sanelukoneita?

p.k

Kertokaa mulle hyvät ihmiset mistä saa sanelukoneita ja mitä ne maksaa? Kuinka kaukaa ne tunnistaa äänen ja miten pitkään voi kerralla nauhoittaa? Kiitos:)

5

1054

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reiskatohveli

Minä olen naimisissa sellaisen kanssa.

• Meri

... tätä samaa asiaa tällä palstalla 28.9. Voit käydä katsomassa viestiketjun tuolla parin sivun päässä :).

Itse erehdyin ostamaan Hongkongista halpis-sanelimen, jolla ei sitten tehnyt yhtikäs mitään :(. Se oli Roadstar-merkkinen ja täysin tyhjänpäiväinen vekotin! Älä sitä ainakaan osta. Kävin katsomassa Gigantissa Sonyn sanelinta, mutta en ostanut enkä edes kokeillut. Saattaisi olla ihan hyväkin vehje, ainakin merkin perusteella. Se oli ihan perusmalli ja hintaa oli vain 35 €.

Kaikkein paras sanelin varmaan nykypäivänä löytyy mp3-soittimista, joissa on sanelintoiminto. Itse sain lainata kaverini Creative-merkkistä mp3-soitinta, joka äänitti todella puhtaasti useammankin metrin päästä puhuttua puhetta. Hinnakkaitahan nuo mp3-soittimet ovat, mutta niillähän voi tehdä paljon muutakin kuin kuunnella musaa ja käyttää sanelimena :). Itse ajattelin hankkia Packard Bellin mp3-soittimen, jossa on sanelin, FM-radio ym. ja hintaakin Gigantissa vain 79 €. Halvin tähän mennessä noilla toiminnoilla, johon olen törmännyt.

• p.k

Pitääpä harkita sitten mp3-soitinta.. mahtavaa että se ottaa äänen jopa monen metrin päästä, just sellasta mä just tarvisin. Yritin netistä ettiä hintoja ym mutta en löytänyt oikeastaan yhtään mitään tietoja. Kiitos!

• Meri
        p.k kirjoitti:

Pitääpä harkita sitten mp3-soitinta.. mahtavaa että se ottaa äänen jopa monen metrin päästä, just sellasta mä just tarvisin. Yritin netistä ettiä hintoja ym mutta en löytänyt oikeastaan yhtään mitään tietoja. Kiitos!

Tuosta osoitteesta ainakin löytyy erilaisia mp3-soittimia vaikka kuinka monta ja ovat hinnaltaan halvimmasta päästä :). Itse kävin eilen hakemassa Gigantista Packard Bellin soittimen hintaan 79 € ja hyvin se ainakin sanelimena toimii. Muita toimintoja en vielä ehtinyt eilen kokeillakaan. Ainoa huono puoli on, että mukana ei tullut mitään käyttöohjetta, vaikka myyjä vakuutti, että sellainen paketissa on! Itse räpeltämällä sain silti tuon sanelimen toimimaan ;). No, täytyy katsoa josko mukana tulleella asennus-CD:llä olisi käyttöohjeet.

Verkkokauppa.comistakin löytyy mp3-soittimia ihan edulliseen hintaan. Kannattaa myös seurata eri liikkeiden mainoksia, mp3-soittimet ovat nyt tosi suosittuja ja tarjouksia satelee jatkuvasti eri liikkeissä. Mm. OnOffissa oli juuri alkuviikosta muutama mp3-soitin tarjouksessa. Creative on kuulemma yksi parhaimmista merkeistä.

• banaani päässä

osta ihmeessa juu mp3 soitin, se on muutenkin monikäyttönen. vanhanmallinen kasettisysteemi on halpa mutta surisee häiriöksi ja kasetitkin maksaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4048
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      864
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe