Onko ko. firma luotettava ja kannattaako antaa vuokralaisen häädön heille? Vuokralainen ei maksa vuokraansa.
Suomen perintätoimisto Oy
3
149
Vastaukset
Mihin sinä perintätoimistoa tarvitset?
Vuokralaisen vuokra vähintään 2 kuukauden verran pystyssä, niin:
1. Toimitat hänelle vuokrasuhteen PURKUilmoituksen
2. Haet käräoikeudelta häätöä (vapaamutoinen hakemus riittää)
Onko vaikea hoitaa itse??- Samaa Mieltä
Juuri näin. Samalla kannattaa kyllä hakea myös maksamatta jääneitä vuokria. Perintätoimisto ei voi tehdä yhtään enempää.
- kannattaapas
Jos vuokralaisella ei ole luottotietoja enää, eli jos niin paljon jo ulosotossa ettei kannata omaa enää lähteä hakemaan ulosotosta, kun joutuu velkoja maksamaan hakemuskulut, niin perintätoimisto hoitaa sun puolesta muistuttelun ettei velka vanhene. Kolmen vuoden välinhän pitää laittaa muikkari, ettei vanhene.
Jos haetaankin käräjiltä ulosottoa luottotiedottomalle, niin perintätoimisto myös seuraa luottotietoja ja uusi hakemuksen tarvittaessa ettei sekin vanhene.
Itse käytän ko. firmaa ja hyvin on toiminut ja ei maksa velkojalle mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768732Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593301- 382654
- 272211
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto372180- 131927
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151743- 681705
- 181629