Miestä jännittää...

Surusilmä

En tiedä, kuuluuko tämä täysin tähän osastoon, mutta osittain ainakin. Toivon, että antaisitte jotain ohjeita, neuvoja, mitä vain. Tilanne tuntuu vain niin vaikealta. Ja pahoittelut pitkästä tekstistä!

Itse olen 24-v. nainen, mieheni muutamia vuosia vanhempi. Olemme asuneet avoliitossa noin puolen vuoden ajan, seurustelleet vuoden verran. Kaikki on muuten hyvin, mutta seksielämämme alkaa vaikuttaa pikku hiljaa kaikkeen.

Alussa kaikki oli toki hyvin. Olen seksipuuhissa aktiivinen ja suhteellisen estotonkin. Mieheni kehui minua näistä ominaisuuksista ja oli innoissaan. Sain hänen puheistaan sellaisen käsityksen, että mieheni exä oli ollut melko haluton ja estynyt. Me ei rakasteltu aluksi, koska halusin vähän aikaa katsella, johtaako suhde mihinkään.

Jossain vaiheessa aloin vihjailemaan, että nyt voisi jo rakastellakin. Hänkin halusi, mutta mitään ei tapahtunut. Suuseksiä kyllä harrastimme. Puhuimme asiasta ja kuulemma rakastelu jännittää häntä. Milloin syynä oli kumin käytön hankaluus(?), milloin mikäkin. En syyllistänyt, ajattelin vain, että kyllä se tästä ja että onhan meillä edes jotain seksiä suhteessa. Ajattelin suhteemme hyviä puolia. Pahemmaksi asia muuttui, kun kerran miehelläni ei seisonut, kuulemma stressin takia. Ensimmäiset kerrat vielä ymmärsin ja nielin pahan oloni, sitten jossain vaiheessa kun kertoja alkoi olla jo monia, alkoi väkisinkin surettaa ja itkettää. Mietin, mikä minussa on vialla. Hänen mukaansa ei mikään. Häntä vain jännitti niin paljon.

Tällä hetkellä ollaan siinä tilanteessa, että rakasteltu ei olla vieläkään. Kun jotain seksiä on, pitää jännittää onnistuuko vai ei, miestä jännittää, minua jännittää/ahdistaa/surettaa ja kaikkea mahdollista. Tunnen olevani huono ja ruma eikä siihen mieheni vakuuttelut ihanuudestani auta :/. Olen rauhoitellut, kannustanut ja ylistänyt häntä paljon (koska hän on seksikkäin mies, jonka tiedän) sekä neuvonut etsimään jotain luontaistuotetta/lääkettä jännitykseen, mutta tuntuu, ettei mikään auta. Joskus tuntuu, että häntä ei edes kiinnosta koko seksi ja miten tämä kaikki vaikuttaa minuun. Hänelle on varmasti helpompi sulkea koko asia mielestä pois. Kuulemma vaadin liikaa enkä ole suhtautunut kärsivällisesti. Onko todella näin? Mitä voin tehdä? On vaikeaa vain olla ja odottaa, kun pallo on toisella eikä se tee sillä mitään. En uskalla enää nauttia minkäänlaisesta seksistä, koska se päätty yleensä aina epäonnistumiseen (koska hän jännittää) ja riittämättömyyden tunteeseen... Kierre on valmis.

14

6633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neuvoton

      Hei,

      Olen kohtalotoverisi. Tapasin kanssa kaikin puolin ihanan miehen. Odottelimme myös jonkin aikaa ennen kuin seksi tuli kuvioihin. Hän on selkeästi erittäin kiihottunut ja kaikki menee aluksi hyvin, mutta sitten tulee lopahdus. Hän jännittää ja luulee että satuttaa minua. Itse olen juuri päässyt kunnolla vauhtiin ja yht'äkkiä tuleekin stoppi. Jään kauheaan kiihotustilaan ja en kestä tilannetta ettei mennä loppuun asti. Väkisin tulee mieleen, että joku minussa on niin vastenmielistä, että häneltä menee fiilikset. Hän kyllä vakuuttaa, että olen kaunis, seksikäs ja kaikki oli ihanaa, mutta hän ei vaan pysty olemaan mukana täysillä eli jännittää. Tilanne on tosi harmillinen, koska pitkän yksin olon jälkeen olen onnellinen fiksun miehen seurasta, mutta myt tämän pitää vaivata. Hullua ettei minulla ole ollut tälläistä ongelmaa aikaisemmin kenenkään miehen kanssa, vaikka muuten olisi mennyt sukset ristiin. Nyt muuten menee hyvin, muttei seksi toimi. Mitähän pitäisi tehdä?

