Mitä mopon vakuutus maksaa?

heikki

Pitää saada tietää paljon mopon se tavallinen vakuutus maksaa TARKASTI! Ja mistä sen saa halvimmalla? Kiitos niille jotka vastaavat tätän!
Tarkoitus olisi saada halpa vakuutus, kun ei oo paljoa rahaa!!!

30

60018

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thunder

      Ainakin If:in vakuutus maksaa n.100€, taisi olla vähän allekkin.

      • Anonyymi

        Kuusa tai vuodessa? P9


      • Anonyymi

        Varokaa POHJOLA VAKUUTUSTA! VELOITTIVAT YHDEN PÄIVÄN VAKUUTUKSESTA 28€ Vaikka
        minulla on kaikkii täydet bonukset. Törkeä firma. Vaihdoin heti toiseen yhtiöön.


    • jiijii

      mopon vakuutus maksaa KAIKILLA vakuutusyhtiöillä
      aivan yhtäpaljon eli 103,70€ mutta eihän tollaiset KIKIT sitä tiedä sillä isukki ja äityli
      sen maksaa

      • moponen_

        Hinnoissa on muutaman euron eroja, mutta tuossa 100 euron nurkilla ne ovat.


      • Jee
        moponen_ kirjoitti:

        Hinnoissa on muutaman euron eroja, mutta tuossa 100 euron nurkilla ne ovat.

        mulla on mbk x-limit ja sen vakuutus on jotain 126e


      • aiheesta kiinnostunut
        moponen_ kirjoitti:

        Hinnoissa on muutaman euron eroja, mutta tuossa 100 euron nurkilla ne ovat.

        Niin miltä ajalta se on se 100€? Onko se esim. 100 e vuodessa?


      • voi voi
        aiheesta kiinnostunut kirjoitti:

        Niin miltä ajalta se on se 100€? Onko se esim. 100 e vuodessa?

        itselläni vakuutukset if:s ja maksaa 129e pakollinen liikennevakuutus ja 24e päälle mikä korvaa jos sen joku nusasee tai palaa yms yms. Skode oli kiinan ihme baotian san remo


      • timo____D
        voi voi kirjoitti:

        itselläni vakuutukset if:s ja maksaa 129e pakollinen liikennevakuutus ja 24e päälle mikä korvaa jos sen joku nusasee tai palaa yms yms. Skode oli kiinan ihme baotian san remo

        mulla kans saman hintaset vakuutukset 149 e tuli vuojesta yhteensä


      • jami2
        timo____D kirjoitti:

        mulla kans saman hintaset vakuutukset 149 e tuli vuojesta yhteensä

        onneksi on näin halvasta vakuutus maksusta kyse nimittäin jo kevytmoottoripyörän vakuutus on aivan mahdottoman kokoinen


      • kallis
        jami2 kirjoitti:

        onneksi on näin halvasta vakuutus maksusta kyse nimittäin jo kevytmoottoripyörän vakuutus on aivan mahdottoman kokoinen

        noin kymmenkertainen :(


      • Toisen otin toista e
        kallis kirjoitti:

        noin kymmenkertainen :(

        13.10.2009 Helsinki
        Kysyttiin tarjousta tässä muutaman sitova sellainen.
        Siis kysessä se PAKOLLINEN PERUS LIIKENNEVAKUUTUS päätelkää itse

        Vakuutuskausi: yksi vuosi
        maksu kerralla vakuutusta tehtäessä.

        Veritas H.ki 104.50 €
        Tapiola H:ki 198.00 €


      • Toisen otin toista e
        Toisen otin toista e kirjoitti:

        13.10.2009 Helsinki
        Kysyttiin tarjousta tässä muutaman sitova sellainen.
        Siis kysessä se PAKOLLINEN PERUS LIIKENNEVAKUUTUS päätelkää itse

        Vakuutuskausi: yksi vuosi
        maksu kerralla vakuutusta tehtäessä.

        Veritas H.ki 104.50 €
        Tapiola H:ki 198.00 €

        Niin tähän tuli vielä rekisteröintimaksu joka suoritettiin autokatsastusasemalla
        eli paperin tulostus uusilla omistajatiedoilla 10.50 €


      • HIBI
        moponen_ kirjoitti:

        Hinnoissa on muutaman euron eroja, mutta tuossa 100 euron nurkilla ne ovat.

        Paskat!
        Mulla on pohjolassa ja PELKKÄ liikennevakuutus maksaa 198€/ kalenterivuosi. Ryöstöä, vaihdan heti ku vaan pystyn


      • Anonyymi

        Mikä aika?


    • mr leskinen

      etsin itelle kans pikku rossin vakuutuksia

      • Varikkomummi

        Kyselin itse autolle vakuutuksia eri yhtiöistä ja Nordean ruotsalainen vakuutuskumppani pani parhaite,,, eikun parhaimmaksi. Siellä on mopollekin vakuuttaminen halpaa ja korvauksen maksut pelaa. Nyt sit vaan mummo ettii ittelleen mopoa - eikä varmaan ihan kiinan ihmeitä.


    • H t H

      eiköhän tekstin alottaja jo päässyt mopo -iästä. turha siitä enään on jankuttaa

      • Että miksi

        Miksi siis itse kaivoit yli 2v viimeksi kommentoidun pinnalle?


    • J.H

      Juu,

      kyllä on vakuutus yhtiöissä menny Rahastuksen puoleen.
      vai onko Meitin pikku vesselit pilannu ja kaatuillu ihan liikaa
      vai
      miten mahollista et Lähi tapiolan Liikennevakuutus Mopolle on
      280 - 10% eli 240 vuosi: jessus et on Kallista.

    • Alehandro

      Nyt ainakin pop vakuutus 157/v
      ja If 129/v

      • onPuhelinOnNettiOnYhtiöt

        Alkuperäinen kysymys vuodelta 2004 ja muutamien vuosien välein ilmestyy joku nero vastailemaan siihen. Taitaa mopoikäinen olla nykyään aika avuton otus?


      • Anonyymi
        onPuhelinOnNettiOnYhtiöt kirjoitti:

        Alkuperäinen kysymys vuodelta 2004 ja muutamien vuosien välein ilmestyy joku nero vastailemaan siihen. Taitaa mopoikäinen olla nykyään aika avuton otus?

        Pata kattilaa soimaa.


    • Anonyymi

      Pohjantähti 239,60€/v
      OP 216,60€/v
      IF 421,87€/v
      Lähitapiola 263,41€/v
      Turva 272,29€/v
      POP 200,87€/
      Fennia 280,52€/v
      Säästöpankki 200,87€/v

    • Anonyymi

      Voihan mahoton mikä kikkare se sieltä tupsahti.!

    • Anonyymi

      Mopomiitti halavalla.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe