Miten Teidän muiden on käynyt miestenne kanssa?
Meillä on sellainen tilanne, että ollaan oltu miehen kanssa yhdessä nyt 8 vuotta. Itse olen 27 ja mies 32 vuotias. Ukko on alkanut muuttumaan kaljamahaiseksi pikkuhiljaa suhteen edetessä vaikka oli nuorempana hoikka ja urheilullinen.
En oikein tiedä mitä ajatella sillä seksi kaljamahaisen ukon kanssa ei oikein kiinnosta, kun olen kuitenkin kiintynyt häneen hoikkanapoikana alkujaan ja sellainen miehen minusta pitäisi ollakin.
Ensimmäinen lapsi (tyttö) saatiin 2001 ja tottakai minullakin oli noin 8-10 kuukautta hieman liikakiloja mutta ne karisivat spinningin myötä pois. Miehellä tuo vatsa näyttää paisuvan eikä kiinnostusta sen pois saamiseen tunnu edes löytyvän.
Tiedän kyllä, että voi olla itsekästä ajatella näin koska tärkeintähän oikeasti on se mitä sisältä löytyy, mutta kuitenkin en voi sille mitään että en pidä enää juurikaan näkemästäni esim. saunassa tai sängyssä.
Miehen kaljamaha
19
2926
Vastaukset
- gee
sano että naapurin penttiki sauvakävelee
- Mieti hetkonen....!
Mitä jos juttelisit ukkosi kanssa tästä asiasta.Niin uskomattomalta kuin se tuntuukin, niin ehkä ukkelisi ei ole tätä huomannut tai ei ole vaan antanut asian vaivata luullen ,että sinulle se on aivan sama.Ja voit olla varma,että naljailu asiasta ei ainakaan auta.Kerro mitä mieltä olet kaljamahasta ja auta siinä jos hän päättääkin tehdä asialle jotakin.Ja jos ei tee,mieti myös oletteko yhdessä sen takia että molemmilla olisi upea kroppa.Kannattaisi miettiä tuota henkistä puoltakin,sieltä löytyy se vahvuus suhteissa.Ja onhan kropan treenauksessa se puolikin,että mitä jos ukkosi treenaakin kroppansa huippukuntoon ja saat olla kateellinen ja mustasukkainen naisten osoittaessa huomiotaan hänelle ja huomaat joku päivä olevasi yksin kun ukkosi onkin lähtenyt jonkun toisen donnan matkaan.Minä olen tyytyväinen ukkoni kaljamahaan ei ainakaan toiset naiset hirveemmin kiinnostu sen takia.Mutta ne muut avut....?
- kuiteskin...
Sinuna tottuisin kaljamahaan. Jos teillä ei ole suurempia ongelmia kuin miehen kaljamaha, niin olette todella helpolla elämässä päässeet. Itse olen 30 v. ja jo kertaalleen eronnut, nyt toista kertaa naikkarissa, mutta emme ole saaneet lapsia. Eka mieheni oli alkkis, ja exän aikana tajusin sen, ettei ulkonäöllä ole loppupeleissä paljonkaan merkitystä. Exäni oli tosi komea. Nykyinen mieheni ei ollut mielestäni erityisen komea kun tapasimme, mutta vuosien mittaan olen alkanut näkemään hänet todella hyvännäköisenä. Mieheni on luonteeltaan kertakaikkiaan täydellinen (minulle), joten ilmeisesti sisäinen kauneus heijastuu ulospäinkin.
Tiedän, että tekstini kuulostaa nalkutukselta, mutta yksinkertaisesti omasta perspektiivistäni katsottuna tuo sun ongelma tuntuu hyttysen pissalta valtameressä. Toisaalta ymmärrän senkin, että ihminen tekee helposti ongelmia pienistäkin asioista, jos isoja murheita ei ole. Sellainen on ihmisluonto. En tarkoittaa pahoittaa mieltäsi, päin vastoin. Toivoisin, että voisit nähdä asiat oikeissa mittasuhteissa, niin olisit varmaan onnellisempi. Hyvää jatkoa sulle! - kaljamaha
Ei se mikään kaljamaha ole! Se on siittimen jäykistäjälihas, joka pullottaa.
Olet vuosien myötä alkanut tulemaan nipottajaksi, ja ei oikeilla miehillä semmoisen edessä seiso millään.
Se jäykistäjälihas on turvonnut epätoivoisen tehtävän edessä.
Niin on minullekin käynyt. Voi surkeutta. - Pasi
Miehen vatsan koosta näkee kuinka usein vaimo antaa. Olin minäkin kunnossa silloin kun vielä sai mutta nyt on ihan turha pysyä hyvässä trimmissä kun erektiollekaan ole enää käyttöä.
- Mini
Olisiko syytä yrittää kääntää kaljahanaa pienemmälleen. Silmiini on pistänyt kun kaljaa kannetaan nykyään kaikkina viikonpäivinä. Teidän tilanteestanne en tässä suhteessa tiedä, enkä siinä mielessä halua osoittaa syyttävällä sormella. Totean tämän ihan yleisestikin.
- ggtegetrgtrgwtgwtgwt
sano miehellesi että juo enemmän kaljaa, näin saat lahjottua miehen sielun oravan. kun let me show niin voit myös mennä sen kaa sänkyy panopuuhille, mutta älä lyö häntä mahaan kuin tarzan, ole myös hyvin iloinen ja kiinnostunut kun hän sanoo tahdon. mutta se esine millä iloitsitkin oli kukkaruukku
- tilttuvei
Meillä sama ongelma. Eihän se muuten haittais, mutta nuo sänkypuolen asiat ei oikein suju. Jokainen voi kuvitella, jos laitetaan siihen väliin iso jumppapallo...
- pollomaha
Se maha siinä välissä tekee toki jotkin asennot hankaliksi, mutta mielikuvituksella keksii kyllä uusia tilalle! Eikä se rupsahtanut toinenkaan puolisko välttämättä ulkonäöllisesti joka kohdasta miellytä. Silmät kiinni niin kyl se siitä.
- -Onni-
Meillä on 23 vuotta yhteistä taivalta takana ja mieheni on yhtä sutjakassa kunnossa kuin tavattuamme. Hän lenkkeilee paljon ja syö kuin hevonen. :D
- nipsu
Eiköhän tuo painonnousu ole aikalailla sitä tavallista elämää. Kumpikaan ei voi pysyä niissä mitoissa lopun elämäänsä, mitä ollaan oltu parikymppisinä nuorina. Toki urheiluun kannattaa kannustaa, mutta ulkonäkö muuttuu vaikka painon saisikin pidettyä kurissa. Jossain vaiheessa hiukset miehellä yleensä harvenee ja naisilla ainakin reidet ja peppu paksunee. Se vain on elämää, kuten jo sanoin.
Kyllä parisuhteen hyvät asiat pitää löytyä muualta kuin toisen ulkonäöstä pidemmällä aikavälillä.- -Onni-
Meijän ukolta ei ole edes hiukset harvenneet, kun hän on sattumoisin saanut Suomen vahvimmat hiukset. Parturit päivittelee kuulemma, etteivät ole koskaan nähneet yhtä paksua fledaa. Arvaa vaan harmittaako, kun itselläni on tyypillinen suomalainen hiirenhäntä, joka ei todellakaan ole iän myötä ainakaan vahvistunut. :(
- 18+10
Alotus on vuosikausia vanha näköjään, mahtoiko mahan expotentiaalinen laajeneminen koskaan stopata? Olisi kiva tietää..
Juuri tänään käytiin keskustelua miehen rantapallosta.. Tuskailee sitä itsekin muttei mitään ole valmis sen eteen tekemään (no okei rakentaahan hän sitä herkuilla ja oluella)..
Vanheneminen ja ulkonäön muuttuminen on mulle ok. Mutta epäterveellisillä tavoilla rakennettu sairauksille altistava kumpu on jotain mikä ei ole "normaalia", enkä ikinä uskonut että se urheilullinen mies jonka tapasin, päästäisi avioliiton myötä itsensä aivan retuperälle.- Niimi_Merkki_Liini
Sama täällä. Huolettaa, kun mies vain lihoo eikä harrasta liikuntaa. Maha kasvaa, lisäleuka on ilmestynyt. Siinä mielessä haittaa seksiä, että en ylety enää istumaan hänen päällään "ratsastusasennossa". On muuten aivan ihana mies, joten en valita, mutta ärsyttää joskus ja huolettaa terveyden takia.
Tavallista rupsahtamista tapahtuu kaikille iän myötä, mutta ihan suoranainen lihominen epäterveellisen syömisen takia on ihan tahallaan hankittu ongelma. - 18+10
Niimi_Merkki_Liini kirjoitti:
Sama täällä. Huolettaa, kun mies vain lihoo eikä harrasta liikuntaa. Maha kasvaa, lisäleuka on ilmestynyt. Siinä mielessä haittaa seksiä, että en ylety enää istumaan hänen päällään "ratsastusasennossa". On muuten aivan ihana mies, joten en valita, mutta ärsyttää joskus ja huolettaa terveyden takia.
Tavallista rupsahtamista tapahtuu kaikille iän myötä, mutta ihan suoranainen lihominen epäterveellisen syömisen takia on ihan tahallaan hankittu ongelma.Oho, aamulla olikin moottoripyörä pihassa ja mies oli lähtenyt tavallisella pyörällä töihin, eli edes pieni vaikutus keskustelulla oli.. Vaikkakin työmatka vaan 2km, mutta on sekin jo jotain :)
- Nolostunutvaimo
Munkin mies on lihonut meidän parisuhteen aikana ainakin 30kg ja kaikki on kerääntynyt mahaan. Maha on niin iso että sen päälle ei mahdu kunnolla paita. Maha näyttää kaljamah alta mutta kun sitä koskee se on ihan läskiä. Esim kun mieheni laittaa paitansa päälle niin paha roikkuu paidan ali. Minuakin on alkanut ärsyttää kun mieheni vaan lellii omaa majaansa mm hieroo taputtele löllyttää se on tosi tyhmän näköistä):
- Huolettaa
Minun ukkoni on laiha ja pitkä, mutta rööki on meillä ongelma ,nyt menee jo puolitoista askia vuorokaudessa ja kuorsaa niin ,että en saa kunnolla nukutuksi.
Ukko jo 55v ja koko aikuisikänsä tupakoinut. - SurullistahanTämä
Huolettaa kirjoitti:
Minun ukkoni on laiha ja pitkä, mutta rööki on meillä ongelma ,nyt menee jo puolitoista askia vuorokaudessa ja kuorsaa niin ,että en saa kunnolla nukutuksi.
Ukko jo 55v ja koko aikuisikänsä tupakoinut.Kohta sun huolesi poistuu, koska ukollasi on noin 5 vuotta elinaikaa jäljellä.
- näitämitäon
Parisuhde lihottaa.. oisko emäntien laittamalla ruoalla mitään tekemistä asian kanssa?
Oluen kittaus, pikaruoka ja mässyt ku jättää,ni kilot hävii, tai jää tulematta. Ei tartte mitää liikuntoja sen kummemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289