Mitkä riitelevät useimmiten keskenään?

Tulppaani

Mitkä merkit riitelevät useiten keskenään? Oletko huomannut lähipiirissäsi joidenkin tiettyjen merkkien kinaavan jonkun toisen kanssa jatkuvasti? Mistä luulet moisien kinojen johtuvan, Merkkien erilaisuudesta?

15

4590

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tintti

Olen itse leijona(n) ja ehdottomasti eniten kinaan ja riitelen jousimiehen(n) kanssa, ja luulen tämän johtuvan enneminkin samanlaisuudesta kuin erilaisuudesta... Molemmat niin pirun itsepäisiä ja kaikkitietäviä:)

• Puu

Vesimies ja oinas!!!!!!!!!!!!

• Kisuh
        Puu kirjoitti:

Vesimies ja oinas!!!!!!!!!!!!

itse olen oinas ja asun vesimiehen kanssa, emmekä riitele melkeimpä koskaan. Leijonan kanssa sitä vastoin olimme toistemme kurkuissa kokoajan, mutten usko riitelemisen olevan tekemisissä horoskoopin kanssa mitenkään.

• Riidankylväjä

"Oletko huomannut lähipiirissäsi joidenkin tiettyjen merkkien kinaavan jonkun toisen kanssa jatkuvasti?"

Oinas vs. Härkä
      Vaaka vs. Vaaka
      Vaaka vs. Skorpioni
      Kalat vs. Skorpioni
      Kalat vs. Jousimies
      Vesimies vs. muu maailma

• the_ran_ya

Oinas - Rapu (tai vice versa).

Työskentelen Oinas-merkkisen miehen kanssa, ja tuskin menee päivääkään ettemme niin sanotusti ottaisi yhteen. Oinaan kärsimättömälle luonteelle _kaikki_ pitäisi tapahtua puolessa hetkessä, kun Rapu taas on hieman hidas hämäläinen toimissaan...

• Päkätin

Hassua itse taas oinaana tulen loistavasti toimeen rapujen kanssa, emme riitele juuri koskaan =) Näin erilaisia meitä kaikkia on, tässä sen huomaa.

Mutta, sanoisin että eniten riitelevät skorpioni ja kaksoset keskenään, sekä oinaat ja kaksoset keskenään minun lähipiirissäni.

• Aquarius

Itse olen vesimies ja mies jellona> Jatkuvaa sotaa! Kaverin vanhemmat samoin vesimies-jellona jo sotineet kohta yli 50 vuotta.

Kaveri on vesimies ja ukkonsa skorppari> jatkuvaa sotaa!

Skorpparit on ilkeitä.

Jellonat on niin ärsyttävän omahyväsiä.

• tumi

juu'u... mä oon vesimies ja ukko skorppioni -> koko aja jotai tappelua jos ollaa samassa huonessa ja tulee jokin juttu joka ei toista miellytä...

• leijona

Olen aivan samaa mieltä kanssasi,mutta tosin suhde voi olla tosi hyväkin jos toinen joustaa....Olen itse leijona ja mieheni leijona ja tässä sitä on pyyhitty menemään,joskus sotaisesti joskus tyynesti,eipähän ole kovin tasapaksua tämä yhteiselo.

• canerva

itse olen huomannut,että lähipiirissäni ainakin kauris ja leijona riitelee keskenään:) Itse jouskari ja tällästa "sanasotaa" tulee vaaka-merkkisen henkilön kanssa.Tulen ite parhaiten juttuun leijonan ja kaksosten kanssa,yleensä kyllä myös muiden merkkisten:)mutta sehän riippuu täysin henkilöstä,minkälainen luonne on,horoskoopit ovat pieni osa sitä,tai jotain:)

• lissu

Itse olen jouskarityty ja aivan ihanaa kaksi vuotta vaa'an kanssa. Eipä ole tarvinnut riidellä!

• Canerva
        lissu kirjoitti:

Itse olen jouskarityty ja aivan ihanaa kaksi vuotta vaa'an kanssa. Eipä ole tarvinnut riidellä!

mutta tämä "ystäväni" joka on vaaka on ainakin sen luontoinen että se vittuilee koko ajan ja kaikille! siinäpä onkin sitten mukava yrittää seurustella sellasen ihmisen kanssa..ja kaiken lisäksi hän jakelee neuvoja ja saarnaa koko ajan!

• ScorpioFemale

Olen siis skorpioni ja riideltya tulee seuraavien merkkein kera.

- Kalat
      - Rapu
      - Skorpioni (silloin talloin)
      Huvittavinta on etta kaikki kuuluvat ns. vesimerkkeihin ja pitaisi olla ok valit. Skorpionien kanssa riitelen harvoin, ovat sellaisia nopeita pyrahdyksia, mutta saattavat olla sitakin pisteliaampia. Kalat- merkkien kanssa en tule toimeen alkuunkaan, on niin erilaisia etta alkaa hatuttamaan heti kattelyssa.
      Ravut- merkki on kaukista kauhein.

Muut horoskooppi merkit jotka saavat pinanni kiehumaan ovat oinas ja neitsyt.

• KALATneiti

Enimmäkseen heidän jotka ovat täysin erilaisia kuin minä, mutta mieleeni pisti ensin
      Härkä. Pahimmat riitani elämässä kävin läpi kihlattuni(HÄRKÄ), siskoni(HÄRKÄ), ja äitini(OINAS) kanssa.. jännää, kuitenkin kalat-härkä yhdistelmällä parhaimmat mahdollisuudet suhteessa?

• tuhmempi

pahimmat riidat ollu parhaiden ystävieni oinaiden kanssa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      24
      10965
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      40
      8237
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      126
      5257
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      143
      3646
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3568
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3524
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      33
      3157
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      55
      2519
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      35
      2021
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      28
      1786
    Aihe