Hyvä näkijä, voisit varmaan olla tukena: näetkö mikä ihme hiertää minun ja vanhemman herrasmiehen suhteessa? Hän on varmaan hyvä mies ja meillä on paljon yhteistäkin, mutta stressaannun ja hermostun hänen seurassaan.
Mietityttää kun hän puuhaa jo yhteen muuttamista, vaikka olemme tunteneet vasta loppukesästä asti.
Miksi reagoin ystävälliseen ihmiseen niin negatiivisesti?
Taiteenkerääjä
2
88
Vastaukset
Hei
sinä et ole valmis siihen, mitä mies pitää aivan päivänselvänä. hän on ihminen, joka ei mieti vaan toimii, näin myös ihmisrintamalla. sinä olet paljon varovaisempi, olethan kulkenut omaa polkuasi myös yksin ja tiedät paljon elämästä. sinä et ole hätähousu.
sinä olet häntä paljon herkempi, hän on kuin karhu.
sanoisin, että tämä mies ei pidä yksinelosta ollenkaan. hän tarvitsee itselleen kumppanin. en sano että hän tarvitsee rakkautta, sanon että ensin hän tarvitsee kumppanin, loppu selviää sitten jos on selvitäkseen.
sinä taas uskot onnellisuuteen, jakamiseen, perheeseen, oppimiseen, kehitykseen, eli etsit parisuhteesta eri asioita.
siksi sinua ahdistaa.
t. Keskiyö- Sub_
Kiitos Keskiyö :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701