Tarvitsisin koodeja ff x ja ff x-2 peleihin, jos niitä ylipäänsä on.
ff x ja ff x-2 koodeja?
6
531
Vastaukset
- ...
säälittävää jos ei ilman koodeja pärjää, mene pelaamaan jotain teletappi -peliä, ei pitäis olla liian vaikeita. niin ja final fantasyihin ei ole koodeja, 7 vuotias veljenikin sen tietää.
- yuna91
Pikkuveljeni niitä koodeja haluaa, en minä. Hän ei vain osaa käyttää nettiä.
- rikku
kylläoäs final fantasy kymppiin on koodeja, ja jotkut niistä ovat erittäin hyödyllisiä, ja jopa vättämättömiä tietää. esim. ilma laivan valikossa on "list" komennon alapuolella kaksi muuta valinta mahdollisuutta. niihin tarvitsee koodeja. minulla on ne ylhäällä, joten jos tarviit ne niin käske!
- yuna91
rikku kirjoitti:
kylläoäs final fantasy kymppiin on koodeja, ja jotkut niistä ovat erittäin hyödyllisiä, ja jopa vättämättömiä tietää. esim. ilma laivan valikossa on "list" komennon alapuolella kaksi muuta valinta mahdollisuutta. niihin tarvitsee koodeja. minulla on ne ylhäällä, joten jos tarviit ne niin käske!
Kertoisitko mistä niitä koodeja saa? Olisko esim. jotain nettisivua tai muuta?
- rikku
yuna91 kirjoitti:
Kertoisitko mistä niitä koodeja saa? Olisko esim. jotain nettisivua tai muuta?
joo onhan niitä nettisivujaki varmasti, mutta olen ite saanu ne yhestä pelit- lehdestä. siis ku siinä ilmalaivan valikossa (ffx)on "input" ja "search" niin niihin tulee: Baajin Temppeli: x 11-16 ja y 57-63. sanubian aavikko: x:12-16 ja y:41-45. Besaidin putoukset: x 29-32 ja y 73- 76. mi'ihenin rauniot: x 33-36 ja y 55-60. taistelu alue: x 39- 43 ja y 55-60. omega ruins:x 69-75 ja y33-38. (nämä on siis search valinnosta) ja sitte jos käyttää input valintoa syötä salasanoiksi GODHAND, VICTORIOUS ja MURASAME. godhand o rikun legendary ase, victorious on panssari ja murasame on auronin ase johon kuuluu "one mp cost". oleppa hyvä!
- Beef Man
Final Fantasy peleihin ei ole koodeja.
Jos koodeja haluaa näihin, pitää ostaa Gameshark tai Action Replay.
Tai yksittäisiä huijaus CD:tä, niin kuin mulla on Final Fantasy X:ään. Ja ostan tuohon toiseenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p555685Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "742834Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella192058No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401905Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1611819- 181781
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5153881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191161Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy821145Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah66965