TAKUULASIN KANSSA ASIOINEILLE TIEDOKSI!!!!
TAKUULASI ON KONKURSISSA JA PARVEKELASEJA EI TULE!
10% ENNAKKOMAKSULLE VOIT SANOA KIITOS JA NÄKEMIIN!
TAKUULASI MENI KONKKAAN!!!!
6
2794
Vastaukset
- Suomen Takuulasin kanssa as...
Valitsin Lumonit, koska se on markkinajohtaja ja takaa tarvittavan huollon vaikka 20 vuoden päästä.
Muut yritykset ovat pili-pali yrityksiä,joissa välikäsiä paljon matkalla asennukseen. ( Lue= alihankkijoita). Takuulasissa taisi olla kolme henkilöä palkkalistoillaan.- lumonisti
Olen hankkinut lumonin parvekelasit useisiin omistamiin huoneistoihin ja homma toimii aina.
Ja lasit saa n.09-825 4550 - asentaja k
lumonisti kirjoitti:
Olen hankkinut lumonin parvekelasit useisiin omistamiin huoneistoihin ja homma toimii aina.
Ja lasit saa n.09-825 4550taitaa duunia riittää ....
- Ent. työntekijä
Olin töissä asentajana Suomen Takuulasissa ja ainakin sillon mun aikaan siellä oli töissä 20-25 työntekijää, joista noin 10 asentajia. Turha puhua paskaa jos ei tiedä mistä puhuu. Nyt kyllä olen jo muissa hommissa, ku se on sellasta paskahomaa se asentaminen.
- juuiierty
Ent. työntekijä kirjoitti:
Olin töissä asentajana Suomen Takuulasissa ja ainakin sillon mun aikaan siellä oli töissä 20-25 työntekijää, joista noin 10 asentajia. Turha puhua paskaa jos ei tiedä mistä puhuu. Nyt kyllä olen jo muissa hommissa, ku se on sellasta paskahomaa se asentaminen.
Taitaa olla samat hemmot taas asialla calinaire.fi ei muuten ole uskaltaneet laittaan nimiään firman sivuille heh
- miksu19822
juuiierty kirjoitti:
Taitaa olla samat hemmot taas asialla calinaire.fi ei muuten ole uskaltaneet laittaan nimiään firman sivuille heh
olin itsekkin tuolla purku/asennus hommissa ja lopetin siellä kun ei ollut tarpeeksi aikaa opastaa asennuksessa.
ja tuosta http://calinaire.fi ainakin sivut näyttävät samanlaisilta kun takuulasin ellen väärin muista...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093803Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1493531Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.442004Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1281078
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1371003- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25857