Miten kauan akun

pitää kestää

Olen nyt lueskellut tätä palstaa ja huomannut yhden asian, kun on puhuttu cf62 eli akun kestosta. Miten kauan sen akun oikein pitää kestää kun jotkut puhuvat, että kestää vain vähän yli viikon?? Nokialaisessa sai ladata joka yö.Onko cf62 jotenkin poikkeuksellista tämä akun kesto?? Miten kauan akku siis oikeasti kestää normaalilla käytöllä? mulla on nyt c62 ja olen ollut tyytyväinen puhelimeen. Akkukin kestää monta päivää. Olen ajatellut vaihtaa cf62, mutta kertokaa nyt realistisia arvioita miten kauan akkunne tässä puhelimessa kestää??

5

490

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jappaa

Mulla cf62:n akku kestää kolme päivää. Ja en pelaa yhtään ja puhelenkin tosi vähän... Eli ei mikään maatajärisyttävä oo tuo akun kesto, mutta muuten on ok puhelin

• ''''''''

mulla kestää saman kuin ed. puhelimellani joka oli nokia.

• SheDevil2

Minä puhun ja tekstaan paljon. Käytän myös HF-laitetta noin 10h/vrk. Joku viisaampi on sanonut mulle, että nappikuuloke kuluttaa akkua. Onko se totta?

• Niki

Akku on kestänyt aika tasaisesti 4 päivää CF62:n kanssa. Ei sinäänsä huono, koska omassa S65:ssä akku kestää maksimissaankin vain pari päivää.

• metsku

Niin myös M55:ssani akku kestää vain maksimissaankin sen 4 päivää... Laskeskelin tossa, että kun M55:n akun koko on 700 mA ja mun toisen puhelimen, eli Nokia 3510i:n akun koko on 950 mA, niin silloin akun kesto kyllä selityy tolla koollakin. Nokialaisen akku kestää noin 6-7 päivää, ja jos kumminkin noi tominnot kuluttaa akkua aika laila saman verran, niin ei ole ihmekään, jos vähän vähemmän kestää.

Tiedä sitten noista kulutuksista. Tämä on vaan mun teoria...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      54
      5666
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      73
      2782
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      2000
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      1885
    5. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      160
      1815
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      1771
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1528
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1161
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      81
      1141
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      66
      965
    Aihe