Joku kertoi että "SASTAINEN HOMO hipelöi minua uimahallissa! Uimahallin saunassa saastainen vanha homo alkoi hipelöimään minua. Yleensä en helposta suutu, mutta tuossa kohtaa teki kyllä mieli vetää turpaan ja kunnolla. Päätin kuitenkin lähteä vain pois niin nopeasti kuin mahdollista. Olisin kuitenkin saanut syytteen jostain viharikoksesta jos olisin torjunut homon lähentelyn liian suoraan, esimerkiksi kunnon nyrkin iskulla. Mitä mieltä olette.."
Suomen laki on (tai ainakin pitäisi olla) sukupuolineutraali. Siksi miehellä on aivan yhtä suuri oikeus tehdä seksuaalisesti ahdistelevasta homosta rikosilmoitus kuin naisillakin miehistä.
Miksi yhteiskunta ja media vaikenevat tästä ongelmasta?
Olisiko teistä kiva että kun nuori poikanne menee uimahalliin, homot saavat käyttää häntä seksuaaliseen tyydytykseensä?
Homot seksuaalisesti ahdistelee
Tuomiolle kans
2
498
Vastaukset
- 342525332525
Uimahallit kiellettävä
- olisinhakannut
Itse olisin vastaavassa tilanteessa hakannut homon sairaalakuntoon ja ns tyyliin melkein tappanut paljain käsin, ja olisin vaan sanonut että homo liukastui suihkussa ja törmäsi pesuhuoneen oveen että pitkin homolla olla huono tuuri kun alkoi ahdistelemaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203