Tiesittekö, että alien-otusten ja predatoreiden taistelusta julkaistiin sarjakuva Suomessa jo 1990-luvulla? Tapahtumapaikkana oli karu aavikkoplaneetta, jossa oli ihmissiirtokunta.
Alienit vastaan predatorit
4
120
Vastaukset
- Elsa-Pekka
Kyseinen planeetta on tietenkin metsästysmaastoa. Tämä sarjakuva ilmestyi ulkomailla v. 1990.
- Xizor
Kuulostaa alkuperäiseltä AvP:ltä. https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/5/56/Aliens_versus_Predator_-_comic_cover.jpg
Parhaita sarjakuvia mitä olen lukenut ja paras AvP-tarina. Teki minusta käsitteen fanin. Sääli että elokuvat mokasivat sen niin pahasti. Jotkut pelit onnistuivat sentään kohtalaisesti. Sarjakuvan jatkotarinat olivat heikompilaatuisempia ja muut AvP-sarjakuvat harvoin pääsivät edes lähelle.
En tiennytkään että se julkaistiin Suomessakin. Sain käsiini silloin joskus tuon kokoelmaversion. Taitaa olla vieläkin jossain. - Elsa-Pekka
Muistaakseni se julkaistiin Suomessa jatkosarjana Agentti x-9-sarjakuvalehdissä.
- alienwriter
Alieneitä onko heitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1723375Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3732161Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii542097- 421988
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321481Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931241- 541203
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul3941091Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1151015- 46889