    • Cara

      MinullaKIN on sama ongelma. Mies pelkää mokaavansa. Olen koittanut vakuuttaa ettei seksin tarvitse ole mikään kilpailusuoritus mutta kun jännittää niin jännittää. Tässäkään ei ole kysymys minun ulkonäöstäni, vartaloni kyllä kiihottaa. Välillä olemme molemmat aivan hulluina kiihkosta mutta yhdyntää siitä ei seuraa. Olen muuteman kerran ehdottanut että kävisikö mutta siitä ei ole tullut mitään. Ensimmäinen kielto oli kova kolaus itsetunnolle ja minua hämmensi että mies muuteman tunnin jälkeen himosi minua uudestaan. Jonkin verran rasittaa tälläinen odottelu ja arvuuttelu.
      En uskalla tehdä kovin raisuja aloitteita, koska en tahdo ahdistella. Nyt kumpikaan ei uskalla ottaa ohjia =) En tahdo että "epäonnistumisia" tulee, ettei muu seksi mitä meillä on mene pilalle. Meillä on nyt kolmen viikon tauko ettemme näe ja kiihkoa kyllä riittää kun taas tapaamme. oma aikomukseni on olla tukena ja rakastaa ja puhuakin asiasta. Voisit ehkä miehesi kanssa unohtaa yhdynnän hetkeksi ja palata siihen "muuhun hyvään seksiin". Sitä ei tarvitse pilata paineilla yhdynnästä, joka hyväilyistä pitäisi seurata. Omalta kannaltani voin sanoa että et vaadi liikaa mutta ymmärrän, miten ahdistavalta toisesta tuntuu, kun hän ei vain voi täyttää odotuksiasi. Voi myös käydä niin, että odotukset kasvavat ajan myötä ja homma on vielä hankalampaa. Ehkä parasta olisi vain keskustella ja keskittyä hyväilyihin. Olen itsekkin ymmälläni...

      • Surusilmä

        Kiitos kun vastasitte. Jo se helpotti, etten ole ainoa. Keskityn nyt pääasiallisesti siihen muuhun kivaan, mitä meillä on, ehkä se jännitys siinä kaikkoaa. Rakastan miestäni nimittäin niin paljon, että kaikkeni yritän. Juttelua ja yhdessäoloa ilman minkäänlaista painostavaa vihjailua..siinä se ehkäpä :).


    • qwbx

      Tekisi mieli sanoa naisten vakioneuvotyyliin vonkaaville miehille:

      Eihän se elämä pelkkää seksiä ole! Eihän se ole pakko jos ei kiinnosta jne jne pälä pälä.


      Jännittäminen on kummallekin sukupuolelle aika tavallista. Varsinkin naisille. Tuo alun pidättyvyys lisää heti alkuun jännitystä. Se ikäänkuin ajaa suhteen sellaiseen uomaan. Sitten yhtäkkiä hypätään kaulaan ja huudetaan kiihkoisasti Olen sinun, tyydytä minut! Jos homma ei täysin toimi niin petytään ja huokaillaan. Tätä sitten vielä muutama kerta peräkkäin jännityksen ja suorituspaineiden kasvaessa, niin todella lähtee halut.

      Ihan varmasti huvita ruveta seksiin, jos tietää toisen itkevän ja masentuvan sen takia, ettei tätä ehkä pysty tyydyttämään!

      Sano miehellesi:

      - Pidät häntä seksikkäänä
      - Pidät haluttavana
      - Voit odottaa että hän on valmis
      - Et ajattele häntä epämiehekkäänä/hänen pettävän odotuksesi

      Hyäile miestä pyyteettömästi. Älä vaadi seksin suhteen mitään. Kaikki vaatimukset lisäävät jännitystä.

    • Erkki

      Olen mies ja minulla on asiasta tietoa kun olen tuota välinettä jalkovälissäni kanniskellut. Seisoo se minulla vaikka ei ole niin kivikova kuin nuorempana. Laukeaminen ei ole tällä hetkellä niin mekaanista kuin poikasena. Sen voin varmasti kertoa että miehen kanalta se, että ei pysty on nolompaa ja tuntuu pahemmalta kuin jos ei saa naiselta. Kai sen älykäs nainen jotenkin näkee, onko miehestä tositoimiin. Jotenkin sitä vain kellistää naisen tahdonvoimalla kun on tarpeeksi latautunut. Kunnon seksi ei ole pelkkä sukupuoliyhdyntä. Nyt kun sitä on iän myötä mieskunto hieman on heikentynyt, niin olen pääsyt näkemään tilanteen että ei seiso. Nainen voi olla vaikka ulkonäöltään barbinuken näköinen mutta ei vain seiso. Kalulle on turha puhua järkeä. Ei seiso niin ei seiso. Elämiä on maksimisaan tasan yksi kappale ja seksi ei ole koko ihmissuhde. Minä sinuna, vaikka vaikea sanoa kun en ole nainen, tyydyttäisin itseni jollakin minunkaltaisellani miehellä. Jos minä en kykenisi naistani tyydyttämään, antaisin jonkun toisen tehdä sen. Muista miehistä ja heidän suhtautumisestaan en osaa sanoa mitään varmaa. Sen voin ainakin kertoa että kun teistä naisista tulee vanhoja ja me miehet olemme kuolleet pois, aivan varmasti saatte sitten elää vain muistossa. Mies ei säästämällä parane. Kyllä meistä miehistä toistaiseksi löytyy sellaisiakin joita ei ole soveliasta liimailla pikkutyttöjen kiiltokuvavihkoihin

      • sebastian

        Tää on todella vaikee kysymys. Tilanne tulee aiheuttamaan pitkittyessään enemmän ja enemmän huolta ja ahdistusta.

        Itse olen jännittäjä ja siitä on muuten yksi hirveen hyvä puoli otettavissa parisuhteen hyödyksi; mies ei petä!

        No, vakavasti ottaen mielestäni aika on ainoo tekijä joka toimii apuna. Nykyisen vaimoni kanssa törmäsin tällaiseen jännittämiseen ensimmäisen puolen vuoden aikana tosi usein, ja
        epäonnistumiset raastoivat minut lähes itsemurhan partaalle.

        Mikään ei ole niin noloa miehelle tässä suoritusten maailmassa ja mies on todella hyvä kehittelemään mielikuvituksessaan naiselleen loistoseksiä aiempien partnereiden kanssa. Ja tämä mies on kaikkein surkein siinä kavalkaadissa.

        Syntyy oravanpyörä, itsetunto menee ja tapahtuu seksin suhteen jopa täysi välinpitämättömyyden kausi pelkästään itsesuojelun nimissä. MIes saattaa runkata päivittäin himoaan pois, kiihottua helvetisti naisista / naisestaan, mutta kun se ahdistus naisen päälle noustessa iskee kun on päästy siihen asti.

        Mä oon sitä mieltä, että tarvitsette malttia ja vain seksiä ilman yhdyntää. Tulee se hetki, kun mies taas haluaa oikeasti pillua, eikä vain nyrkkiään. Silloin tapahtuu todennäköisesti akti, joka kestää kork. minuutin ja mies laukeaa. Mitä sitten?! On kuitenkin menty eteenpäin ja itsetunto ja halu orgasmiin ja naisen sukuelimiin on taas virinnyt. Nopean orkun kanss pärjää, mutt velton kalun kans ei youknow?

        Kun on muutama yhdyntä erektion kestettyä takana, alkaa miehen oppiminen myös pidättelyn kanssa tapahtua. Aikaa menee puolvuotta - vuosi. Jaksatko mennä tämän kaavan kanssa?

        Nyt kuusi vuotta naimisissa, ja seksi aivan loistavaa. Luottamus pelaa ja nainen tyydyttyy.
        Enkä vittu vieköön mee vieraisiin, ettei häpeään tarvi törmätä...

        Onnea


      • ...
        sebastian kirjoitti:

        Tää on todella vaikee kysymys. Tilanne tulee aiheuttamaan pitkittyessään enemmän ja enemmän huolta ja ahdistusta.

        Itse olen jännittäjä ja siitä on muuten yksi hirveen hyvä puoli otettavissa parisuhteen hyödyksi; mies ei petä!

        No, vakavasti ottaen mielestäni aika on ainoo tekijä joka toimii apuna. Nykyisen vaimoni kanssa törmäsin tällaiseen jännittämiseen ensimmäisen puolen vuoden aikana tosi usein, ja
        epäonnistumiset raastoivat minut lähes itsemurhan partaalle.

        Mikään ei ole niin noloa miehelle tässä suoritusten maailmassa ja mies on todella hyvä kehittelemään mielikuvituksessaan naiselleen loistoseksiä aiempien partnereiden kanssa. Ja tämä mies on kaikkein surkein siinä kavalkaadissa.

        Syntyy oravanpyörä, itsetunto menee ja tapahtuu seksin suhteen jopa täysi välinpitämättömyyden kausi pelkästään itsesuojelun nimissä. MIes saattaa runkata päivittäin himoaan pois, kiihottua helvetisti naisista / naisestaan, mutta kun se ahdistus naisen päälle noustessa iskee kun on päästy siihen asti.

        Mä oon sitä mieltä, että tarvitsette malttia ja vain seksiä ilman yhdyntää. Tulee se hetki, kun mies taas haluaa oikeasti pillua, eikä vain nyrkkiään. Silloin tapahtuu todennäköisesti akti, joka kestää kork. minuutin ja mies laukeaa. Mitä sitten?! On kuitenkin menty eteenpäin ja itsetunto ja halu orgasmiin ja naisen sukuelimiin on taas virinnyt. Nopean orkun kanss pärjää, mutt velton kalun kans ei youknow?

        Kun on muutama yhdyntä erektion kestettyä takana, alkaa miehen oppiminen myös pidättelyn kanssa tapahtua. Aikaa menee puolvuotta - vuosi. Jaksatko mennä tämän kaavan kanssa?

        Nyt kuusi vuotta naimisissa, ja seksi aivan loistavaa. Luottamus pelaa ja nainen tyydyttyy.
        Enkä vittu vieköön mee vieraisiin, ettei häpeään tarvi törmätä...

        Onnea

        puhut, Sebastian.

        Itsekin jännitin ennen. Kiihotti ja panetti, mutta ajatuskin naisen päälle kömpimisestä ja sisääntyöntymisestä sai veltoksi varsinkin kun ekat kerrat epäonnistuivat ja masennus kasvoi melkoiseksi. Tuolloin tahdoin panna panemisen vuoksi. En luottanut naiseeni ja epäilin hänen hylkäävän jos ei onnistu.

        Jossain vaiheessa asiat muuttuivat. Tajusin, että haluan olla kumppanini lähellä ja oikeasti RAKASTELLA HÄNEN kanssaan. Ja yht´äkkiä kaikki sujui kuin rasvattu.

        Jännittäjämiehet eivät ehkä välttämättä halua tietää naisensa olevan superhimoissaan, vaan jännittämisen hetkellä oli ainakin itselleni tärkeätä kuulla, että olen rakastettu... Ettei ole väliä, onnistunko työntymään.

        Muistakaa naiset, (niinkuin sebastiankin sanoi) että todennäköisesti miehenne kuitenkin tahtovat myös itse aktia. Älkää ajako heitä tilanteeseen, jossa miehuuskokemus on kiinni seksin onnistumisesta. Ihan niinkuin tekin, me miehet tahdomme hyvää seksiä. Nautinto vain muuttuu peloksi ja stressiksi, jos panokset ovat liian suuret.


      • mimmi
        sebastian kirjoitti:

        Tää on todella vaikee kysymys. Tilanne tulee aiheuttamaan pitkittyessään enemmän ja enemmän huolta ja ahdistusta.

        Itse olen jännittäjä ja siitä on muuten yksi hirveen hyvä puoli otettavissa parisuhteen hyödyksi; mies ei petä!

        No, vakavasti ottaen mielestäni aika on ainoo tekijä joka toimii apuna. Nykyisen vaimoni kanssa törmäsin tällaiseen jännittämiseen ensimmäisen puolen vuoden aikana tosi usein, ja
        epäonnistumiset raastoivat minut lähes itsemurhan partaalle.

        Mikään ei ole niin noloa miehelle tässä suoritusten maailmassa ja mies on todella hyvä kehittelemään mielikuvituksessaan naiselleen loistoseksiä aiempien partnereiden kanssa. Ja tämä mies on kaikkein surkein siinä kavalkaadissa.

        Syntyy oravanpyörä, itsetunto menee ja tapahtuu seksin suhteen jopa täysi välinpitämättömyyden kausi pelkästään itsesuojelun nimissä. MIes saattaa runkata päivittäin himoaan pois, kiihottua helvetisti naisista / naisestaan, mutta kun se ahdistus naisen päälle noustessa iskee kun on päästy siihen asti.

        Mä oon sitä mieltä, että tarvitsette malttia ja vain seksiä ilman yhdyntää. Tulee se hetki, kun mies taas haluaa oikeasti pillua, eikä vain nyrkkiään. Silloin tapahtuu todennäköisesti akti, joka kestää kork. minuutin ja mies laukeaa. Mitä sitten?! On kuitenkin menty eteenpäin ja itsetunto ja halu orgasmiin ja naisen sukuelimiin on taas virinnyt. Nopean orkun kanss pärjää, mutt velton kalun kans ei youknow?

        Kun on muutama yhdyntä erektion kestettyä takana, alkaa miehen oppiminen myös pidättelyn kanssa tapahtua. Aikaa menee puolvuotta - vuosi. Jaksatko mennä tämän kaavan kanssa?

        Nyt kuusi vuotta naimisissa, ja seksi aivan loistavaa. Luottamus pelaa ja nainen tyydyttyy.
        Enkä vittu vieköön mee vieraisiin, ettei häpeään tarvi törmätä...

        Onnea

        Voi tiedän ton kaiken;meilläkin on ongelmana mieheni äkillinen hyytyminen kesken kaiken. Hän keskittyy mun tyydyttämiseen ollen tuskastuttavan hellä. Kun olen lauennut, niin hänelle tulee "kuolema". Ymmärrän paineet ja yritän myötäelää. Meillä vaan asiaa hankaloitta lapsentekoprojekti...on jo aika kiire, kun mulla mittarissa 40v eikä olla saatu aikaiseksi kuin kaksi keskenmenoa ja yksi tulokseton koeputkihedelmöitys. Eli tarvitttaisiin se sisään laukeaminen...mittari napsahtaa kattoon puolen vuoden sisällä. Itse haluaisin monipuolista seksiä..eri asentoja...eri paikkoja..kunnon naimista välillä. En vaan enää uskalla ehdottaa, kun mies ei siten laukea vaan jännittää liikaa ja pehmenee.Eli meidän seksi menee lähes aina saman kaavan mukaan ja päätyy usein pettymykseen. Meillä on molemmilla aika ahdistunut olo.Hellyys kun ei vaan yksin sitä lasta tuo.


    • äijä

      Mulla ihan samaa vaivaa. Olenkin päättänyt lopettaa koko homman koska saan vaan siitä surua enenmmän kuin iloa. Epäonnistuminen vituttaa vaan niin helvetisti.

      normaalimunaisena ei ole helppoa kun häpeää omaa elintään ja pitää keskittyä koko ajan siihen että seisoisit nyt kunnolla niin et olisi niin pieni. Lähes kaikki miehet varmasti pelkäävät olevansa nysiä vaikkeivat niin olisikaan. Minä pelkään helvetisti vaikkei siihen nyt niin paljon tarvetta olisi.

      Vinkiksi: pieni alkoholin nauttiminen tai krapulaaamu saattaa auttaa. Silloin on estottomampi ja rentoutunut. Minulle itselle vaikeinta on aina se kun pitkänä ja kömpelönä miehenä ei veny tarpeeksi tiettyihin asentoihin. Suosittelenkin sellasen asennon koittamista jossa mies voi olla rentona ilman kipua. esim. takaapäin seisaalta on helppo. Siitä sen saa helposti sisään ja lykkiminen on helppoa kun toisen silmät eivät jatkuvasti katso arvostelevasti ja täynnä odotuksia.

      Minulla ainakin stressi, väsymys ja aikapaineet vie kaiken halun. Tietää että aikaa on nyt tunti ja pitää onnistua. Runkkaaminen on niin paljon helpompaa.

      Hyvä tietää ettei ole ainoa. Suurin ongelma minulla on kuitenkin että olen naisen kanssa ketä en rakasta enkä pidä kovinkaan haluttava. Moraalinii pistää lisäksi vastaan.
      Ja kun ei ole itseluottamusta tämän asian takia yritään niitä kehen tunnen vetoa. Noidankehä pyörii.
      Ei kaikkia naisia tarvitse haluta, vaikka sitä heteromieheltä nykyään vaaditaankin. Kaiken pitäisi kelvata. Tämäkin lisää stressiä. Nykyinenkin varmaan luulee minusta ties mitä.

      Eli syyt minulla:
      1. huono venyvyys asentoihin
      2. pelko liian pienestä munasta
      3. pelko ettei löydä sisään
      4. pelko että lopahtaa kesken
      5. pelko että jätetään kun seksi ei toimi
      loppu tulee väkisinkin jos ei homma ala pelaan
      6. moraali sanoo ei, kun en rakasta
      7. toinenkaan ei rakasta
      8. en alunperinkään halunnut häntä erityisesti
      9. vähäinen kokemus
      10. pelko että leimataan homoksi kun ei seiso tarpeeksi
      11. Yleensäkin ottaen täydellisyyden saavuttamattomuus vituttaa.

      Uskoisin että jos olisi rakkautta homma voisi toimia. Toisaalta silloin paineet onnistumisesta vaan kasvaisivat..että se sitä seksielämästä.

    • Anonyymi

      JÄNNITTÄÄKÖ - EIKÖ SEISO - LUE TÄMÄ!

      Paineet ovat ihan yleisiä - seksissäkin.

      Hiljaa hyvä tulee - seksissäkin. Jos on rakkautta, on ymmärrystä ja jos on ymmärrystä niin on myös aikaa.

      Tunnustelkaa toisianne. Vaikka pitkän aikaa. Ei tarvi syöksyä heti kimppuun. Olkaa pehmeitä ja lempeitä.

      Ota joka seksikerta ihan rennosti - auttaako murehtiminen ikinä mihinkään, häh!?!? Voit ihan hyvin olla positiivinen vaikka lopputulos ei olisi juuri sellainen kuin toivoisit sinun peniksesi kannaltasi, sillä voit KUITENKIN hoitaa naiselle orgasmin sormilla ja kielellä ja jäät vielä miellyttävänä mieleen kun olet itse kiinnostunut hommasta!
      On vain ajan kysymys kun harrastatte seksiä perinteisesti, ja muista että nainen ei aina edes tule perinteisesti peniksen avulla eli JOS SINULLA EI SEISO niin joudut joka tapauksessa auttamaan hänet orgasmiin esim. yhtäaikaisesti imemällä tai koskettelemalla nänniä ja työntämällä pari sormea vaginaan! Nainen voi samaan aikaan itse hinkata glitorista. Eli kaiken tämän jälkeen on turha kysyä miksi monet naisista ei saa orgasmia pelkän peniksen ansiosta!

      Ei minunkaan naiseni tule pelkän peniksen avulla. Peniksen lisäksi koskettelen nänninpäitä. Ja tämän lisäksi tyttöystäväni hinkkaa glitorista. Sitten kun minä olen lauennut ja peniksen liike on jo lakannut ja se on vielä sisässä hieman kutistuneena jo niin SILLOIN tyttöystäväni vielä koskettelee glitoristaan ja saa ORGASMIN! Eli orgasmin saaminen ei vaadi penistä. Auttakaa toinen toisianne tarvittaessa edellä mainituilla tavoilla. ELI MIEHET, LOPETTAKAA JO SE AHDISTUMINEN SIITÄ SEISOKISTA, KAIKILLE MEISTÄ TULEE NIITÄ KAUSIA KUN EI MUNA TOIMI JA NIILLE ON VAIKKA MITÄ SYITÄ: JÄNNITYS, MASENNUSKAUSI, LÄÄKKEET, IKÄ. JOS JOKU NAINEN JÄTTÄÄ TEIDÄT TÄLLASEN TAKIA NIIN OLKAA ONNELLISIA KOSKA SE EI OLE OIKEAA RAKKAUTTA!!! 🙂✨🌸

    • Anonyymi

      Moni mies joutuu elämään pitkiä aikoja ilman seksiä sinkkuuden tai pihtailevan kumppanin takia. Sit kun tulee tilaisuus saada naista niin ei uskalla kun on liikaa paineita ”onko mulla tarpeeks iso” ”kestänkö tarpeeks kauan” ”osaanko mä tyydyttää naisen” varsinkin kun joka paikassa pusketaan ajatusta että miesten pitää osata ”temppuja” ”perus paneminen ei oo mitään” jne. Itse esim yli 30v miehenä ei tulis mieleenkään olla naisen kanssa vaikka kuinka panettaa kun ei halua tuottaa toiselle pettymystä. En usko että ykskään nainen sietää reisille ruikkijoita oli missä iässä tahansa ja kun ei voi olla varma sormi- ja suutaidoistakaan. Maksullisiin en halua mennä eli elinikänen selibaatti siis odottaa.

      • Anonyymi

        Olet yli 30 ja noin epävarma. Sanoisin, että en haluaisi tuollaista miestä kumppanikseni joka analysoi tilanteet etukäteen, eikä keskity itse seksiin. Sinun kuuluisi olla kiinnostunut siitä kumppanistasi ja tötä kautta haluat häntä niin paljon, ettei sinulle tule mieleenkään mitään suorituspaineet.

        Olet ollut väärien (et ole edes ollut ihastunut saati rakastunut) naisten kanssa, jotka eivät kiihota sinua. Olet siis vain suorittanut. Oletko yrittänyt vain hakea, kerätä, seksikumppaneita? Ei se toimi niin. Tai joillain toimii, mutta yleensä tarvitaan kiintymys henkilöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet yli 30 ja noin epävarma. Sanoisin, että en haluaisi tuollaista miestä kumppanikseni joka analysoi tilanteet etukäteen, eikä keskity itse seksiin. Sinun kuuluisi olla kiinnostunut siitä kumppanistasi ja tötä kautta haluat häntä niin paljon, ettei sinulle tule mieleenkään mitään suorituspaineet.

        Olet ollut väärien (et ole edes ollut ihastunut saati rakastunut) naisten kanssa, jotka eivät kiihota sinua. Olet siis vain suorittanut. Oletko yrittänyt vain hakea, kerätä, seksikumppaneita? Ei se toimi niin. Tai joillain toimii, mutta yleensä tarvitaan kiintymys henkilöön.

        Olen ollut pitkässä suhteessa (useita vuosia) missä kumppani keksii aina tekosyitä tai jos seksiä on hän välittää vaan omasta saamisestaan, aina ”hoitelin” naisen ensin mutta koskaan en saanut häneltä mitään tyydytystä enkä osallistumista. Sitä ennen nuoruudessa USEAMPI nainen haukkunu että sulla ”niin peini ettei sillä tee mitään” ja homma jäänyt siihen ennekun ees alkanutkaan. Miksi en siis olis epävarma kun pelkkiä huonoja kokemuksia elämä täynnä? Vain yks seksikumppani elämän aikana. Vittuilua pienestä varustuksesta ja itsekästä lahnamaista makoilua. Väkisinkin tulee epävarmuus että mikä mussa on vikana kun naiset ei halua mulle mitään hyvää. Etkä säkään vastannu että sietäisit aikuisiässä reisille ruikkijoita. Luulen että tässä iässä nainen kun nainen haluaa osaavan ja kokeneen miehen eikä mitään oppipoikaa


    • Anonyymi

      Olen ollut samassa tilanteessa. Olimme yhdessä 15 vuotta.

      Vika on miehen korvien välissä. Joka kerta sama juttu. Vain puolinainen erektio ja sen jälkeen totaalinen löystyminen, kun olisi pitänyt mennä itse asiaan.

      15 vuoden aikana oli kolme erektiota ja ne päättyivät ennenaikaiseen laukeamiseen.
      Seksi oli siis todella huonoa.

      Viisitoista vuotta kärsivällisyyttä mielestäni on enemmän kuin tarpeeksi.

      Jossain vaiheessa aloin vältellä koko seksiä. Ärsytti se tyhjänpäiväinen nyhjääminen, mistä ei ikinä tullut mitään.

      Älä odota viittätoista vuotta. Vaihda kumppania heti! Et ole kumppanisi lääkäri.

      Tämä kommetti siis yleisesti, koska aloitus on jo ikivanha.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      83
      4507
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      121
      3886
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2451
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      193
      1454
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1276
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1233
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1168
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1157
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1133
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1035
    Aihe