Apua tarvittais täällä.
Äitini (50 v) viettää päivät pitkät koneen ääressä eikä tee mitään muuta. Tulee kptiin töistä ja istuu lopun päivän koneen edessä ja välilla keskellä yötäkin. Ei auta kotiaskareissa eikä vietä meidän kanssa mitään aikaa. Jos hänelle huomauttaa asiasta hän suuttuu ja alkaa huutaa. Käyttäytyy kuin pieni lapsi. Emme tiedä yhtään mitä tehdä. Yhteiselo hänen kanssaan on mahdotonta. Tätä on jatkunut jo pari vuotta.
Onko kenelläkään kokemuksia tämmöisestä ja miten asiaan voisi puuttua?
Perhe umpikujassa
4
203
Vastaukset
- kuukko6
laittakaa modeemi mäsäks =)
- Netikkahyllylle
Häneltä täytyy kaiketi takavarikoida kone. Silloin hän ei pääse sen luokse. Annat vain silloin kun on laskuja. Istut vieressä kun hän on laskunsa maksanut ja sähköpostit lukenut viet koneen pois.
- auttakaameitä
Olen yrittänyt ja sillon hän jahtasi minua lihanuijalla ja huusi kuin mikäkin hullu. En oikeasti liioittele, hän muuttui ihan eri ihmiseksi. olen joskus myös ottanut häneltä koneen pois ja silloin hän on vetänyt ihme raivarit...
- lapseton nettiriipp.
Minkä ikäinen olet? Onko isä perheessänne vai onko äitisi yh?
Isän tulisi puuttua asiaan, mutta ellei hän ole kuvioissa, teidän pitää kertoa äidille rauhallisesti miltä tuntuu kuin ei olisi äitiä ollenkaan. Sitähän tuo on. Ellei auta, en tiedä pitäisikö ottaa yhteyttä lastensuojeluun. Ei äiti voi lapsiaan noin hylätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432071Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151369Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141226Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3701223Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t20887Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist148770Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19766Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57686- 75682
Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101645