23 vuotiaalta velipojaltani:
"" Jumala ehkä loi miehen ennen naista, mutta onhan aina tehtävä luonnos
ennen mestariteosta. ""
Tämän viestin myötä toivottelen hyvää mieltä muillekin ladyille :).
Sain aivan ihanan tekstiviestin
9
1152
Vastaukset
- Mies 50+
Heh hee yks ylimääräinen jämä kylkiluu ei mennyt hukkaan
- Manne Manne
noin hienon nikin keksit?
* menee Ruusan luo sumpille * - homppeli
olivat poikaystävän kanssa yhdessä keksineet ton viestin..ehkäpä hormoonihoitojen välissä....
- rammer
Tästä vois vetää sellaisen johtopäätöksen, että ilman taiteilijoita oltais me äijät edelleen paratiisissa.
Juu, leideille kans terkkuja.- leidi
Ette Te miehet pääse maan päällä paratiisiin, koska ette ole tyytyväisiä minkäänlaisiin naisiin.
Aina vaan pitää etsiä ja etsiä. - Angiina
Hmm... ollaanko sitä jälleen noustu tuhkasta kuin entinen Fenix-lintu? Heiluuko hiiri jo himbessä? Tänne ei kuulu hurjempaa.
- leidi
oli tekstiviesti ja hyvä että pistit kiertoon.
Tuli oikein hyvä mieli ennen nukkumaanmenoa.
Kiitos ! - Angiina
Heippa, Ruusa, tiedän sinut sydämelliseksi ihmiseksi. Tiedän, ettet voi tietää minun inhoavan intohimoisesti sanaa lady. Minä en ainakaan halua olla lady! Mieluummin olen vaikka s-tanan akka. En ole edes aikuinen nainen, enkä nainen isolla N:llä. Ja nyt kun alkuun pääsin, niin... mikään elämässäni ei myöskään ole elämää suurempaa. Kaikki minulle tapahtunut on aina mahtunut elämääni vallan mainiosti, vaikka olenkin tälläinen (pikku)sielu.
aivan kiva akkanakin.
Minäkään en ole lady, en liion mikään muukaan siihen viittava,olenpahan vain nainen.
Nikkini perässä oleva iso N,tarkoittaa chattaillessa kuuluvani naisten kaartiin,ajattelin paremmin huomattavan.
En muuten isottele )))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756