Pitää saada tietää paljon mopon se tavallinen vakuutus maksaa TARKASTI! Ja mistä sen saa halvimmalla? Kiitos niille jotka vastaavat tätän!
Tarkoitus olisi saada halpa vakuutus, kun ei oo paljoa rahaa!!!
Mitä mopon vakuutus maksaa?
30
58801
Vastaukset
- thunder
Ainakin If:in vakuutus maksaa n.100€, taisi olla vähän allekkin.
- Anonyymi
Kuusa tai vuodessa? P9
- Anonyymi
Varokaa POHJOLA VAKUUTUSTA! VELOITTIVAT YHDEN PÄIVÄN VAKUUTUKSESTA 28€ Vaikka
minulla on kaikkii täydet bonukset. Törkeä firma. Vaihdoin heti toiseen yhtiöön.
- jiijii
mopon vakuutus maksaa KAIKILLA vakuutusyhtiöillä
aivan yhtäpaljon eli 103,70€ mutta eihän tollaiset KIKIT sitä tiedä sillä isukki ja äityli
sen maksaa- moponen_
Hinnoissa on muutaman euron eroja, mutta tuossa 100 euron nurkilla ne ovat.
- Jee
moponen_ kirjoitti:
mulla on mbk x-limit ja sen vakuutus on jotain 126e
- aiheesta kiinnostunut
moponen_ kirjoitti:
Niin miltä ajalta se on se 100€? Onko se esim. 100 e vuodessa?
- voi voi
aiheesta kiinnostunut kirjoitti:
Niin miltä ajalta se on se 100€? Onko se esim. 100 e vuodessa?
itselläni vakuutukset if:s ja maksaa 129e pakollinen liikennevakuutus ja 24e päälle mikä korvaa jos sen joku nusasee tai palaa yms yms. Skode oli kiinan ihme baotian san remo
- timo____D
voi voi kirjoitti:
itselläni vakuutukset if:s ja maksaa 129e pakollinen liikennevakuutus ja 24e päälle mikä korvaa jos sen joku nusasee tai palaa yms yms. Skode oli kiinan ihme baotian san remo
mulla kans saman hintaset vakuutukset 149 e tuli vuojesta yhteensä
- jami2
timo____D kirjoitti:
mulla kans saman hintaset vakuutukset 149 e tuli vuojesta yhteensä
onneksi on näin halvasta vakuutus maksusta kyse nimittäin jo kevytmoottoripyörän vakuutus on aivan mahdottoman kokoinen
- kallis
jami2 kirjoitti:
onneksi on näin halvasta vakuutus maksusta kyse nimittäin jo kevytmoottoripyörän vakuutus on aivan mahdottoman kokoinen
noin kymmenkertainen :(
- Toisen otin toista e
kallis kirjoitti:
noin kymmenkertainen :(
13.10.2009 Helsinki
Kysyttiin tarjousta tässä muutaman sitova sellainen.
Siis kysessä se PAKOLLINEN PERUS LIIKENNEVAKUUTUS päätelkää itse
Vakuutuskausi: yksi vuosi
maksu kerralla vakuutusta tehtäessä.
Veritas H.ki 104.50 €
Tapiola H:ki 198.00 € - Toisen otin toista e
Toisen otin toista e kirjoitti:
13.10.2009 Helsinki
Kysyttiin tarjousta tässä muutaman sitova sellainen.
Siis kysessä se PAKOLLINEN PERUS LIIKENNEVAKUUTUS päätelkää itse
Vakuutuskausi: yksi vuosi
maksu kerralla vakuutusta tehtäessä.
Veritas H.ki 104.50 €
Tapiola H:ki 198.00 €Niin tähän tuli vielä rekisteröintimaksu joka suoritettiin autokatsastusasemalla
eli paperin tulostus uusilla omistajatiedoilla 10.50 € - HIBI
moponen_ kirjoitti:
Paskat!
Mulla on pohjolassa ja PELKKÄ liikennevakuutus maksaa 198€/ kalenterivuosi. Ryöstöä, vaihdan heti ku vaan pystyn - Anonyymi
Mikä aika?
- mr leskinen
etsin itelle kans pikku rossin vakuutuksia
- Varikkomummi
Kyselin itse autolle vakuutuksia eri yhtiöistä ja Nordean ruotsalainen vakuutuskumppani pani parhaite,,, eikun parhaimmaksi. Siellä on mopollekin vakuuttaminen halpaa ja korvauksen maksut pelaa. Nyt sit vaan mummo ettii ittelleen mopoa - eikä varmaan ihan kiinan ihmeitä.
- H t H
eiköhän tekstin alottaja jo päässyt mopo -iästä. turha siitä enään on jankuttaa
- Että miksi
Miksi siis itse kaivoit yli 2v viimeksi kommentoidun pinnalle?
- J.H
Juu,
kyllä on vakuutus yhtiöissä menny Rahastuksen puoleen.
vai onko Meitin pikku vesselit pilannu ja kaatuillu ihan liikaa
vai
miten mahollista et Lähi tapiolan Liikennevakuutus Mopolle on
280 - 10% eli 240 vuosi: jessus et on Kallista. - Alehandro
Nyt ainakin pop vakuutus 157/v
ja If 129/v- onPuhelinOnNettiOnYhtiöt
Alkuperäinen kysymys vuodelta 2004 ja muutamien vuosien välein ilmestyy joku nero vastailemaan siihen. Taitaa mopoikäinen olla nykyään aika avuton otus?
- Anonyymi
onPuhelinOnNettiOnYhtiöt kirjoitti:
Alkuperäinen kysymys vuodelta 2004 ja muutamien vuosien välein ilmestyy joku nero vastailemaan siihen. Taitaa mopoikäinen olla nykyään aika avuton otus?
Pata kattilaa soimaa.
- Anonyymi
Pohjantähti 239,60€/v
OP 216,60€/v
IF 421,87€/v
Lähitapiola 263,41€/v
Turva 272,29€/v
POP 200,87€/
Fennia 280,52€/v
Säästöpankki 200,87€/v - Anonyymi
Voihan mahoton mikä kikkare se sieltä tupsahti.!
- Anonyymi
Mopomiitti halavalla.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462761Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201529Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57976Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15974Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm78889- 80888
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829