Hei!
Mitäpä näet minulle, n. kolmekymppiselle sinkkunaiselle rakkauteen? Kumppanin toivoisin löytäväni mutta vaikeaa on. Ei tunnu olevan hyviä miehiä vapaana oikein ollenkaan :-/
Kiitos kovasti jos katselet! :-)
tuntijasi
2
63
Vastaukset
Hei
kyllä niitä hyviä miehiä on vaikka kuinka paljon, mutta olet katsellut vääristä paikoista. kannattaa laajentaa reviiriä.
sinua ajatellessa mieleeni nousee vahvasti uskonto ja uskonnollisuus. oletko kohdannut niitä miehiä, tai onko uskonto vaikuttanut ajatuksiisi kovasti?
uskonnolla voin toki myös tarkoittaa ihmisiä, joilla on vakaat mielipuuhat ja jotka ovat rajun kiinnittyneitä omiin asioihinsa, joihin uskovat ja joissa riippuvat.
sinä tarvitset ilmaa. tarvitset kumppanin, joka on rento ja avoin, joka ei ole kiinni vanhoissa tavoissaan. tässä mietin myös sinun omia tottumuksiasi. ovatko ne usein miten saman toistoa?
syksy on hyvä aika aloittaa alusta, karisuttaa vanhat lehdet takista pois ja pukea puhdasta lunta päälleen. sinulle näen mahdollisuuden ottaa osaa johonkin tapahtumaan, tai kulttuuriseen rientoon, tai mikä se nyt onkin. kannattaa ilman muuta mennä sinne, ehkä olet jo lukenut siitä lehdestä.
siellä on ihmisiä, paljon, etenkin kivoja miehiä. tämä ei siis ole ravintola.
voi, sieltä voit löytää pienen aarteen, kenen kanssa aluksi kirjoittelet. siksi kirjoittelet, koska tämä terve ja vahva ihminen asuu kauempana. tässä on sinulle oikein hyvät näkymät, eli ei tarvitse surra vaan iloita syksystä ja ulkoilla.
t. Keskiyö- Nyah~
Kiitos oikein paljon, että katsoit minulle, keskiyö :-)
Niin, täytyyhän se myöntää, että pieni on tainnut olla tuo reviiri ja on se itselläkin mielessä ollut.
En ole kovinkaan uskonnollinen ihminen enkä sellaisiin miehiin törmännyt. Uskontoja olen pohtinut viime aikoina liittyen näihin viimeaikaisiin tapahtumiin Lähi-idässä.
Voi kun löytäisinkin jo tänä syksynä tuollaisen sinun mainitsemasi pienen aarteen ;-)
Kiitos vielä kerran ja mukavaa syksyn jatkoa toivotan! :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest195035Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul854461Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden2693623Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota1063084Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma432645- 251998
Ulkoministeriön konsulipäällikkö arvostelee rajusti Haavistoa: "Täällä on pelon ilmapiiri"
"– Täällä on ministerin toimien takia aivan selvästi pelon ilmapiiri. Jos sellaisen annetaan pesiytyä virkamieskulttuuri101837Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1061774- 2301705
Pyydän anteeksi etten osannut ratkaista
Mitään muuta kuin lähtemällä. Et oikein tullut vastaan etkä kuunnellut. Tuntui että minun piti koittaa sopia ja sovitell711651