Antaisitko paksua munaa varatulle naiselle...?

Onkoliikaapyydetty?

Sehän oli Hotelli Jyväshovi?
Olt varmasti jo sen varannut kahdelle hengelle?
Mulle käy myös Cumulus hotellikin. Alexsanrakin käy siitä aseman läheltä.
Niin ei tuu kiire junaan. Voin mä olla Jyväskylässä yötäkin eikä se mua haittaa.

Mä tuun sinne Lippuautomaatin luokse nii kuin oli sopimus.

14

8661

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kelopuu 123

      No totta ihmeessä antaisin.

    • mustaamunaavaratuill
    • Loukkaava....

      • Anonyymi

        Kiihottaa minua ja haluutko videokuvaa voit tulla mun luo kun saan mustaa isoa kyrpää perseeseen ja haluan suuhun ja onko mitat homo seksiä k III yksi ja ja


    • mies58v

      saat isova paksuva muna multa laitahan tietosi ootan

      • Kuuliainen

        Älä edes ehottele. Painu muuvalle anelemaan. Tuomoinen typerä anelu ei tuu kysymykseenkään.


    • Hotellivieras

      Olemme pariskunta itäsuomalaisesta pikkukaupungista, ja meilläkin oli vaimon kanssa kerran tapaaminen tässä samaisessa hotellissa. Syystä tai toisesta, ehkä jostain tietystä lapsuuskokemuksesta kimmokkeena olen aina pitänyt kaikkein kuumimpana seksiä varatun naisen ja vieraan miehen välillä. Kun en itse halua riskeerata avioliittoamme kokeilemalla vaimon mustasukkaisuuden rajoja, olemme tehneet toisin päin. Vaimolla on ollut miehiä. Hän ei täysin ymmärrä minua, mutta kun tilanne on tämä, hän käyttää sen hyväkseen. On kuulemma oma viehätyksensä tarjota itsekin kiihottuneena laukeaminen vieraalle mielenkiintoiselle, intohimoiselle miehelle. Tämä nuorimies oli yliopistoväkeä, meitä nuorempi, hauskannäköinen. Suorin sanoin ja rehellisesti, olin kertonut, että haluan katsella, kun toinen mies rakastelee vaimoani. Että tämä ei ole meille ensimmäinen kerta, ja yleensä me kaikki kolme olemme olleet tyytyväisiä. Meillä on tietyt rituaalit ja tavat, että esimerkiksi minä en riisuudu enkä osallistu, ainoastaan katselen. Vaimon toiveena on pitkä ja rauhallinen, lämmittelevä tutustuminen, esileikki, joka sitten kauniisti johtaa siihen mihin se luontevasti johtaa. Hotelli oli keskustassa, tunnelmallisen vanhanaikainen, joten saattoi hyvin kuvitella mitä kaikkea siellä on tapahtunut. Sovittuun aikaan tapasimme ja totesimme yksissä tuumin, että voimme jatkaa tutustumista huoneessamme. Vähitellen vaimo riisuutui ja viimeisimpänä ojensi minulle pikkuhousunsa. Se on sellainen hienovarainen ele, joka kertoo että vaimo on mukana vapaaehtoisesti ja omana itsenään, ja pikkuhousunsa minulle luovuttamalla luovuttaa samalla itsensä vieraalle. Kun vieras, tämä herttainen, herkullinen nuorimies oli riisuutunut, avattiin vuode, jotta pariskunta mukavasti pääsee tutustumaan toisiinsa. Vaimolla on leveät lanteet, kapea vyötärö, ärhäkkä tuuhea tupsu. Kiihottuessaan vaimo punastuu kaulaansa ja rintojaan myöten. Niin nytkin, kun miehen käsi lopulta uskalsi löytää sitä jo odottaneen liukkaan, karvaisen vaon. Valot oli himmennetty, ja seurasin tapahtumaa sivummalta, varjosta. Vaimo oli hyväillyt vieraalle upean erektion, ja siitä piti vielä käydä neuvottelu. Sen seurauksena annoimme vieraalle luvan tyydyttää ponteva, tahtova elimensä herkimmällä ja hupaisimmalla mahdollisella tavalla, vapaalla siemensyöksyllä vaimoni miehelle yhtä valmiiseeen, kaksi lasta synnyttäneeseen aviopilluun. Tätä tarkoitan kun sanoin, että kaikkein kuuminta on seksi varatun naisen ja vieraan miehen yhdynnässä.

      • yhdynnässä

        Varattu nainen (oma vaimo) ja vieras mies tai sitten itse toisen miehen vaimon kanssa, ehdottomasti kuumimmat yhdistelmät. Ja kyllä tuo vapaa siemensyöksy naisen sisään on hot.


      • Anonyymi
        yhdynnässä kirjoitti:

        Varattu nainen (oma vaimo) ja vieras mies tai sitten itse toisen miehen vaimon kanssa, ehdottomasti kuumimmat yhdistelmät. Ja kyllä tuo vapaa siemensyöksy naisen sisään on hot.

        Olen samaa mieltä. Ja ehkä vielä yksi potenssi tulee lisää kun otetaan mukaan ikäero. Rouva Robinson yläkerrassa opastamassa lukiolaispoikaa seurustelun saloihin ja naisen intiimiin tuntemiseen samalla kun avaramielinen aviomies alakerrassa lukee päivän lehteä, katselee tv:n iltauutisia tai vakoilee portaikossa makuukamarista kuuluvia ääniä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä. Ja ehkä vielä yksi potenssi tulee lisää kun otetaan mukaan ikäero. Rouva Robinson yläkerrassa opastamassa lukiolaispoikaa seurustelun saloihin ja naisen intiimiin tuntemiseen samalla kun avaramielinen aviomies alakerrassa lukee päivän lehteä, katselee tv:n iltauutisia tai vakoilee portaikossa makuukamarista kuuluvia ääniä.

        38-vuotias vaimoni on saanut nuoren ihailijan 1.5vuotta sitten on nyt syksyllä ajokortin saanut.
        Alussa poika kierteli meillä vaimon ottaessa aurinkoa ja saunan yhteydessä alastì uidessa.
        Kerran ollessamme humalassa ehdotin vaimolleni että antaa pojalle pillua kùn toinen on selvästi kiimassa ja kyttää vaimoani jatkuvasti.
        Alussa poika pelkäsi minun ollessa paikalla ja kävi panemassa vaimoa minun ollessa muualla.
        Kerran mennessämme saunaan pyysin pojan mukaan meidän kanssa.
        Kerroin hänelle vaimoni olevan mielissään kun nuori mies haluaa panna häntä ja se sopii minulle hyvin.
        Jatkossa poika tuli meille ja pyysi vaimoltani pillua mknun ollessani paikalla.
        Olì nopeasti ohi kun poika oli niin kiimainen niin tuli melkein heti kun sai munansa pilluun.
        Viime kesänä poika pani vaimoani miltei päivittäin ja syksyllä kävi kaupungissa yökylässä 3 kertaa ja pani useasti vaimoani, oli selvästi kehìttynyt kesti pitempään ja oli melkein heti valmis uudelleen valmis.


    • kuuliainen

      Ei tule kysymykseenkään. En misään nimessä en koskaan eikä alkuunkaan vieraan miehen kanssa. Se olisi häpeä koko suvulle saatikka omalle aviomiehelle että itselleni. En lähe tuollaiseen typerään leikkiin.

    • YläkerranRouva

      Tämä on naimisissa olevan naisen, minun, säädytön fantasiani. Olen yläkerrassa, vuoteella, pyyhkeen päällä vatsallani, pelkissä pikkuhousuissa. Hierottavana. En tiedä kuinka siihen on päädytty, mutta hartioitani ja selkääni hieroo nuori hierojaoppilas, 19-vuotias lukiolaispoika.

      Hän öljyää, hieroo selkäni, sitten jalkani, ohimennen käsivarret. Jutellaan koulusta, hierontakurssista. Mieheni on alakerrassa, ja kuulen hänen liikkuvan siellä, viheltelevän jotain tuttua kappaletta. Miehenihän tämän hieronnan minulle järjesti.

      Sitten minua pyydetään kääntymään, ja käännyn. Rintani ovat paljaat, ja niitäkin hierotaan öljyisin käsin, samoin reisiä. Jutellaan välillä, ollaan välillä hiljaa. Olen sulkenut silmäni.

      Sitten poika kysyy voisiko hän riisua pikkuhousuni, etteivät ne tahriinnu öljyyn.

      Ilman muuta, vastaan, ja nostan pakaroitani, kun poika hitaasti vetää housut nilkkoihin, pois kokonaan. Olen siinä aivan paljaana, silmät kiinni. Saa poika rauhassa katsoa miltä nainen näyttää. Hän jatkaa hieromista, hipaisee välillä häpykummun karvoitusta. Se nostaa ihoni kananlihalle.

      Levitän hieman lisää reisiäni, ja kun tilanne niin läheinen, luottamuksellinen, kysyn onko noin komealla pojalla tyttöystävää.

      Ei ole, poika naurahtaa. Hän on valitettavan ujo, varsinkin nuorten naisten seurassa, neitokammoinen.

      Semmoista se joskus on nuorilla, lohdutan. Mutta aika parantaa.

      Tekisi mieli kysyä, poika aloittaa, katkaisee hiljaisuuden. Voisiko hänkin riisuutua?

      Totta kai, sanon. Eihän siinä mitään pahaa ole.

      Niin poika alkaa riisuutua, keskeyttää sen, ja kysyy, haittaako että hänellä on erektio.

      Ei haittaa, sanon. Sehän on luonnollista.

      Pojalla on todellakin erektio, aikamiehen vehkeet, niin kuin sanotaan. Kurkistan silmäluomieni välistä kuinka se vaappuu ja huojuu, uhmaa painovoimaa. Alakerrasta kuuluu mieheni hyräily, esineiden kolahtelua.

      Pojan kädet ovat alkaneet lähennellä häpyäni, ja kuin merkiksi, levitän tilaa tehdäkseni reisiäni.

      Tuntuu hyvältä, sanon, kun poika rohkaistuu hieromaan sieltä mistä pitääkin.

      Olet tainnut tehdä tätä ennenkin, sanon, ja poika naurahtaa, ei sano mitään, lisää vain öljyä. Se alkaa olla minulle jo liikaa.

      Olethan sinä jo ollut naisen kanssa, kysyn, ja poika änkyttelee, jaa, tavallaan joo, kyllä kai, mutta oikeastaan hän on kyllä varsin kokematon, ei oikein uskalla lähestyä.

      Poika on tulipunainen kasvoiltaan, rintakin punoittaa. Jumalaisen kaunis kalu on kuin numeroa muuta pojan vartaloa suurempi. Kivekset riippuvat raskaina miljoonien siittiöiden painosta.

      Olet niin ihana, että haluaisin palkita, sanon ja säikähdän sanoja itsekin.

      Miten, poika kysyy, ja vastaan niin viehkeästi kuin osaan: Voisit tulla käväisemään pelloillani.

      Ja niin poika asettuu varovasti polviensa ja kyynärpäittensä varaan. Tämä oli tarkoituskin, ajattelen. Kyllä mieheni tämän hyväksyy. Tartun pojan penikseen ja naurahdan, tekee mieli sanoa, ja sanonkin: minä ohjaan, sinä poljet, niin kuin leikki kaikki käy.

      Niin minä ohjaan, hups vaan, ja ollaan yhdessä, mitä ihanimmassa yhdynnässä. Sinun ei tarvitse varoa, kuiskaan pojalle. Saat vapaasti vuodattaa siementä.




      Sehän on luonnollista

      • Anonyymi

        Heippa, olen itse 46v nainen, naimisissa ja mieheni aloitteesta olen joitakin kertoja paneskellut muiden kanssa.

        Ensimmäinen oli mieheni ulkomaalainen tuttu.....jännitti niin hemmetisti mutta sitten kuitenkin lopuksi oli ihan ihan hurjan kiihottavaa ja todellakin tyydyttävää.

        Tätä leikkiä on nyt kestänyt ehkä kuusi vuotta jonka aikana aina jos löytyy kiva kundi niin....no te ehkä voitte arvata.

        Muutama on ollut aika nuori, 25 ja vähän päälle ja en todellakaan aio lopettaa tätä, toki kun oma kotikaupunki on aika pieni niin ihan lähialueilla ei oikein kehtaa mutta esim Tahkolla, laivalla kne :)

        nimim. "Tyytyväinen rouva Kotkasta"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heippa, olen itse 46v nainen, naimisissa ja mieheni aloitteesta olen joitakin kertoja paneskellut muiden kanssa.

        Ensimmäinen oli mieheni ulkomaalainen tuttu.....jännitti niin hemmetisti mutta sitten kuitenkin lopuksi oli ihan ihan hurjan kiihottavaa ja todellakin tyydyttävää.

        Tätä leikkiä on nyt kestänyt ehkä kuusi vuotta jonka aikana aina jos löytyy kiva kundi niin....no te ehkä voitte arvata.

        Muutama on ollut aika nuori, 25 ja vähän päälle ja en todellakaan aio lopettaa tätä, toki kun oma kotikaupunki on aika pieni niin ihan lähialueilla ei oikein kehtaa mutta esim Tahkolla, laivalla kne :)

        nimim. "Tyytyväinen rouva Kotkasta"

        Itse olen todella pienellä paikkakunnalla täällä tuntee kaikki toisensa.
        Aloitus kimppaan tuli mieheltäni.
        Minulle ensimmäinen vieras oli meidän paras kaveri jo kouluajoilta.
        Kavereita on kerääntynyt nyt 4 ja oma mies.
        Kaksi miehistä käy viikottain panemassa jos ollaan kotona ja kaksi 1-2 kertaa kuukaudessa.
        Kolme miestä on paras silloin nainen tulee kunnolla pannuksi.
        Terveisin N28v


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      2021
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1515
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1163
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1127
    Aihe