Siinäpä se? Tietääkö kukaan?
Myydäänkö Suomessa ketamiinia?
7
7821
Vastaukset
- Kokemusta on
Kyllä myydään, lanttu todella sekaisin ja toiminta kunto sen mukaista. Olo on kuin menisi pieneksi palloksi joka vain pienenee. Ainoa mikä selvästi oli huomattavaa oli, että kuulo parani, todella hyvin. KAikki kuului todella selvästi ( mulla normaali kuulo muutenkin) kunnes alkoi jytiseen. Sopii hyvin yksinvetää, ei mitenkään bile kamaa..
- Köysi
Oon lukenut et ihan ihme tavaraa, helvetin kallista vissiin vaan...mitähän Suomessa joutuu maksamaan?
- DOC
Myydään mutta todella harvinaista. Kerran kokeillut ja kärkeen meni
- Köysi
Muistakko hintaa? Saiskohan Virosta reseptillä esim. masennukseen? Vai onkohan tämmöinen "lääkeralli" enää edes mahdollista.
- K-hole
Köysi kirjoitti:
Muistakko hintaa? Saiskohan Virosta reseptillä esim. masennukseen? Vai onkohan tämmöinen "lääkeralli" enää edes mahdollista.
Ketku on todella metkaa tavaraa. Saa suomestakin, nytkin eräällä sivulla on myynnissä 0.5g = 80€ Ei määrätä masennukseen ainkaan virossa tuskin missään muuallakaan. Ketamiini auttaa masennukseen välittömästi.
- Köysi
K-hole kirjoitti:
Ketku on todella metkaa tavaraa. Saa suomestakin, nytkin eräällä sivulla on myynnissä 0.5g = 80€ Ei määrätä masennukseen ainkaan virossa tuskin missään muuallakaan. Ketamiini auttaa masennukseen välittömästi.
Kiitti K-hole!
Hyvä tietää jotain pohjaa hinnalle ;) - Callista
Köysi kirjoitti:
Käytetään Suomessa kokeellisena pistoksina vaikeasti hoidettaviin masennuksiin. Pistos kerran viikossa. Poistaa masennuksen muutamassa tunnissa tai päivässä, jos poistaa.
Yliannostusraja lähellä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1522545Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131101Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 101912
- 66878
- 62855
- 53851
- 46849