Hei, mummollani on 306 HDI farkku vuosimallia 2000.
Autosta löytyy entuudestaan lohko sisäpistoke ja ostin hänelle sisäilmanlämmittimen, mutta askarruttaa lähteä keskikonsolin kylkeen poraamaan kylmästi ruuveja lämppärin metallialustan kiinnittämiseksi. Enkä viitsisi avata keskikonsolia.
Mukana tulevat ruuvit ovat peltiruuvikierteiset, 1 cm:in pituiset. Mihin kohtaan pelkääjän puolen jalkatilaa olette omissanne lämppärin asentaneet, jos ette keskikonsolin kylkeen?
Jos sillä on mitään merkitystä keskikonsolin tavarasisällön suhteen, autossa XT-varutus ja manuaali-ilmastointi.
SIsäilmalämmittimen kiinnitys 306:en
5
538
Vastaukset
- Paavo
Antaa palaa vaan, ruuvi sujahtaa muoviin, homma tulee hoidetuksi ja auto lämpimäksi.
Ei ne ruuvit siellä mitään pahaa tee - rei'istäkään ei jää jälkiä verhoilun ansiosta.- Ikoninliksauttaja
Kun tällainen nörtti olen, ajattelin, josko siellä on jotain piuhoja konsolin kyljessä pinnan alla, etten nyt ensimmäiseksi mene ruuvinvääntimellä mummon auton piuhoja katkomaan.
No, eihän nuo ruuvit ole kuin sentin pituiset... - lattialle
Ikoninliksauttaja kirjoitti:
Kun tällainen nörtti olen, ajattelin, josko siellä on jotain piuhoja konsolin kyljessä pinnan alla, etten nyt ensimmäiseksi mene ruuvinvääntimellä mummon auton piuhoja katkomaan.
No, eihän nuo ruuvit ole kuin sentin pituiset...Miksi nähdä vaivaa, mulla on lämmitin ollut aina repsikan jalkatilassa lattialla, jos ajossa jalkojen tielle, niin työntää penkinalle. Ei se niillä sentin ruuveilla kumminkaan pysy jne.
- Panu
lattialle kirjoitti:
Miksi nähdä vaivaa, mulla on lämmitin ollut aina repsikan jalkatilassa lattialla, jos ajossa jalkojen tielle, niin työntää penkinalle. Ei se niillä sentin ruuveilla kumminkaan pysy jne.
Minulla ollut jo useamman vuoden niillä sentin ruuveilla keskikonsolissa kiinni. Eipähän pyöri turhaan jaloissa :)
- 2000 hdi
Panu kirjoitti:
Minulla ollut jo useamman vuoden niillä sentin ruuveilla keskikonsolissa kiinni. Eipähän pyöri turhaan jaloissa :)
hyvin on pysyny keskikonsolin kyljes jo kolmisen talvee eikä siellä takana oo mitään vaarallista ruuvien tiellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837