Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Millä pianon muutto onnistuu

seis nyt soitto...

Millä keinolla saa pianon muutetuksi uuteen kotiin.
Fiksut ihmiset neuvokaa. Pystyykö peräkärrillä tämän tekemään?

21

8759

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rapiano

      Raavaat miehet kantamaan.

    • Crash bum

      Jos kyseessä on kallis piano, niin itse tilaisin ammattilaiset.

    • pianopianissimo

      Sittem kun kärry on pihassa niin reikä seinään ja piano sisään.

    • mxr

      teleporttaat sen sinne uuteen paikkaan. Eli käytä nykyteknologiaa.

      • Fazer.

        Ota yhteys palolaitokseen. Sieltä löytyy pianonkantajat,ainakin aikaisemmin löytyi.


    • Ainakin urkujen

      Palolaitokselta löytyy myös pianonsoittajia.

      • Anonyymi

        ja suunsoittajia löytyy myös


    • Pianoja rakentanut

      Onnistuu se peräkärrylläkin pystyasennossa älä kaada , sido hyvin liinoilla kiinni. Sama koskee asunnosta ulos- ja uuteen sisälle kantoa ,piano pitää olla pystyasennossa. Muuton jälkeen joudut virittämään pianon uudestaan.

    • Beethooffen

      Seinä auki ja piano sisään. Ovestahan nuo ei mahdu kuin paloina.

      • Onpa pieni ovi

        Käsittääkseni tässä ei mitään flyygeliä olla siirtämässä!


    • Siirrosta

      Kyllä piano pakettiautolla menee, jos vain on tarpeeksi kantajia.

      Riippuu matkasta, kuinka hyvin pitää sitoa pystyyn. Kuitenkin suosittelen, että piano sidotaan liinoilla pakettiauton silmukoihin jollain liinoilla.

      Peräkärriä en suosittele on sen verran kuitenkin painoa pianossa ja muutenkin kun piano siirretään pakettiautossa niin sen päälle ei tule mitään ylimääräistä likaa eikä sitä tarvitse erikseen paljon peitellä.

      • arka aparaatti

        Paku on hyvä. Eihän sitä peräkärrissä suojaa millään. Pelkkä lämpötilan jyrkkä vaihtelu niin soitin on epävireessä pitkään.


    • pianiilo

      Ei se piano niin iso ole, että siihen porukkaa tarvii. Omaakin pianoa olen muutoissa kuljetellut yksin, tarvii vain oikeat apuvälineet. Rullakkoa ym.

      • Edestä- tai tak...pä

        Niin, tai sitten on hyvä olla sellainen sähkömalli, nehän eivät paina juuri mitään. Olen ollut muuttamassa ns. tavallista pianoa hissitömän kerrostalon neljännestä kerroksesta, enkä ikinä enää tee sitä. Seuraava pianon muutto tapahtuu parvekkeen kautta tai ei ollenkaan. Yksi kerta rouvaa takaa-, tai edestäkäänpäin ei saa pianoa siirtämään.


      • Pianiilo
        Edestä- tai tak...pä kirjoitti:

        Niin, tai sitten on hyvä olla sellainen sähkömalli, nehän eivät paina juuri mitään. Olen ollut muuttamassa ns. tavallista pianoa hissitömän kerrostalon neljännestä kerroksesta, enkä ikinä enää tee sitä. Seuraava pianon muutto tapahtuu parvekkeen kautta tai ei ollenkaan. Yksi kerta rouvaa takaa-, tai edestäkäänpäin ei saa pianoa siirtämään.

        Pianot kertseissä pitäisi kieltää naapurisovun takia, ei ole tullut mieleenkään muuttaa oman pianon kanssa mihinkään kerroskolhoosiin..


    • Penkistä 75

      Piano ei paina kovinkaan paljon,ehkä 200kg.

    • Riski mies

      Potkukelkalla olen tavannut Yamahat ja Steinwayt kuskata niin kesällä kuin talvellakin.

      • Riski mies

        Pystypianot kulkevat kainalossa.


      • Sweden
        Riski mies kirjoitti:

        Pystypianot kulkevat kainalossa.

        Miö könnä its piono päähä pääl niihku necru afrogga vesiastio


    • Anonyymi

      Vertailin itse pianon kuljetuksen hinnat ja löysin sopivan yrityksen Kodinplazasta. www.kodinplaza.fi/ on Suomen paras tarjouspyyntöpalvelu!

    • Anonyymi

      Rakenna uusi koti pianon ympärille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe