Olisin kiinnostunut ostamaan kaytetyn lumilaudan? Tarjouksia!!
Vastaukset 4
- dr.stein
no niin elikkäs olis myytävänä Oxygen SX 164cm "freeride" lauta, joka sopii kovaan ja agressiiviseen laskuun, Crazy Creek Nature siteet, Northwave kengät sekä K2 musta kypärä.
Kaikki kamat hyvässä kunnossa, erityisesti kengät joilla ei ole laskettu kuin 1 talvi.
Hinnaksi olen ajatellut 300€, mutta siitä voidaan tottakai neuvotella lisää. - ode
minkähän laisen?? mittoja?
- Jemia
No juu, tuskinpa täällä kannattaa alkaa myynti tai osto ilmoituksia tekemään. Näet paljon vähemmän vaivaa kun soittelet laskettelukeskuksista käytettyjä lautoja tai pistät ilmoituksia ihan ilmoitustauluille, tai niitä varten oleville nettisivuille. :P Tjm..
- mmarko_
minulla olisi flow strice merkkinen lauta myynnissä. siteet on myös merkkiä flow m11. kuvia voin lähettää jos kiinnostaa. ota yhteyttä [email protected] sielt kysele lisää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 101706
- 39675
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32609Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16598Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38557Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?50519Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63516- 34515
- 63491
- 68489