mahdollisuus?

mahdollisuus2

Tervehdys,mistä löytäisin kivan seksikumppanin?Olen itsestäni johtumattomasta syystä tätä nykyä seksittömässä, pitkässä avioliitossa.
Olen 60-kymppinen,terve,timmi ja iloinen rouva.Kumppani voisi olla samassa tilanteessa ja
ehkä jo 50-kymppinen ainakin.Nuoria miehiä on sivustoilla tyrkyllä,kiitos heille "uhrautuvasta" mielestään,
En osaa lähteä kapakoihin,en käytä alkoholia,enkä tupakkaa,mutta muuten olen vauhtimimmi.
Jos kandidaatti löytyisi,haluaisin ensin tavata ihan "päivävalossa" ja kahvilla.Ihmeteltäis sitten asiaa eteenpäin.
Enkä kaipaa niitä pikkusiveitä moraalikommentteja,olen hoitanut vastuullisia asioita elämässäni,kuten nytkin koetan löytää vastuullisesti ratkaisun tilanteeseeni.Ettei elämä jäisi elämättä:)

19

193

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yök

      Suksi suolle kuivan rusinas kanssa

    • mahdollisuus2

      Yökille ihan ystävällisesti,et sul taitaa löytyä tuota rusinaa yläpäästä:)

    • Carloa4

      Olis täällä yks halukas 60v miäs Mansesta.

      • mahdollisuus2

        Kiitos herra manselainen,tässä tilanteessa manse-järjestely olis hesasta käsin hankala.Vuoden vaihteessa alan silloin tällöin käväistä Tampereella.Mahdollisesti palataan asiaan:)


      • Carloa4
        mahdollisuus2 kirjoitti:

        Kiitos herra manselainen,tässä tilanteessa manse-järjestely olis hesasta käsin hankala.Vuoden vaihteessa alan silloin tällöin käväistä Tampereella.Mahdollisesti palataan asiaan:)

        Olis se ihkua jos tavattaisiin? Jään ootteleen ;)


      • mahdollisuus2
        Carloa4 kirjoitti:

        Olis se ihkua jos tavattaisiin? Jään ootteleen ;)

        :)kiva


      • Carloa4
        mahdollisuus2 kirjoitti:

        :)kiva

        Millä tapaa suhun sais sit yhteyden? Mitens tummia viestejä? >;)


      • mahdollisuus2 kirjoitti:

        :)kiva

        Siis mä tarkoitin tuhmia viestejä?


      • mahdollisuus2
        jumanni kirjoitti:

        Siis mä tarkoitin tuhmia viestejä?

        Hei Carlos/jumanni :) tämä oli riittävän tuhma viesti,et minuutissa vaihtui nimimerkki


      • Carlos4
        mahdollisuus2 kirjoitti:

        Hei Carlos/jumanni :) tämä oli riittävän tuhma viesti,et minuutissa vaihtui nimimerkki

        No. Sorry,kun mä ens laitoin väärin. Mä käytän sitä (carlos4).


      • Carlos4
        mahdollisuus2 kirjoitti:

        Hei Carlos/jumanni :) tämä oli riittävän tuhma viesti,et minuutissa vaihtui nimimerkki

        (Mahdollisuus2)Hämäsinkö sinua jotenkin,kun laitoin väärin sen nimimerkin? Eip ollu tarkoitus...


    • Carlos4

      Tamperelainen 60 v miäs olis halukas.

    • mistä löytäisin

      Kaipaamasi löytyisi ilmeisesti harrastusten/kulttuurin parista (taidenäyttely, konsertti, baletti tms)

    • mahdollisuus2

      Tarkoitatko,että sielun ravinto pitäisi tähän tarpeeseen riittää? Vai että ajautuisin konsertti-tuttavan kanssa seksisihteeseen.Ei se niin mene.Piirit on pienet ja ihmiset niissä aika vakiintuneita ja omissa suhteissaan.Sitä verkostoa ei pidä sotkea,ettei mene elämän kokonaisuus sekaisin.
      En tiedä pystyykö tällaisen seksitoiveen,mitenkään toteuttamaan erillisenä asiana elämässään...ilman suuria tunteita,ainoastaan lämpöä ja tyydytystä antaen ja saaden.Ei esim.mun tuttavapiirissäni kukaan tiedä,että mieheni ei voi harrastaa seksiä.Enkä kerro,se olisi nöyryytys hänelle.

    • isot piirit?

      Tarkoitatko,että sielun ravinto pitäisi tähän tarpeeseen riittää?
      – muistatko mitä kysyit ja mihin vastasin

      Vai että ajautuisin konsertti-tuttavan kanssa seksisihteeseen.
      – enpä usko, että pystyisit

      Ei se niin mene.Piirit on pienet ja ihmiset niissä aika vakiintuneita ja omissa suhteissaan.Sitä verkostoa ei pidä sotkea,ettei mene elämän kokonaisuus sekaisin.
      – hassua, että tiedät ehdottomasti mistä ei löydy ja mitä ei saa sotkea, mutta et tiedä mistä löytää ja pitäisi olla suuret piirit.

      Miten olisi esim Hartval-areena, mahtaisiko esim parin jääkiekkojoukkueen miehet riittää ensi hätään?

      • no thanks

        Mä en ainakaan koske tollaseen vanhaan kulahtaneeseen muijaan edes pussi päässä


    • mahdollisuus2

      Suurkiitos arvioistanne:) Shit happens to shit types!
      Mut tässä kävi nyt niin,että juuri täältä "isosta piiristä" löytyi se yksi ja ihana.Hänen tarpeensa ja minun tarpeeni kohtasivat !

    • mahdollisuus2

      ..ja kiitos yjteystiedosta villi,laitan sen muistiin:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe