En tiedä kuinka moni on kiinnostunut AVK:lla myynnissä olevista pyöristä, mutta itse olen seurannut jonkun verran niitä ja niiden hintoja.
Yhteen asiaan olen kiinnittäny huomiota
a) Harrikoista pyydetään tähtitieteellisiä hintoja
b) aina lötyy joku joka on valmis maksamaan lähestulkoon sen ja lähes sen mitä pyydetään katukaupassa vastaavasta
Esimerkkinä mainittakoon nyt myynnissä oleva Fatboy 95.
Pyörä on varastettu ja löytynyt jostain, mitä ilmeisemmin meren pohjasta.Pyörästä pyydetään 18500e ja joku on jo tarjonnut siitä yli 16000e. Ei voi ku ihmetellä???
Varsinkin kun ottaa huomioon että koneen kunnosta ei ole mitään tietoa ja odotettavissa on uskomaton määrä erinäisiä sähköongelmia.
Lisäksi täytyy ihmetellä AVK:n myyjien "tietämättömyyttä" kysyttäessä myytävistä laitteista enemmän informaatiota kuin mitä myyntikuitissa ilmenee.
Kyseisen pyörän kohdalla kiinnitin huomion hapettuneisiin alumiiniosiin, nopeusmittarin näyttötauluun, johtonipuissa olevaan epämääräiseen valkoiseen nöyhtään ja pyörän ympärillä leijuvaan kalastajaveneen löyhkään.
Kävin kysymässä myyjältä yksinkertaisen kysymyksen "mistä pyörä on löydetty, onko se ollut meren tai järven pohjassa?"
Ainoa vastaus mitä sain oli "ei kun se on varastettu"
Noh.. jos joku on joskus jostain varastettu niin todennäköisesti se on myös joskus jostain myös löydetty.
En tiedä, mutta jotenkin vain jäi sellainen kuva että AVK ja vakuutusyhtiöt jättävät tietoisesti kertomatta heidän tiedossaan olevia oleellisia tietoja myytävien laitteiden kunnoista.
AVK huijaa ihmisiä
5
3832
Vastaukset
- jiijii
jos se on ollut suolavedessä niin kyllä se ketä sen ostaa ja vielä tolla hinnalla niin.....
hoh hoijaa tiedän vaan siitä että meressä yhden päivän ollut auto joutui aikoinaan kaverille niin parinvuoden päästä sai kärrätä romuttamoon hyvä että huolivat sinnekkin - Kauppamies
Miten tuo nyt menikään, ei se ole hullu joka pyytää vaan se joka maksaa.
Mutta muuten tuollainen vedessä maannutkaan mopo ei kamalasti hirvitä. Olen kuivannyt yhden autonkin eikä se harrastuksena mikään mahdoton ollut, pyörässä (etenkään HD:ssä) tuota elektroniikkaa ei kovin hirveästi ole ja jos edes puoliksi japsityyliin ovat tehty niin ei niihin vesi sisään mene.- Hörppää
Noh.. oli se moottori ny tehty japanissa tai USA:ssa, ni kyl sinne vesi menee sisään imusarjan kautta, jos se veteen upotetaan.
Mutta täähän oli tietysti vaa mun mielipide enkä oo tehny aiheesta emppiiristä tutkimusta - Kauppamies
Hörppää kirjoitti:
Noh.. oli se moottori ny tehty japanissa tai USA:ssa, ni kyl sinne vesi menee sisään imusarjan kautta, jos se veteen upotetaan.
Mutta täähän oli tietysti vaa mun mielipide enkä oo tehny aiheesta emppiiristä tutkimustaSiitä elektroniikasta kirjoitin, loodat ovat niin tiiviitä ettei niihin aivan heti vesi mene vaikka olisi upoksissakin. Se, että vesi menee moottoriin lienee päivänselvyys kaikille.
- entäs sitten
Kauppamies kirjoitti:
Siitä elektroniikasta kirjoitin, loodat ovat niin tiiviitä ettei niihin aivan heti vesi mene vaikka olisi upoksissakin. Se, että vesi menee moottoriin lienee päivänselvyys kaikille.
Käykää välillä paskalla, niin ajatukset kirkastuu....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750