Kuka on verijälkitutkija Tauru ?

ap34v

7

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taruako

J MIka Tauruako tarkoitat?

• dzeimit?

Ilmeisen kiinnostunut jutusta kun aivan oma-aloitteisesti tunki itsenä tutkimuksiin. Kuinka tavallista on, että poliisi saa itse valita tutkimusaiheensa, varsinkaan kaukaa omasta toimialueestaan? Ilmeisestii oli vähän löysää tehtävissä, mikä olisi outoa kun poliisilla on kova resurssipula. Kuka hyväksyi menettelyn? Mielenkiintoinen hahmo kyllä, standup -koomikoksikin kävisi hyvin, ei aivan perusvirkamies.

• Kerta kierron päälle

Eihän Tauru tutki tapausta, vaan on kutsuttu todistamaan verijälki-asiantuntijan roolissa. Siitä putoilee todistajanpalkkiot, päivärahat, sun muut, eli kyllä kannattaa änkeä itsensä juttuun, mikä ei pääty koskaan.

• stand-up

Tauru kertoi itse ottaneensa yhteyttä Porin poliisiin vuonna 2009, kun mediassa kerrottiin Auerin tunnustaneen. Korjaan siis: kuinka tavallista on on, että poliisi saa itse valita mitä työaikana ja työnantajan välineillä tekee...
        Jos kyse ei ollut työtehtävistä mikä henkilökohtainen intressi tunkea itsensä juttuun näin voimakkaasti? päivärahat ym. ei selitä tätä. Kova julkisuushakuisuus (mm. tv-uraa jo olemassa) ehkä. Jos tämä on motiivi, ottamansa kanta syyllisyyteen täytyy pitää lopullisessa tuomiossa. Muuten orastava julkkisura saa pahan särön?

• gawgaggrgr

varmaan juu itse otti yhteyttä

• näin teki

Juu, otti kyllä:

Rikosylikonstaapeli Tauru vaikutti poliisin henkirikostutkintaan enemmän kuin aiemmin on tiedetty.
      Tauru kertoo hovioikeudelle pyytäneensä poliisia suhtautumaan varauksellisesti siihen, mitä Anneli Auer kertoo. Tämä tapahtui sen jälkeen, kun Tauru omien tutkimustensa perusteella oli päätynyt siihen johtopäätökseen, että Auerin on täytynyt itse aiheuttaa vammansa.
      Tauru otti itse oma-aloitteisesti yhteyttä Ulvilan surman tutkijoihin, kun hän kuuli Anneli Auerin väitetystä tunnustuksesta.

http://www.satakunnankansa.fi/Kotimaa/1194926108533/artikkeli/veritutkija auer aiheutti itse vammansa.html

• Jack Ma

Kova pätemisen tarve tuolla hennerillä. Haluaa julkisuutta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3382
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3192
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2718
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2548
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1953
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1495
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1330
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82