Apua tarvittais täällä.
Äitini (50 v) viettää päivät pitkät koneen ääressä eikä tee mitään muuta. Tulee kptiin töistä ja istuu lopun päivän koneen edessä ja välilla keskellä yötäkin. Ei auta kotiaskareissa eikä vietä meidän kanssa mitään aikaa. Jos hänelle huomauttaa asiasta hän suuttuu ja alkaa huutaa. Käyttäytyy kuin pieni lapsi. Emme tiedä yhtään mitä tehdä. Yhteiselo hänen kanssaan on mahdotonta. Tätä on jatkunut jo pari vuotta.
Onko kenelläkään kokemuksia tämmöisestä ja miten asiaan voisi puuttua?
Perhe umpikujassa
4
167
Vastaukset
- kuukko6
laittakaa modeemi mäsäks =)
- Netikkahyllylle
Häneltä täytyy kaiketi takavarikoida kone. Silloin hän ei pääse sen luokse. Annat vain silloin kun on laskuja. Istut vieressä kun hän on laskunsa maksanut ja sähköpostit lukenut viet koneen pois.
- auttakaameitä
Olen yrittänyt ja sillon hän jahtasi minua lihanuijalla ja huusi kuin mikäkin hullu. En oikeasti liioittele, hän muuttui ihan eri ihmiseksi. olen joskus myös ottanut häneltä koneen pois ja silloin hän on vetänyt ihme raivarit...
- lapseton nettiriipp.
Minkä ikäinen olet? Onko isä perheessänne vai onko äitisi yh?
Isän tulisi puuttua asiaan, mutta ellei hän ole kuvioissa, teidän pitää kertoa äidille rauhallisesti miltä tuntuu kuin ei olisi äitiä ollenkaan. Sitähän tuo on. Ellei auta, en tiedä pitäisikö ottaa yhteyttä lastensuojeluun. Ei äiti voi lapsiaan noin hylätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005077606- 2302666
- 262581
- 1601917
- 1141768
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?41495Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p11372- 761183
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621168IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41155