Hei!
Mitäpä näet minulle, n. kolmekymppiselle sinkkunaiselle rakkauteen? Kumppanin toivoisin löytäväni mutta vaikeaa on. Ei tunnu olevan hyviä miehiä vapaana oikein ollenkaan :-/
Kiitos kovasti jos katselet! :-)
tuntijasi
2
53
Vastaukset
Hei
kyllä niitä hyviä miehiä on vaikka kuinka paljon, mutta olet katsellut vääristä paikoista. kannattaa laajentaa reviiriä.
sinua ajatellessa mieleeni nousee vahvasti uskonto ja uskonnollisuus. oletko kohdannut niitä miehiä, tai onko uskonto vaikuttanut ajatuksiisi kovasti?
uskonnolla voin toki myös tarkoittaa ihmisiä, joilla on vakaat mielipuuhat ja jotka ovat rajun kiinnittyneitä omiin asioihinsa, joihin uskovat ja joissa riippuvat.
sinä tarvitset ilmaa. tarvitset kumppanin, joka on rento ja avoin, joka ei ole kiinni vanhoissa tavoissaan. tässä mietin myös sinun omia tottumuksiasi. ovatko ne usein miten saman toistoa?
syksy on hyvä aika aloittaa alusta, karisuttaa vanhat lehdet takista pois ja pukea puhdasta lunta päälleen. sinulle näen mahdollisuuden ottaa osaa johonkin tapahtumaan, tai kulttuuriseen rientoon, tai mikä se nyt onkin. kannattaa ilman muuta mennä sinne, ehkä olet jo lukenut siitä lehdestä.
siellä on ihmisiä, paljon, etenkin kivoja miehiä. tämä ei siis ole ravintola.
voi, sieltä voit löytää pienen aarteen, kenen kanssa aluksi kirjoittelet. siksi kirjoittelet, koska tämä terve ja vahva ihminen asuu kauempana. tässä on sinulle oikein hyvät näkymät, eli ei tarvitse surra vaan iloita syksystä ja ulkoilla.
t. Keskiyö- Nyah~
Kiitos oikein paljon, että katsoit minulle, keskiyö :-)
Niin, täytyyhän se myöntää, että pieni on tainnut olla tuo reviiri ja on se itselläkin mielessä ollut.
En ole kovinkaan uskonnollinen ihminen enkä sellaisiin miehiin törmännyt. Uskontoja olen pohtinut viime aikoina liittyen näihin viimeaikaisiin tapahtumiin Lähi-idässä.
Voi kun löytäisinkin jo tänä syksynä tuollaisen sinun mainitsemasi pienen aarteen ;-)
Kiitos vielä kerran ja mukavaa syksyn jatkoa toivotan! :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022156- 991547
- 1211273
- 791255
- 1171226
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601004- 51997
- 36922
- 33804