Mistä kannattaisi ostaa Xbox One? Itse olen kiinnostunut konsolista jossa tulee myös kinect mukana. Onko oltava suomen julkaisuversio vai voiko konsolin ostaa myös ulkomailta? :)
Xbox One osto apua!
1
154
Vastaukset
- Ostaisin Suomesta
Voi toki ostaa mistä vaan. Vaikka ulkomailta. Joku juttu noihin ulkomailta ostettuihin vehkeisiin liittyi, mutta en muista että mikä. Liittyikö live-tiliin tai mihin lie, ei pysty sanomaan.
Itse suosin kalliimmissa laiteostoksissa joko paikallista pelikauppaa, tai sitten Experttiä. Molemmissa säilyy ostoksen takuutiedot, vaikka kuitti sattuisikin häviämään. Joo hinta on ehkä sen jokusen kymppiä kalliimpi, mutta jos ongelmia tulee, niin asiat on helpompi hoitaa kuntoon. Yhteen vialliseen laturiin olen tässä vuosien varrella törmännyt, ja sekin asia hoitui yhdellä puhelinsoitolla kuntoon.
Toki moni tilaa myös ulkomailta ilman ongelmia ja kuulema huomattavasti halvemmalla. Kuka sitten tekee mitäkin, se on oma valinta. Mutta jos tilaat ulkomailta ja ongelmia ilmenee, niin varaudu siihen, että niiden asioiden selviminen saattaa olla hankalaa ja kestää kauan. Tai sitten ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741