Annetaan kissanpentuja pientä korvausta vastaan.

Pennut uuteen kotiin

Meillä olisi mustia kissanpentuja annettavana pientä korvausta vastaan. Pennut ovat navettakissan pentuja,eivät siis ole olleet sisällä. Mukaan saat matolääkkeen, jotta voit itse madottaa pennun. Matolääke on eläinlääkäriltä, joten se tehoaa sekä sisä ja ulkoloisiin, ainakin eläinlääkärin mukaan. Etelä-Pohjanmaa.

6

526

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paljonko?

Paljonko maksat sitä korvausta, jos joku haluaa ottaa vastaan villikissan?

• op95

Kannattaisiko leikkauttaa se kissa ettei tule uusia pentuja? Suomessa ja koko maailmassa on liikaa kissoja kodittomina eikä yhtään lisää tarvitse syntyä. Ja kissa EI menetä metsästysvaistoa sen leikkauksen jälkeen vaikka moni niin luulee!

• kfndkdjxl

Missä paikkakunnalla?

• kannattaa ilmoittaa tori.fi ! paljon maalaiskissoja joudutaan yleensä maalla lopettamaan kun tulee paljon pentuja ym. oon täällä etelässäki auttanu tuttavien mummoja löytämään kodin niitten pennuille aina. :)

• hilpukk

moikka! olisiko kissat miltäpaikkakunnalta ja paljonko olisi "pienikorvaus" jos olisi suht koht lähellä mäntsälää voisinkin tulla sieltä yhden hakemaan meidän kisulle kaveriksi ettei kissan tarvitse minun varpailla enään illalla leikkiä... :D
      mikäli haluat ottaa yhteyttä mistä mailia [email protected] :)

• isar

Meillä olisi paikka yhdelle kissanpennulle. Pääsisi 9-vuotiaan neitikissan kaveriksi.
      Missäpäin Suomea? HInta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3523
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2359
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2188
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1947
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1542
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1399
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1262
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1210
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1165
    10. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1149
    Aihe