Vielä eilen illalla Steamin tavaraluettelossani oli hienoja ja kalliita esineitä, mutta tänään iltapäivällä kun avasin steamin, huomasin, että kaikki hienoimmat ja arvokkaimmat esineet olivat kadonneet. Jäljellä oli vain pari halpaa esinettä. Mitä on todennäköisesti tapahtunut ja mitä minun pitäisi tässä tilanteessa tehdä?
Kiitos.
Steam-tilini hakkeroitiin
seftste55
1
189
Vastaukset
- kakkapersii
Haha.. kannattaa tehä ilmotus tosta steamissä valvelle.. siel on kyl ohjeet siihen.. pääsit helpolla multa katos koko windows.. ja vissiin kopioitiin kovalevyt ja biossi on ilmeisesti kans hajalla. Kiitos -laptop65-.. pyysin apua moderaattorilta kun ei yks peli toiminu ja nyt on koko kone paskana ja kaikki henkilötiedot netissä.. hauskaa tässä on se että korjas kyllä pelin että se toimi vähän aikaa mut nyt ei muut pelitäkkään senkään vertaa.. itse kanssa valitusta tekemässä.. tsemppiä sulle.. :-) kerrohan miten sitten sinulle kävi.. ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913125
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652713- 2032250
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91711- 1061529
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811140
- 951089