Aiheuttaako pillerit ihan kostean pimpin,siis runsas valkovuoto?!Mulla on yasminin aloitettua,ollut ihan käsittömän runsas valkovuoto ja yhdynnässäki sitä melkeimpä valuu!Ennen olin ihan kuiva,kun ei vielä pillereitä ollut.Joskus ollut hiivatulehdustakin,mutta ei nyt kyllä ole,kun ei kutiakkaan,ja valkovuoto on sellaista ihan valkeaa,eikä haise.Ei ainakaan näytä hiivatulehdukselta,mitä se on silloin ollut.Inhottaa vaan,ku olen aina niin "märkä" !!
runsas valkovuoto+pillerit ?!
paa paa
2559
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
Mäkin käytän yasminia ja oon huomannut valkovuodon runsastuneen. Mulla se ei kuitenkaan aiheuta ongelmia enkä oo huomannu että sitä valuis yhdynnässä. Kannattaa käyttää ohuita siteitä jos vuoto häiritsee.
mulla on ollu usein hiivatulehdus ja sitä aletaa vasta nyt tutkia..syön yasmine ehkäisypillereitä ja oon huomannu myös että esim seksiä harrastaessa on todella kosteat oltavat!!siis ihan todella!ennen kesti kauan että edes vähän olis ollu kostea vaikka olis halunnu..mun mielestä se on epänormaalia mutta kai lääkärit tutkii..