Jotkut uskovaiset ovat sitä mieltä, että kalastaminen sunnuntaina ei ole sopivaa. Pitääkö minun lopettaa kalastaminen, etten pahenna muita?
Voinko kalastaa sunnuntaisin?
4
567
Vastaukset
- lapsuuden uskovainen 78
kyllä sunnuntai on lepopäivä, jos toiset pahentuu niin eiköhän ole aihetta pysähtyä kuuntelemaan omaa tuntoa..:-)
- reinhard
Jos se oliskin vain sunnuntai, mutta kun niitä kirkollisia pyhäpäiviä on vuoden aikana paljon ja silloinkaan ei voi mennä kalastamaan.
Itse en laskisi pilkillä istumista miksikään lepopäivän rikkomiseksi.
Paljon enemmän joudun rehkimään, jos lähden hiihtamaan luistelutyylillä.
Järkivähäni ei ymmärrä, mikä siinä pilkkimisessä pyhäpäivisin on niin kamalaa.
Jotkut sanoo, ettei jouda seuroihin.
Kyllähän siinä joutaa vielä illalla hyvin seuroihinkin, vaikka olis käynyt keväisellä järvenselällä istuksimassa.
Pääsiäisenä on justiin ne kaksi pyhäpäivää, jolloin olis aikaa oleilla siellä mieliharrastuksensa parissa, mutta kun ei.
Järvenselällä kyllä hiihdellään ja pärräillään mootorikelkalla niin maan riivatun meluisasti, mutta olen uskovaisena lainsuojaton, jos istun hiljaa ketään häiritsemättä pilkkiavannon reunalla.
Vaimoni on pari kertaa räyhännyt kuin rakkikoira, kun on yllättänyt minut tästä puuhasta.
Toimettomuus pyhäpäivinä käy joskus raskaaksi.
Yleensä ihmiset ja naapurit puuhastelee sunnuntaisin.
Sanotaan, että pitäähän sitä levätäkkin joskus.
Itse kokisin niin, että niissä mielihommissaan ihminen lepää samalla lailla kuin jos istuisi vain käet ristissä ja lukis raamattua. - mies
reinhard kirjoitti:
Jos se oliskin vain sunnuntai, mutta kun niitä kirkollisia pyhäpäiviä on vuoden aikana paljon ja silloinkaan ei voi mennä kalastamaan.
Itse en laskisi pilkillä istumista miksikään lepopäivän rikkomiseksi.
Paljon enemmän joudun rehkimään, jos lähden hiihtamaan luistelutyylillä.
Järkivähäni ei ymmärrä, mikä siinä pilkkimisessä pyhäpäivisin on niin kamalaa.
Jotkut sanoo, ettei jouda seuroihin.
Kyllähän siinä joutaa vielä illalla hyvin seuroihinkin, vaikka olis käynyt keväisellä järvenselällä istuksimassa.
Pääsiäisenä on justiin ne kaksi pyhäpäivää, jolloin olis aikaa oleilla siellä mieliharrastuksensa parissa, mutta kun ei.
Järvenselällä kyllä hiihdellään ja pärräillään mootorikelkalla niin maan riivatun meluisasti, mutta olen uskovaisena lainsuojaton, jos istun hiljaa ketään häiritsemättä pilkkiavannon reunalla.
Vaimoni on pari kertaa räyhännyt kuin rakkikoira, kun on yllättänyt minut tästä puuhasta.
Toimettomuus pyhäpäivinä käy joskus raskaaksi.
Yleensä ihmiset ja naapurit puuhastelee sunnuntaisin.
Sanotaan, että pitäähän sitä levätäkkin joskus.
Itse kokisin niin, että niissä mielihommissaan ihminen lepää samalla lailla kuin jos istuisi vain käet ristissä ja lukis raamattua.Minä ainakin rentoudun, kun pääseen kalaan tai sienimetsään. Ei se työtä ole.
- Kaikki sallittua
voinko voinko???? voinko kaivaa pyllyä tiistaina?
Kyllähän nyky maailmassa saa tehdä mitä tahansa. Onhan meillä homopappejakin ja kohta homot saa lapsiakin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697