ANNETAAN 2 KISSAN PENTUA LAMMI-SALO

PÄIVI78

Näillä ihanan pehmiksillä kissanpennuilla olisi luovutus viikolla 48. Voisimme tuoda ne välille Lammi- Salo. Pennut majailevat Lammilla emonsa kainalossa, mutta itse asumme siis Salossa. Molemmat mustavalkoisia. Pistäkää sähköpostia, annan paremmat yhteystiedot sieltä kautta. Emo on pitkäkarvainen, isästä ei tietoa. Olisi kiva, kun pennut pääsisi jouluksi uuteen kotiin. -kiittisvaan-

9

1025

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lissu

Onko leikkaamaton kattisi juoksennellut vapaana kylillä kun ei isästä ole tietoa? Hyihyi, sietäisit sakkoja saada!

• justjoo

justhan tossa sanotaan että pennut on lammilla ja itse asuu salossa, eli tuskin on edes ilmoittajan oma kissa.. kummallista kun heti pitää alkaa räksyttämään, turha kommentoida jos et ole kiinnostunut pennuista.

• Lissu
        justjoo kirjoitti:

justhan tossa sanotaan että pennut on lammilla ja itse asuu salossa, eli tuskin on edes ilmoittajan oma kissa.. kummallista kun heti pitää alkaa räksyttämään, turha kommentoida jos et ole kiinnostunut pennuista.

Ja mun mielest viesti oli epäselvä ja siitä tuli sellainen olo jota ed. viestissä mainitsin. Ihan hyvä ilmoittajankin tietää, että jos tällainen epäilys herää, ei se varmaankaan oo hyvää mainosta niille lutusille karvapalloille, vai mitä ne nyt olikaan?!? Olitko muuten itse kiinnostunut pennuista vai tulitko muutenvaan tänne olemaan kitisevä paradoksi? Taidat olla itse alkup. viestin kirjoittaja... hmmm...

• PÄIVI78
        Lissu kirjoitti:

Ja mun mielest viesti oli epäselvä ja siitä tuli sellainen olo jota ed. viestissä mainitsin. Ihan hyvä ilmoittajankin tietää, että jos tällainen epäilys herää, ei se varmaankaan oo hyvää mainosta niille lutusille karvapalloille, vai mitä ne nyt olikaan?!? Olitko muuten itse kiinnostunut pennuista vai tulitko muutenvaan tänne olemaan kitisevä paradoksi? Taidat olla itse alkup. viestin kirjoittaja... hmmm...

SEMMOSTA VAAN, ETTÄ KISSA ON ASUNUT MIEHENI LUONA SALOSSA ALUNPERIN, JA MUUTTANUT PITOVAIKEUKSIEN VUOKSI APPIUKKONI LUOKSE LAMMILLE ISOON OMAKOTITALOON. MIEHENI ON LUPAUTUNUT HOITAMAAN KISSANSA, VAIKKA APPIUKON HOIVIIN SEN VEIKIN. OTIMME SIIS SEN TAKIA ASIAKSEMME HOITAA KISSANPENNUILLE KODIN. KÄYMME 3 VIIKONLOPPUA KUUKAUDESSA LAMMILLA KATSOMASSA KISSAA. EIKÄ TODELLAKAAN OLE MITENKÄÄN SYRJITTY KISSA!!!!!!!!!!-KIITOS VAAN SINULLE, KUN OTIT ASIAAN KANTAA, ENNEN KUN EDES TIESIT MITEN ASIA ON!!!!!!!!!!!!

• PÄIVI78

JAA, SEMMOSIA LAKEJAKIN ON OLEMASSA, ETTÄ SIITÄ SAKOTETAAN, KIVA TIETÄÄ. SINÄKÖ NE SAKOT TULET ANTAMAAN. OTA ENSIN ASIOISTA SELVÄÄ, ENNEN KUIN KÄYT KRITISOIMAAN!!!!!!!!!

• ....

Heti täällä ollaan kärkkymäsä ja syyttelemässä ihmisiä..Jumaliste, kun olis hienoa olla niin viisas kuin nämä "asiantuntijat" täällä ovat..Aina ensimmäisenä paapattamassa..Kasvakaa..

• kissapentu

Hei!
      Olen kiinnostunut kissanpennuista. Olisiko siellä yhtään tyttökissaa?
      Pystytkö antamaan sähköpostiosoitetta?

• päivi78

Kissat ovat saaneet kodin jo. Kiitos mielenkiinnostasi.

• Roopekka 1

Missä haluaisin nähdä . Meillä on koira myös cotton saattaisi tulla ystävykset asutaan omakotitalossa missä kissalla hyvät oltavat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      87
      4684
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3872
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      191
      3723
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      72
      2121
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1298
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1182
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      155
      1147
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      51
      1044
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      924
    Aihe