Äidinkieli tekstitaito

körssi

Mikä porukalla fiilis? Mun mielestä ihan sika vaikee ja oli tosi vaikea saaha tekstiä paperille.

13

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tavoitteena E

      ei se nyt vaikee mun mielestä ollu, vähän haastava kylläkin. Eniten haastetta tosin mulle toi se että sain nukuttua n.5h edellisenä yönä koska mulla kauhee syysflunssa pahoinvointi sekotelma. Toivottavasti ei nyt kuiteskaa flunssa vaikuta suorituksee

    • rfdesafgds

      Mun mielestä oli aika helppo, nyt vaan kuumotellaan hyvän vastauksen piirteitä. Jännä ettei ollut mitään kunnollista argumentaatiohommaa, paitsi se vähä mitä niissä Turkki-aineistoissa sattui olemaan jotain retorisia keinoja jne.

      Vastasin ykköseen, kakkoseen ja vitoseen. Mut kokonaisuudessaan ihan hyvät tehtävät. 1 2 5 ainakin omassa kaveripiirissä oli aika yleinen tehtävä rivi. Mihin te vastasitte.

    • lehbfL

      vastasin 1,3,5 mitä laitoitte siihen 5 tehtävään vastauksesks?

    • nj<ke

      selitin kolmos tehtävässä että mainos käyttää suomalaisia arvoja hyödykseen, perhe, luonto jne. meniköhän ihan puihin ku ei hyvän vastauksen piirteissä noista mitään mainita :S

      • röllipeikko

        Näin tein juuri itsekin, ja sitä Suomi-tavaraa löyty aika hyvin kun kaivamalla kaivo. Päättelin, että kun mainos on ennen kaikkia suomalaisille kalastajille tarkotettu, niin varmaan siinä niitä juttuja haettiin. Ois voinu sitä tehtävänantoa vähä paremmin vilkuilla :D


      • apua6
        röllipeikko kirjoitti:

        Näin tein juuri itsekin, ja sitä Suomi-tavaraa löyty aika hyvin kun kaivamalla kaivo. Päättelin, että kun mainos on ennen kaikkia suomalaisille kalastajille tarkotettu, niin varmaan siinä niitä juttuja haettiin. Ois voinu sitä tehtävänantoa vähä paremmin vilkuilla :D

        mitä luulet paljon pisteitä mahollista saada tolla? Onko 2 liikaa vai onks mahiksii jopa 4?


    • gfdsaa

      Luulin että meni hyvin kunnes näin hyvän vastauksen piirteen ja tajusin, että metsäänhän se jälleen kerran meni. Aina kirjoituksissa sama juttu. Onneks ne oli (toivottavasti) viimeiset yo-kokeet ikinä! Paitsi tietty essee sit about viikon päästä.

    • mnjooh

      Vastasin 1,2 ja 3. Koko roskan tein yhelle konseptille, eli 2 ja 3 vastasin tosi lyhyesti :D Kuhan nyt läpi menis..

    • op95

      Uusin nyt. Paljon helpompi kuin viime kevään tekstitaito! Tehtävät olivat selkeitä eikä mitään kamalia abstrakteja novelleja ollut. tai sananlaskuja... meidän opettaja sanoi tuolloin, että koe oli liian vaikea, on kuulemma itsekin liian nuori ymmärtämään niitä sananlaskuja.:D

    • 10+15

      Koe meni miten meni... Kuhan nyt menis läpi... 6p ois lottovoitto..

    • gfdsaa

      Millasia alustavia ootte saaneet vai vieläkö odottelette niitä? Itsellä alustavasti 5-5-5, mutta tulee laskemaan lautakunnassa ihan helvetisti, koska eivät todellakaan täyttäneet hyvän vastauksen piirteissä vaadittuja juttuja. Tulispa takaisin edes 4-4-4, niin 40p esseestä riittäis E:hen.

    • kokela

      Mulla meni tekstitaito ihan penkin alle eli 2, 0, 2 ja vastasin tehtäviin 3,4 ja 5. Olen hyvin pettynyt! Toivottavasti essee menisi paremmin. Joku 40 toisi jo C.

    • vgjghjgfhjfghjhfgj

      3,2,2 , puolet huonommin mitä normaali tasostani kursseilla. Huooh.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe