mahdollisuus?

mahdollisuus2

Tervehdys,mistä löytäisin kivan seksikumppanin?Olen itsestäni johtumattomasta syystä tätä nykyä seksittömässä, pitkässä avioliitossa.
Olen 60-kymppinen,terve,timmi ja iloinen rouva.Kumppani voisi olla samassa tilanteessa ja
ehkä jo 50-kymppinen ainakin.Nuoria miehiä on sivustoilla tyrkyllä,kiitos heille "uhrautuvasta" mielestään,
En osaa lähteä kapakoihin,en käytä alkoholia,enkä tupakkaa,mutta muuten olen vauhtimimmi.
Jos kandidaatti löytyisi,haluaisin ensin tavata ihan "päivävalossa" ja kahvilla.Ihmeteltäis sitten asiaa eteenpäin.
Enkä kaipaa niitä pikkusiveitä moraalikommentteja,olen hoitanut vastuullisia asioita elämässäni,kuten nytkin koetan löytää vastuullisesti ratkaisun tilanteeseeni.Ettei elämä jäisi elämättä:)

19

182

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yök

Suksi suolle kuivan rusinas kanssa

• mahdollisuus2

Yökille ihan ystävällisesti,et sul taitaa löytyä tuota rusinaa yläpäästä:)

• Carloa4

Olis täällä yks halukas 60v miäs Mansesta.

• mahdollisuus2

Kiitos herra manselainen,tässä tilanteessa manse-järjestely olis hesasta käsin hankala.Vuoden vaihteessa alan silloin tällöin käväistä Tampereella.Mahdollisesti palataan asiaan:)

• Carloa4
        mahdollisuus2 kirjoitti:

Kiitos herra manselainen,tässä tilanteessa manse-järjestely olis hesasta käsin hankala.Vuoden vaihteessa alan silloin tällöin käväistä Tampereella.Mahdollisesti palataan asiaan:)

Olis se ihkua jos tavattaisiin? Jään ootteleen ;)

• mahdollisuus2
        Carloa4 kirjoitti:

Olis se ihkua jos tavattaisiin? Jään ootteleen ;)

:)kiva

• Carloa4
        mahdollisuus2 kirjoitti:

Millä tapaa suhun sais sit yhteyden? Mitens tummia viestejä? >;)

• mahdollisuus2 kirjoitti:

Siis mä tarkoitin tuhmia viestejä?

• mahdollisuus2
        jumanni kirjoitti:

Siis mä tarkoitin tuhmia viestejä?

Hei Carlos/jumanni :) tämä oli riittävän tuhma viesti,et minuutissa vaihtui nimimerkki

• Carlos4
        mahdollisuus2 kirjoitti:

Hei Carlos/jumanni :) tämä oli riittävän tuhma viesti,et minuutissa vaihtui nimimerkki

No. Sorry,kun mä ens laitoin väärin. Mä käytän sitä (carlos4).

• Carlos4
        mahdollisuus2 kirjoitti:

(Mahdollisuus2)Hämäsinkö sinua jotenkin,kun laitoin väärin sen nimimerkin? Eip ollu tarkoitus...

• Carlos4

Tamperelainen 60 v miäs olis halukas.

• mistä löytäisin

Kaipaamasi löytyisi ilmeisesti harrastusten/kulttuurin parista (taidenäyttely, konsertti, baletti tms)

• mahdollisuus2

Tarkoitatko,että sielun ravinto pitäisi tähän tarpeeseen riittää? Vai että ajautuisin konsertti-tuttavan kanssa seksisihteeseen.Ei se niin mene.Piirit on pienet ja ihmiset niissä aika vakiintuneita ja omissa suhteissaan.Sitä verkostoa ei pidä sotkea,ettei mene elämän kokonaisuus sekaisin.
      En tiedä pystyykö tällaisen seksitoiveen,mitenkään toteuttamaan erillisenä asiana elämässään...ilman suuria tunteita,ainoastaan lämpöä ja tyydytystä antaen ja saaden.Ei esim.mun tuttavapiirissäni kukaan tiedä,että mieheni ei voi harrastaa seksiä.Enkä kerro,se olisi nöyryytys hänelle.

• isot piirit?

Tarkoitatko,että sielun ravinto pitäisi tähän tarpeeseen riittää?
      – muistatko mitä kysyit ja mihin vastasin

Vai että ajautuisin konsertti-tuttavan kanssa seksisihteeseen.
      – enpä usko, että pystyisit

Ei se niin mene.Piirit on pienet ja ihmiset niissä aika vakiintuneita ja omissa suhteissaan.Sitä verkostoa ei pidä sotkea,ettei mene elämän kokonaisuus sekaisin.
      – hassua, että tiedät ehdottomasti mistä ei löydy ja mitä ei saa sotkea, mutta et tiedä mistä löytää ja pitäisi olla suuret piirit.

Miten olisi esim Hartval-areena, mahtaisiko esim parin jääkiekkojoukkueen miehet riittää ensi hätään?

• no thanks

Mä en ainakaan koske tollaseen vanhaan kulahtaneeseen muijaan edes pussi päässä

• mahdollisuus2

Suurkiitos arvioistanne:) Shit happens to shit types!
      Mut tässä kävi nyt niin,että juuri täältä "isosta piiristä" löytyi se yksi ja ihana.Hänen tarpeensa ja minun tarpeeni kohtasivat !

• mahdollisuus2

..ja kiitos yjteystiedosta villi,laitan sen muistiin:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5007
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3456
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3204
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2297
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      28
      1897
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1828
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      161