Homot seksuaalisesti ahdistelee

Tuomiolle kans

Joku kertoi että "SASTAINEN HOMO hipelöi minua uimahallissa! Uimahallin saunassa saastainen vanha homo alkoi hipelöimään minua. Yleensä en helposta suutu, mutta tuossa kohtaa teki kyllä mieli vetää turpaan ja kunnolla. Päätin kuitenkin lähteä vain pois niin nopeasti kuin mahdollista. Olisin kuitenkin saanut syytteen jostain viharikoksesta jos olisin torjunut homon lähentelyn liian suoraan, esimerkiksi kunnon nyrkin iskulla. Mitä mieltä olette.."

Suomen laki on (tai ainakin pitäisi olla) sukupuolineutraali. Siksi miehellä on aivan yhtä suuri oikeus tehdä seksuaalisesti ahdistelevasta homosta rikosilmoitus kuin naisillakin miehistä.

Miksi yhteiskunta ja media vaikenevat tästä ongelmasta?

Olisiko teistä kiva että kun nuori poikanne menee uimahalliin, homot saavat käyttää häntä seksuaaliseen tyydytykseensä?

2

511

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 342525332525

Uimahallit kiellettävä

• olisinhakannut

Itse olisin vastaavassa tilanteessa hakannut homon sairaalakuntoon ja ns tyyliin melkein tappanut paljain käsin, ja olisin vaan sanonut että homo liukastui suihkussa ja törmäsi pesuhuoneen oveen että pitkin homolla olla huono tuuri kun alkoi ahdistelemaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      36
      2022
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      41
      630
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      38
      584
    4. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      470
    5. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      60
      460
    6. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      61
      459
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      44
      438
    8. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      417
    9. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      14
      413
    10. Hyvää yötä mies

Kulta söpöliini 🥺❤️
      Ikävä
      40
      401
    Aihe