Kertokaa koirastanne ja harrastatteko sen kanssa jotain lajia, toko, agility, jälki jne.
Kenellä on lapinkoira?
12
2415
Vastaukset
- heidi
elikä minulla on 6-vuotias suomenlapinkoira narttu. koiran ollessa nuori niin harrastimme agilityä ja tokoa. kävimme myös parissa näyttelyssä. nyt koiramme on enemmän kotikoira. kävimme myös pentuna pentukoulun jne..
aivan ihana koira.
koiramme on kerman värinen. - Hilla
Meillä on myös vaalea, viljanvärinen, lapinkoiratyttö, 4 vuotias, ja harrastan sen kanssa agiltya ja tokoa. Se on aika rauhallinen, ja ei ole siis vauhdikas kentälläkään, mutta tekee esteet tarkasti ja oikein.
- kate
Miulla on myös ihana lapinkoira se on paimensukuinen.Se on nyt vähä yli neljä vuotta.En harrasta sen kaa mitää mut viime vuonna ku täällä oli koirakoulu niin kävin joka viikko siellä.Nykyään vaan lenkkeilen ja leikin sen kanssa.
- piza
minulla on suomen lapinkoira !! se on tyttö ja sen väri on soopeli ja se on kiltein kaikista koirista oikeesti tosi söpö tytteli ja sen nimi on kerttu ja oikee nimi on turnukan kanerva ei muuta
- piza
harrastamme agilityä ja jälkeä muuten vaan SEURA KOIRA............... niiku KOTI KOIRA
- mitä eroa
Suomen lapinkoira ja lapinkoira,paimensukuinen lapinkoira.Miten se menee?mikä on mikä?koko ja värit?
Onko niitä monta mallia ja miten monta.Parkin värinen,onko se nyt lapinkoira?Mä meen jo sekasin - Nimetön
mitä eroa kirjoitti:
Suomen lapinkoira ja lapinkoira,paimensukuinen lapinkoira.Miten se menee?mikä on mikä?koko ja värit?
Onko niitä monta mallia ja miten monta.Parkin värinen,onko se nyt lapinkoira?Mä meen jo sekasinParhaiten saat tietoa, kun menet www.lappalaskoirat.fi -sivuille ja paimensukuisesta saat tietoa www.paimensukuinen.net Noilta sivuilta löydät tietoa molemmista. Värejä on paljon, ei pelkkä parkki, mutta katso sivuilta, siellä on kerrottu asiat paremmin kuin osaisin selittää!:)
- katsomaan
Nimetön kirjoitti:
Parhaiten saat tietoa, kun menet www.lappalaskoirat.fi -sivuille ja paimensukuisesta saat tietoa www.paimensukuinen.net Noilta sivuilta löydät tietoa molemmista. Värejä on paljon, ei pelkkä parkki, mutta katso sivuilta, siellä on kerrottu asiat paremmin kuin osaisin selittää!:)
ja kiitos paljon!Olen niin ihastunut niihin ja aion ottaa sellaisen vielä.
- Lappalaisten emäntä
katsomaan kirjoitti:
ja kiitos paljon!Olen niin ihastunut niihin ja aion ottaa sellaisen vielä.
Paimensukuisen lapinkoiran seuran sivut ovat myös tutustumisen arvoiset.
Ja mikäli kiinnostaa niin tuossa kevättalvella on paimensukuisten katselmus eteläsuomessa. Seuran kotisivuilla on katselmuksesta lisää juttua.
Linkkiä en nyt noille sivuille muista, muuta googleta niin kyllä se löytyy.
Mulla itsellä on kaksi paimensukuista lappalaista.
- Lapinkoira89
Rotu: Suomenlapinkoira
Nimi: Wiita-Akan Bebbie eli Pepi
syntynyt: 16.2.2002
sukupuoli: Narttu
Väri: musta valkoisin merkein
lonkat: A
silmät: OK
omistaja: Kaisa Säisä
kasvattaja: Eila Viitanen
kotisuvut: http://seitti.net/dog/suku/sitruuna.html- tassu
Mulla on hoitokoirana suomenlapinkoira. Se on narttu ja 2- vuotias, väriltään musta vaalein merkein.Harrastan sen kaa koirakoulua.(se on vaan nyt talvitauolla.)Käyn sen kaa joskus myös match show`ssa.
- rippe
Lapinkoirat on ihan ykköskoiria, itselläni kohta 11v narttu. Kulkee aina mukana, ei tarvitse koskaan teljetä naruun kun seuraa nätisti perässä. Ja ikä ei paina...meidän mummu menee lujempaa kun monet nuoret koirat ja on niin nuorekkaan näköinen että kaikki luulee että se on pentu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236965Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733