Voih, olen jokunen kuukausi sitten eronnut pitkästä suhteesta ja nyt parisen kuukautta ollut uusi mies kuvioissa ja tilanne on hieman outu.
Exä ei kiinnittänyt muihin naisiin huomiota oikeastaan ollenkaan.. ainakaan minun ollessa läsnä.
Nyt tämä uusi taas on aivan eri maata. Sisimmässäni tuntuu tosi pahalta, mutten tiedä voinko sanoa asiasta. En halua olla nalkuttava akka. Mutta jäin miettiin mahdanko kestää pitemmän päälle. Onko tämä uusi sitten "normaali" mies? Katteleeko teidänkin ukot sinunkin läsnäollessa toisia naisia ja välillä jopa ääneen kehuu niitä. Plus nyt alkoi Martina ja hengenpelastajat, se hänen oli ihan pakko saada katsoa! Itse en pystynyt jäämään samaan huoneeseen.. Minulla on huono itseluottamus ja´varsinkin tissien suhteen ja hän tietää sen myös. Eli tää tv-ohjelma sai kans niin pahan mielen mulle että... Ääks! Kuulostaakin hullulta mut onko se nyt ihan ok et mies kuolaa vieressä muita?
Oon muuten tosi ihastunut mut pelkään et jossain vaiheessa tämä käy itselleni henkisesti raskaaksi. Onko minulla "oikeutta" sanoa että onko ihan pakko?!
Mies katselee näkyvästi muita :(
5
489
Vastaukset
- akjhgkadh
Minun mielestäni katsoa saa, mutta kommentointi on tahallista loukkausta.
Eli sano suoraan miehelle: "Voitko olla kommentoimatta, se loukkaa."
Jos mies ei lopeta siitä huolimatta, voit tehdä omat johtopäätöksesi miehen suhteen.
Se, että kärsii muiden katsomisesta on yleinen ongelma. Katsominen on sellainen juttu, että jollei kieli laahaten kuolaa, siinä ei ole mitään pahaa. Kaikki katsovat, miehet ja naiset, eikä siinä ole mitään väärää. - HanHi1
minä ulkomaalainen ja myös pari kuukautta ollut uusi mies, minua paljon vanhempi. mina sairaalloisen mustasukkainen, pelkään, että mies jättää. siksi paras yrittä saada se naimisiin ja pian ennen kuin mies tajuaa että olen hullu.
- varokaa näitä
Hullu ole, todellakin! Mitä kuvittelet aikaansaavasi naimisiinmenolla?
- Kaikki se....
Mieheni kertoili minulle rakastelukohtauksistaan muiden naisten kanssa, oli kuulemma joskus päässyt kopaisemaan sukuun tullutta nuorta miniää. Kertoili kuinka hän erotti sängyssä kaksoset toisen kriittisessä paikassa olevasta luomesta. Niin että kyllä mun mies oli hullumpi kuin aloittajan.
Jätin omaan arvoonsa, sen huomasin että hänellä oli alemmuuskomplekseja joidenkin asioiden suhteen ja peitti ne ylirohkeilla puheilla.
Lopetti jossain vaiheessa joten luulin että oli vain typerää lehkimista kokemuksistaan, saattoi olla todellisuudessa vähemmän kuin kertoili. Ei ole vieraisiinmenevä.
Minä sinuna yrittäisin päästä asian yläpuolelle. Toki voisi asian ottaa puheeksi, voisit kertoa että tunnet itsesi epävarmaksi hänen toimiessaan niin kuin toimii. Jos on fiksu mies niin lopettaa. Jos ei ole niin jatkaa, ehkä panee vielä paremmaksi sinua ärsyttääkseen. - leenamaija33
Etsi arvoisesi! Tuskin mies muuttuu. Yritä pari kertaa mutta sitten kandee pakata kamat. Huonoa itseluottamusta ja itsearvostusta, mistä tuollainen tahallinen kiusaaminen tulee, ei muuta mikään. Ja se tulee näkymään myös muuten ja muissa asioissa. Kokemusta vastaavasta on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768882Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593311- 422698
- 272231
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto372190- 131937
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151753- 681705
- 181639