Kaikki kylän pönttöpäät kokoontuu siellä.
Vanha Mestari Jämsä
21
2432
Vastaukset
- oxygenol
Pitää paikkansa. Me kireissä pyöräilyshortseissa viihtyvät A.Stubbin kloonit viihdytään torin toisella reunalla ja digataan Akuliinaa.
- Auvo2
Minä kävin siellä kyllä toukokuussa, mutta ei siellä ollut muita ku me ja Late.
- AnonyymiUUSI
Onko Late vielä hengissä? Onko hän nykyään se kalju vanha pieni heppara, jos niin kyllä on muuttunut?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko Late vielä hengissä? Onko hän nykyään se kalju vanha pieni heppara, jos niin kyllä on muuttunut?
late fetissi heräs talviunilta
- Black Horse
Reilut kunnon tyypit kokoontuu aina Wanhaan Mestariin. Hinttarit ja muut naisten alushousuja pitävät miekkoset hakeutuu yleensä Mäyrän reviirille Akuliinaan.
- Nylon Hi-Cut
Minä sain eilen kyläreissullani napattua naapurin Pipsan pyykkikorista juuri tällaiset muutaman tunnin kovassa jumpassa olleet http://www.ebay.com/itm/2-Two-Pair-Mens-White-Slippery-Shiny-Nylon-High-Cut-Panties-Size-7-/161414037932 ihanan viileät kovasti tahriintuneet pallien kannattimet. Ujutan ne kohta jalkaani, vedän tiukat pyöräilyhousut päälle ja lähden Akuliinan terassille.
- Ottelutulos
Wanha Mestari - Akuliina 6 - 0
- Mestariin mestariin
Wanhaan Mestariin sitä taas lauantai-iltana suunnataan ja lystiä pidetään. Tulkaa te kaikki muutkin sinne seurakseni, ettei vaan tarvitse yksin olla. Odotan teitä kaikkia innolla siinä terassilla jo alkuillasta alkaen.
- Anonyymi
Onko siellä vanhoja vattuja?
- inssi2
Hitto kun nuo naapurin Pipsan tiukat nylonpöksyt puristaa näitä minun vähästä työnteosta turvonneita palleja tuolla pyöräilyhousujen alla. Taidankin siirtyä tuonne Wanhan Mestarin puolelle oikein kunnon rentoon duunariporukkaan.
- mestarin homo
Voi vitt# kun on teillä hauskoja juttuja..
- 19+15
Menkää tuuppaamaan toisianne jööteriin!
- tukka silmillä
Minä kävin vanhassa mestarissa.130 kg possu tiskillä esitteli nyrkkiään. Vakuutti että tämä jakaa vain nukkumapaikkoja.Heh Heh.
- Olen wanha
tukka silmillä kirjoitti:
Minä kävin vanhassa mestarissa.130 kg possu tiskillä esitteli nyrkkiään. Vakuutti että tämä jakaa vain nukkumapaikkoja.Heh Heh.
Voi helevetti :D :D
- 1600estate
Olen wanha kirjoitti:
Voi helevetti :D :D
Löytyisikö sieltä gay seuraa?Vanhemmat miesmäiset naisetkin käyvät.Kannattaako pisemmältä matkalta tulla?
- kuivana 2.seen
1600estate kirjoitti:
Löytyisikö sieltä gay seuraa?Vanhemmat miesmäiset naisetkin käyvät.Kannattaako pisemmältä matkalta tulla?
Varmaan nämä mettäkylän jannut homostelee mielelään.
- Anonyymi
kuivana 2.seen kirjoitti:
Varmaan nämä mettäkylän jannut homostelee mielelään.
No tuskin nää metäkylän jannut edes tietää mitä homostelu on.
Naisen päällekin ymmärrys on kyseenalaista.
- LaatuaIsollaÄllällä
Jämsän juopot kiistelee siitä mikä räkälä on paras ja mihin juottolaan kannattaa sossurahat tuhlata.
En yllättynyt. - Anonyymi
Aika monen kannattaisi hankkii ihan oma elämä.
- Anonyymi
Ihan ps paikka.
- Anonyymi
Ei pidä paikkaansa, mää en käy siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä431805Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2071238- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321137- 781086
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057