Mielipiteitä!

Paula

Mitä mieltä näistä?

Tytölle:
Sofi Aini Aleksandra
Sohvi Aino Kyllikki
Soili Alma Tuulikki
Solja Auri Annikki

Pojalle:

Elmo Onni Oskari
Erno Otto Oliver
Eljas Aarni Jalmari
Ernest Jarkko Santeri

5

383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aada

      Tytölle:
      Sofi Aini Aleksandra -> Ainista en pidä, muuten ihan ok kokonaisuus, jättäisin Ainin kokonaan pois tai vaihtaisin sen vaikka Eini-nimeen!!!

      Sohvi Aino Kyllikki -> sohvista en pidä, on sofian lempinimi, kyllikki on mammani nimi, josta en pidä, nimestä siis, Aino on hyvä nimi! Miten olisi Aino Sofia?

      Soili Alma Tuulikki -> soili on ihan ok, alma hieman kivempi, tuulikista en pidä.. soili alma:vähän liikaa ällää... laittaisin ennemmin vaikka Soili Anni Tuulia

      Solja Auri Annikki -> solja on ok, aurista en pidä ja vielä vähemmän annikista! vaikka Solja Laura Anniina olisi parempi

      Pojalle:

      Elmo Onni Oskari -> tämä on ihan hyvä kokonaisuus, vaikka elmosta en pidä, laittaisin vaikka Eeli Onni Oskari tai pelkkä Onni Oskari

      Erno Otto Oliver -> ihan ok kokonaisuus, oliver on ihana! Otto Oliver riittäisi tai sitten Erno Otto Ilari, tai Jarno Otto Einari/Elmeri tms =)

      Eljas Aarni Jalmari -> Eljas on tosi hyvä, aarnista en pidä, jalmari on ok. Aarnin vaihtaisin vaikka Aarre-nimeen: Eljas Aarre jalmari tai Eljas Arto Jalmari tai Eljas Antti Elmeri/Eemeli tms =)

      Ernest Jarkko Santeri-> santeri on aivan ihana, jarkko ok, mutta ernestistä en pidä.. pelkkä Jarkko Santeri riittäisi, vielä parempi olisi Jarno Santeri, muita Eetu Jarno Santeri, Santeri Jarno Eemeli tms =)

      Eli näistä nimistä pidin: Sofi (sofia kyllä parempi), Aleksandra, Aino, Onni, Oskari, Oliver, Eljas ja Santeri!


      Mitäpä ajattelet näistä ehdotuksista!?? =)

    • sulle

      sofi aleksandra ehdottomasti paras (ilman ainia).
      kyllikki tosi huono samoin kun tuulikki ja annikkikin,säästä lapsesi niiltä...pojan nimistä en pidä mistään etunimistä mutta Onni,otto,santeri kivoja..

    • jake1234..

      jarno santeri

    • sibyllavon

      Suosikkini ovat Solja Auri Annikki ja Eljas Aarni Jalmari. Ehkä muuttaisin vielä niin, että tytölle Solja Auri Tuulikki ja pojalle Eljas Aarni Oliver

    • jenna.

      ehkäpä tuokin lapsi on jo nimensä saanut:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe