mikähän laajakuva televisio on paras? tarkotan mm.28'' televisioita ja sitä merkkiä
kiitos
mikä tv on paras
10
1320
Vastaukset
- minusta
Panasonicit yleensä voittaa testit tai on kärkipäässä
Sonykin on laatumerkki - Jukka
Ilman muuta Panasonic!Sony tulee hyvänä kakkosena.Älä muita edes mieti!
- TeeVee
Sony on aina ollut.
- mo1
olen ajatellut tässä philips laajakuva töllöä. 28-tuumainen laajakuva-TV
28PW6518/01
TV, joka laajentaa näköalasi!
Tämä Real Flat -laajakuvatelevisio käyttää Crystal Clear III -kuvankäsittelytekniikkaa, mikä tekee väreistä luonnollisia ja kuvista yksityiskohtaisia. Virtual Dolby Surround -ääni parantaa katseluelämystä entisestään.
499€ mutta oon kattelemas niit töllöi joulun jälkeen ku sillonhan on suurimmat tarjoukset - mo1
mo1 kirjoitti:
olen ajatellut tässä philips laajakuva töllöä. 28-tuumainen laajakuva-TV
28PW6518/01
TV, joka laajentaa näköalasi!
Tämä Real Flat -laajakuvatelevisio käyttää Crystal Clear III -kuvankäsittelytekniikkaa, mikä tekee väreistä luonnollisia ja kuvista yksityiskohtaisia. Virtual Dolby Surround -ääni parantaa katseluelämystä entisestään.
499€ mutta oon kattelemas niit töllöi joulun jälkeen ku sillonhan on suurimmat tarjouksettai sitten voisinkin hankkia panasonic laajakuva television ominaisuudet mm. Panasonic 28" laajakuva-TV TX-28DK1
28 tuuman stereo-TV, teksti-TV, kaukosäädin, scartliitännät ja OSD-on screen display.
28" Quintrix -kuvaputki, AutoZoom -automaattinen kuvasuhteen tunnistus, monipuoliset kuvan zoomaus-, levitys ja siirtotoiminnot, Nicamstereo, kaukosäädin, CTI kuvanparannuspiiri, teksti-tv, scartliittimet ja OSD-kuvaruutuvalikot.
397€ !
- m01
mitä on teidän veikkaus tästä panasonic telkusta et paljonko halpenis ton joulunjälkeen? kiitos
- Jukka
Vahva veikkaus on,ettei enää halpene!Se on jo nyt tosi edullinen laatuunsa nähden.Eikun ostamaan vaan.Ole viisas ja unohda se Philips..Ne on täyttä paskaa...
- m01
Jukka kirjoitti:
Vahva veikkaus on,ettei enää halpene!Se on jo nyt tosi edullinen laatuunsa nähden.Eikun ostamaan vaan.Ole viisas ja unohda se Philips..Ne on täyttä paskaa...
no mulla tulee rahat vastaan mulla on noin 300€ telkkuu varaa sit joulun jälkeen katon tohon hintaan parhaimman
- J.S
m01 kirjoitti:
no mulla tulee rahat vastaan mulla on noin 300€ telkkuu varaa sit joulun jälkeen katon tohon hintaan parhaimman
Osta mitä ostat mutta pyydä telkkariin lisä takuu. Monessa paikassa annetaan muutaman vuoden takuita parilla kymmenellä eurolla.
- m01
J.S kirjoitti:
Osta mitä ostat mutta pyydä telkkariin lisä takuu. Monessa paikassa annetaan muutaman vuoden takuita parilla kymmenellä eurolla.
jooh voishan sitä kysästä mut mikä telkku olis sit sellanen kohtuullinen telkku varmaan olis kiva kun olis 100hz kuva ja kuvanparannus piirit niin sit kelpaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770