymilisenssit pois lukien.
MS Office 365 taas on kuukausi/vuosi -maksullinen ja sitä saa asentaa enemmän.
Lähinnä kyse on siitä, että halutaanko laitekohtainen lisensointi (MS Office 2013) vai käyttäjäkohtainen lisensointi (MS Office 365).
Sitten ne Home, Personal ja Student versiot ovat sellaisia joita ei voi käyttää kaupallisessa toiminnassa. Työkäyttöön pitää ostaa vähän kalliimpi lisenssi.
http://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_Office_2013#Comparison
- ilmainen office
lataa ja asenna ilmainen LibreOffice!
voit asentaa sen vaikka miljoonaan tietokoneeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302255
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261968Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121509Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121347Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951066
- 17987
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752