Olen rv37 4 ja vauva liikkuu tosi huonosti. Neuovola käynnistyksen kannalla, äippäpoli ei. Mitä uskoa? Mitä tehdä? Liikelaskenta vie hermot - ei koskaan 10 liikettä/2h. Poli rauhoittelee vain rauhallisella vauvalla... Onko muilla kokemuksia???
VÄHÄLIIKKEINEN VAUVA!!!
2
868
Vastaukset
- mieltä
mene yksityiselle ja kysy heidän mielipidettä. itse olen huomannut että yksityisellä osataan olla hieman enemmän kiinnostuneita kuin kunnallisella puolella. varaa aika heti, saatat päästä jo tänään. kela korvaa osan. onnea matkaan
- ä76
Onko vauvasi liikkunut koko raskausajan huonosti? Mulla esikoinen oli tosi laiska liikkuun koko aikana ja toista kun odotin niin tuntu että vatsanahka repee ku vaavi siellä liikku. Joten jos on koko ajan liikkunut huonosti niin nou hätä, mut jos nyt on huomattavasti vähäntyneet niin painosta vaan tutkiin kunnolla. Ja eikös vauva muutenkin vähennä liikkeitä kun tulee isommaksi???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862