Eli mikä sopisi Oiva Kalervon 5 ja Olavi Tuomaksen 3 veljelle nimeksi?
Olemme ajatelleet Oskari Nikodemusta ja Olli Patrikia, mutta mitä muita kivoja O:lla alkavia nimiä on?
Tytölle olisi tullut nimeksi Olivia Anette! Nimiä saa arvostella.
Oiva, Olavi ja ?
9
445
Vastaukset
- teija
Onni olisi mukava nimi... Toiseksi nimeksi sopii melkein mikä vaan, jos suvussa vaikka olisi joku mitä voisi käyttää.
- Bebantehen
Obelix Bruno Brutus, tosi komee nimi!
- eevi
Oula? Oskari olis ihan kiva nimi, aika yleinen vain.. Olli kuulostaa vähän Olavin lempinimeltä, joten en kannata sitä. Patrik on hyvä nimi, Nikodemus menettelee, vaihtaisin sen Nikolakseen!
Tässä muita o:lla alkavia:
Onni, Ossi, Oliver, Otso, Ohto, Otto, Okko, Otri, Osmo, Otava, Oleksi...
Mitä mieltä noista? =) - Nnen
Siis Onnia itse ehdottaisin. Persoonallinen ja hieno nimi mielestäni! Tai sitten Oskari tai Ossi
Esim.
Onni Samuli
Onni Aleksi
Onni Elias
Oskari Markus
Ossi Matias - Ripsu
Hei! Tuo Olavi Tuomas on mielestäni tosi onnistunut nimivalinta!
Onni on kyllä ihan kiva nimi mutta aika yleinen nykyään, ainakin minun mielestäni.
Itse ehdottaisin Ottoa tai Ollia. Patrik-nimestä en sen sijaan kovasti pidä. Olivia Anette on myös minun makuuni liian "vierasperäinen" ja vähän hienosteleva. Mutta eihän se nimi miestä (eikä naista) pahenna, tämä oli vaan minun mielipiteeni.
Otto Samuli
Otto Samuel
Olli Ilmari
Olli Juhana
Onnea nimenvalintaan! - Aurora
Olli on liian samanlainen kuin Olavi! Samoin tytön Olivia olisi ollut ihan samankuuloinen. Oskari on siis parempi. Oiva ja Olavi ovat muuten ihanan epätavallisia nimiä!
Otto, Onni, Otso, Oula, Osmo, Osmi, Okko, siinä vielä muutama o-nimi. - Oili
Hei! Kiitos paljon kommenteista ja ehdotuksista. Pidämme kauheasti tuosta Okko nimestä. Miltä siis kuulostaisi Okko Patrik? Tai Okko Nikodemus?
- aada
Okko on ihan kiva nimi, vaikka voin kuvitella että monesta se ei ole.
Patrik on myös kiva nimi, mutta Okko Patrik on kauhean kovan kuuloinen, joten Nikodemus voisi sopia paremmin, pehmentäisi nimeä vähäsen.
Nikodemuksenkin vaihtaisin kyllä vielä Nikolas-nimeen...
Ehdotukseni on siis Olavi Tuomaksen ja Oiva Kalervon veljelle:
OKKO NIKOLAS tai OKKO ELIAS!!!
Mitä mieltä olette? =) - maija
Okko on hieno nimi.
Mutta olen vahan samoilla linjoilla edellisen kommentoijan kanssa, etta Patrikin kanssa se on vahan kova. Elias, Johannes, Samuel tai vaikkapa Ilmari voisivat olla hyvia kakkosnimia.
Tuli myos mieleen etta Otso on myos hyva O'lla alkava miehen nimi....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p626017Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813496Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242661No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402165- 212159
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621853Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61659Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy84126781-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201226- 261097