AVK huijaa ihmisiä

mie en tiiä mittään

En tiedä kuinka moni on kiinnostunut AVK:lla myynnissä olevista pyöristä, mutta itse olen seurannut jonkun verran niitä ja niiden hintoja.

Yhteen asiaan olen kiinnittäny huomiota

a) Harrikoista pyydetään tähtitieteellisiä hintoja

b) aina lötyy joku joka on valmis maksamaan lähestulkoon sen ja lähes sen mitä pyydetään katukaupassa vastaavasta

Esimerkkinä mainittakoon nyt myynnissä oleva Fatboy 95.

Pyörä on varastettu ja löytynyt jostain, mitä ilmeisemmin meren pohjasta.Pyörästä pyydetään 18500e ja joku on jo tarjonnut siitä yli 16000e. Ei voi ku ihmetellä???
Varsinkin kun ottaa huomioon että koneen kunnosta ei ole mitään tietoa ja odotettavissa on uskomaton määrä erinäisiä sähköongelmia.
Lisäksi täytyy ihmetellä AVK:n myyjien "tietämättömyyttä" kysyttäessä myytävistä laitteista enemmän informaatiota kuin mitä myyntikuitissa ilmenee.
Kyseisen pyörän kohdalla kiinnitin huomion hapettuneisiin alumiiniosiin, nopeusmittarin näyttötauluun, johtonipuissa olevaan epämääräiseen valkoiseen nöyhtään ja pyörän ympärillä leijuvaan kalastajaveneen löyhkään.
Kävin kysymässä myyjältä yksinkertaisen kysymyksen "mistä pyörä on löydetty, onko se ollut meren tai järven pohjassa?"
Ainoa vastaus mitä sain oli "ei kun se on varastettu"
Noh.. jos joku on joskus jostain varastettu niin todennäköisesti se on myös joskus jostain myös löydetty.
En tiedä, mutta jotenkin vain jäi sellainen kuva että AVK ja vakuutusyhtiöt jättävät tietoisesti kertomatta heidän tiedossaan olevia oleellisia tietoja myytävien laitteiden kunnoista.

5

3832

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jiijii

jos se on ollut suolavedessä niin kyllä se ketä sen ostaa ja vielä tolla hinnalla niin.....
      hoh hoijaa tiedän vaan siitä että meressä yhden päivän ollut auto joutui aikoinaan kaverille niin parinvuoden päästä sai kärrätä romuttamoon hyvä että huolivat sinnekkin

• Kauppamies

Miten tuo nyt menikään, ei se ole hullu joka pyytää vaan se joka maksaa.

Mutta muuten tuollainen vedessä maannutkaan mopo ei kamalasti hirvitä. Olen kuivannyt yhden autonkin eikä se harrastuksena mikään mahdoton ollut, pyörässä (etenkään HD:ssä) tuota elektroniikkaa ei kovin hirveästi ole ja jos edes puoliksi japsityyliin ovat tehty niin ei niihin vesi sisään mene.

• Hörppää

Noh.. oli se moottori ny tehty japanissa tai USA:ssa, ni kyl sinne vesi menee sisään imusarjan kautta, jos se veteen upotetaan.

Mutta täähän oli tietysti vaa mun mielipide enkä oo tehny aiheesta emppiiristä tutkimusta

• Kauppamies
        Hörppää kirjoitti:

Noh.. oli se moottori ny tehty japanissa tai USA:ssa, ni kyl sinne vesi menee sisään imusarjan kautta, jos se veteen upotetaan.

Mutta täähän oli tietysti vaa mun mielipide enkä oo tehny aiheesta emppiiristä tutkimusta

Siitä elektroniikasta kirjoitin, loodat ovat niin tiiviitä ettei niihin aivan heti vesi mene vaikka olisi upoksissakin. Se, että vesi menee moottoriin lienee päivänselvyys kaikille.

• entäs sitten
        Kauppamies kirjoitti:

Siitä elektroniikasta kirjoitin, loodat ovat niin tiiviitä ettei niihin aivan heti vesi mene vaikka olisi upoksissakin. Se, että vesi menee moottoriin lienee päivänselvyys kaikille.

Käykää välillä paskalla, niin ajatukset kirkastuu....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe