Tulen aika helpolla raskaaksi. Olen ollut todistettavasti jo seitsämän kertaa. Minun siis pitäisi olla suurperheen äiti, mutta ainut "lapseni" on 11-vuotias tiibetinspanieli.
Eka raskaus eteni 25:lle viikolle jolloin varmistu, ettei oo elinmahdollisuuksia kun lapsivesi puuttui kokonaan. Sikiön kromosomit normaalit eikä vikaa missään. Kaikenlaista on tutkittu useaan otteeseen, mut ei oo selvinny mitään. Edellisin raskaus kesällä.Ei edennut kovin pitkälle. Kävin eilen tyksissä, jossa
katottiin myös kohtu ultralla. Sieltä löytyi jotain ylimääräistä, jota nyt aletaan selvittää. Raskaustesti negatiivinen. Onneksi, koska muuten se sijaitsisi väärässä paikassa. Läääkäri mainitsi eilen ekan kerran adoption mahdollisuuden. Onko kellään tietoa miten nopeasti adoptio Suomessa etenee tai miten hankalaa kansainvälinen adoptio on? Mainittiin myös luovutetut siittiöt tai munasoluhoidot. Täytyy miettiä et jaksammeko enää lähteä yrittää omaa, vai tuliskohan adoptio henkisestikkin jo helpommaksi. Ei jaksais enää tätä...
tulen kyllä raskaaksi, mutta...
6
1568
Vastaukset
- xena
... toi alkaa olemaan jo henkisesti niin raskasta läpikäytävää että kannattaa miettiä haluutko tehä itelles noin. Mä oon ollu raskaana kaks kertaa ja mulla on jo tunne että kolmatta kertaa en enään jaksa...
- seela
Adoptio on todella pitkä ja rankka urakka mutta palkitseehan se loppujenlopuksi.
Kriteereistä sen verran että pariskunnan tulee olla ollut naimisissa 5 vuotta ja kummallakin tietysti vakkarityöt ja tulot hyvät.
Itsellä ei ole kokemusta mutta ystävät ovat adoptoineet pojan kuubasta..
Katsohan adoptio-linkistä jos aihe kiinnostaa.
Onnea ja jaksamista!!:)- Lapseton
Täh?! Ei kai nyt sentään tarvi olla vakkarityötä? Ei meillä kummallakaan ole, eikä ole juolahtanut edes mieleen, että se olisi este. Voi kamalaa, enkö siis saa edes adoptiolasta?!
- seela
Lapseton kirjoitti:
Täh?! Ei kai nyt sentään tarvi olla vakkarityötä? Ei meillä kummallakaan ole, eikä ole juolahtanut edes mieleen, että se olisi este. Voi kamalaa, enkö siis saa edes adoptiolasta?!
Adoptiovanhemmilla pitää olla vakaa elämäntilanne ja vakituiset tulot, joka tarkoittaa tietysti samalla vakituista työpaikkaa.
Adoptiolasta ei voi valtion mukaan elättää työttömyyskorvauksilla...
Kyllä, vakituinen työ on oltava. yleensä tulojen pitäisi olla korkeammat kuin kaupan kassalla (työnä milestäni sekin tärkeä)
Koti ja perhehistoria tutkitaan tarkkaan myöskin. - ninni
seela kirjoitti:
Adoptiovanhemmilla pitää olla vakaa elämäntilanne ja vakituiset tulot, joka tarkoittaa tietysti samalla vakituista työpaikkaa.
Adoptiolasta ei voi valtion mukaan elättää työttömyyskorvauksilla...
Kyllä, vakituinen työ on oltava. yleensä tulojen pitäisi olla korkeammat kuin kaupan kassalla (työnä milestäni sekin tärkeä)
Koti ja perhehistoria tutkitaan tarkkaan myöskin.Päteekö tämä vakkarityövaatimus myös esim. venäjältä adoptointiin? Olen adoptiossa vasta ajatusasteella, mutta omia lapsia en taida koskaan saada. Venäjältä saavat mielestäni adoptoida myös yksinäiset ihmiset(en oo ihan varma), joten riittääkö et toisella on vakkarityö?
- seela
ninni kirjoitti:
Päteekö tämä vakkarityövaatimus myös esim. venäjältä adoptointiin? Olen adoptiossa vasta ajatusasteella, mutta omia lapsia en taida koskaan saada. Venäjältä saavat mielestäni adoptoida myös yksinäiset ihmiset(en oo ihan varma), joten riittääkö et toisella on vakkarityö?
Mielestäni adoptiotoimistot eivät laita maita "pareemmuusjärjestykseen" että täältä saa adoptoida ne joilla on paljon rahaa, ja täältä ne joilla on vähemmän rahaa.. eiköhän noihin päde ihan samat ehdot...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse894694Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133872Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1913723Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.732123Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301192
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1551147- 531055
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924