Perhe umpikujassa

auttakaameitä

Apua tarvittais täällä.
Äitini (50 v) viettää päivät pitkät koneen ääressä eikä tee mitään muuta. Tulee kptiin töistä ja istuu lopun päivän koneen edessä ja välilla keskellä yötäkin. Ei auta kotiaskareissa eikä vietä meidän kanssa mitään aikaa. Jos hänelle huomauttaa asiasta hän suuttuu ja alkaa huutaa. Käyttäytyy kuin pieni lapsi. Emme tiedä yhtään mitä tehdä. Yhteiselo hänen kanssaan on mahdotonta. Tätä on jatkunut jo pari vuotta.

Onko kenelläkään kokemuksia tämmöisestä ja miten asiaan voisi puuttua?

4

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuukko6

laittakaa modeemi mäsäks =)

• Netikkahyllylle

Häneltä täytyy kaiketi takavarikoida kone. Silloin hän ei pääse sen luokse. Annat vain silloin kun on laskuja. Istut vieressä kun hän on laskunsa maksanut ja sähköpostit lukenut viet koneen pois.

• auttakaameitä

Olen yrittänyt ja sillon hän jahtasi minua lihanuijalla ja huusi kuin mikäkin hullu. En oikeasti liioittele, hän muuttui ihan eri ihmiseksi. olen joskus myös ottanut häneltä koneen pois ja silloin hän on vetänyt ihme raivarit...

• lapseton nettiriipp.

Minkä ikäinen olet? Onko isä perheessänne vai onko äitisi yh?

Isän tulisi puuttua asiaan, mutta ellei hän ole kuvioissa, teidän pitää kertoa äidille rauhallisesti miltä tuntuu kuin ei olisi äitiä ollenkaan. Sitähän tuo on. Ellei auta, en tiedä pitäisikö ottaa yhteyttä lastensuojeluun. Ei äiti voi lapsiaan noin hylätä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 507
      7606
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      230
      2666
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2581
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      160
      1917
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1768
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      4
      1495
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      1
      1372
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      76
      1183
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1168
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1155
    Aihe