Kokemuksia Etelän autohuolto Oy:stä?

VWnainen

Onko kokemuksia auton huollattamisesta Klaukkalan Etelän autohuolto Oy:ssä?

39

5865

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielensäpahottaja

      Huonoo palveluu sain. Mielenipahoitin... kuittia en saanut ennenkuin pyytämällä
      pyysin.

    • Matti778

      Kohtuullinen korjaamo tosin tarkkana pitää olla tahtovat laskutta tekemättömästä
      työstä ja tarvikkeista. Alennustakin saa jos mainitsee ettei tarvitse kuittia.

    • oikein huono

      Rikkoivat vanteet ja pyörännavatkin saivat kieroiksi.

      En suosittele.

    • heikko suoritus

      Heikointa toimintaa ikinä.

    • huono on

      En suosittele, amatöörimäistä toimintaa.

      • Rahastettu

        Todella härskiä rahastusta, näyttäis olevan varsinkin naisautoilijoen osalta auto seisoi viikkoja eikä vikoja saatu korjattua, hintaa lätkäsiin reippaasti, sain mieshenkilönä tingittyä jonkun verran. Älkää hyvät ihmiset tänne autoanne viekö!!!


      • Zuide

        Itsellä on ollut auto huollossa po. korjaamolla monta kertaa.
        Toiminta ollut asiallista, kerrankin kun pyysin pelkkää tarjousta laajennetusta huollosta (havainto laajemman/lisähuollon tarpeesta öljynvaihtohuollon yhteydessä), he menivät tekemään sen ilman hyväksyntään -> Huolto maksoi vain varaosien hinnan. Asiallista.
        Kertaakaan ei ole ollut kusetuksen makua, vaan homma hoitunut asiallisesti.


    • ihan_paska

      ammattimaisia asentajia on nykyisin vaikea löytää

      huonoja tuntuu löytyvän helposti

    • Kiisseli222222

      Ottavat varaosistakin ylimäärästä eivätkä muutenkaan välitä asiakkaan rahoista. Jos osasta pieni osa rikki niin vaihtavat mieluummin koko osan kun helpompi vaihtaa muutaman euron osan vaihto tuli sitten koko osan vaihtoon ja satasia maksoi. Ensimmäinen paikka missä näin on käynyt, mutta ei käy enään eli en käytä enään koskaan kyseisen paikan palveluita tai suosittele kenellekkään.

    • jaarittelija

      Paskaa mut silti ihan hyvää eli kyllä ja ei mutta mielummin ehkä.

      • toinenveli

        Erittäin hyvin argumentoitu veliseni


    • t.miäs

      Ad jatkaa auton matkaa aadee.

    • Heli2015

      Kyllä on kumma, että lähdetään julkisesti arvostelemaan yritystä, ja siten myös viime kädessä yrittäjiä jotka firman omistavat ja sillä elantonsa tekevät tarjoamalla palveluita, kun ei edes vaivauduta kuvailemaan sitä omaa negatiivista kokemusta.

    • Autonsuojeluvaistoa

      Etelän Autohuolto tuo erittäin huonoa mainosta AD-varaosaketjun sinänsä kohtuulliselle maineelle. Mekaanikkojen työn jälki on laadutonta ja piittaamatonta, eikä siellä näytetä oppivan virheistä.

      • lollotilolloloo

        Eipä ole enää AD-ketjussa, mistähän syystä?


    • Toivonsamenettänyt

      Joka ikinen kerta huonot kokemukset. Enää en ikinä vie kyseiseen korjaamoon enkä suosittele paikkaa kenellekkään muullekkaan. Rahastavat omalla osaamattomuudellaan. Eivät saa käsijarrua toimimaan vaikka kolme kertaa olen käynyt näyttämässä. Raidetangonpään vaihtoivat vahingossa väärälle puolelle autoa ja lukuisat muut sekoilut.

    • Surkea

      3 kertaa olen käynyt ja aina jotain häikkää.
      Valojen suuntaus onnistui vasta toisella kerralla katsastuksen jälkeen.
      Jakohihnan vaihdossa ongelmia työn ja hinnan suhteen.
      Sovittu työ ja kustannukset eivät olleet lainkaan sopimuksen mukaisia.
      Merkkikorjaamossa sama operaatio useita satasia halvempi.

    • Aivan_asiallinen

      Olen käyttänyt usein ( 10 kertaa), mielestäni korjaukset ovat sujuneet oikein hyvin. Jos on löytynyt muuta vikaa, on soitettu ja vahvistettu lupa korjata. Hinnat ovat olleet kilpailukykyiset, on kilpailutettu. Voin kyllä suositella.

    • Sutiperse

      Ei ole mikään auto huolto ei sitä ensimmäistäkään ammattimiesten tuomareita koko sakki .eivät perkele osaa edes laittaa öljymäärää oikein,vittu et vituttaa

    • oikeinhuono

      Ihmettelen, että tämä pulju on vielä pystyssä.

      No ainahan voi käydä kaksi kertaa: ensimmäisen ja viimeisen.

      • kyselijää

        oikeinhuono, perustelut?


    • Rahastettu

      Ei ikinä, eli ensimmäinen ja viimeinen kerta samalla. Sovittu ei pidä, luetellaan pitkä lista vikoja jotka ei liity kys huoltoon. Käskettiin vikalistan kanssa tulla katsastuksen jälkeen uudelleen. Katsastajan kanssa käytiin läpi väitetyt viat, pelkkää sontaa. Auto katsastettu. Ei todella kys liikkeeseen!!! Asiakaspalvelu ala-astetasolla, mm puhelut tärkeämpiä, odota mulla on puheluita tässä.

    • Pettynyt1

      Ei enää ikinä.
      Omistajalla alkoholi ongelmia, ihme että firma vielä pysyy pystyssä. Yrittää mainoksilla saada lisää asiakkaita kun menettäneet vanhoja

    • Vakkaripaikka

      Asiakaspalvelu ollut aina erinomaista ja hommat hoitunut kaikin puolin asianmukaisesti. Mitään turhaa rahastusta ei ole koskaan ollut, päinvastoin.

    • Öljytpihassa

      Huom! Erittäin ammattitaidotonta ja huolimatonta huoltotyötä! Öljyroppu kannattaa huollon jälkeen käydä toisessa liikkeessä kiristämässä.

    • Konstntn

      Herttoniemen Aalto autokorjaamo ja katsastus ei kannattaa mennä ikinä . Aivan huijari, huollossa ei ole mitään takuja, koko ajaan laskuttaa perkele, vaikka ei tee mitään.

    • Sartsa19990

      Tekevät korjauksia, joista ei oltu etukäteen sovittu ja loppulasku karkaa aina viime kädessä käsistä vaikka kuinka on tarjousta pyydetty etukäteen.
      Hinnat on kilpailuttaessa jopa yli 1/3 kalliimpia, mitä saman kylän muissa verstaissa.

    • KingMake

      Suurin osa näistä kommenteista täyttä paskaa.Apinoita joilla ei edes autoo sais olla.Oon itte huollattanut mun autot usean vuoden ajan täällä ja hommat on toiminu aina.Soitetaan jos tulee
      ilmi uutta josta ei oo sovittu.Viat on löytyny ja hinnat ihan OK.Asiakkaita tuntuu olevan joten
      tuskin nää päättömät horinat paljoo vaikuta.

    • jukten567

      Asiakaspalvelu ihan ystävällistä, mutta vuosien kokemuksella kyseisen korjaamon palveluista voin todella sanoa, että rikkovat autoa enemmän kuin korjaavat. Älkää menkö.

    • Vagisti

      Ihme urputusta täällä netissä, kaverit saivat mun auton korjattua kerralla kunnon laitteilla, kun eka paikka nosti kädet pystyyn. Suosittelen, palvelukin oli oikein hyvää. Taitaa olla kilpailevien liikkeiden trollit asialla...

    • anonyymi_CTv

      nykyisen omistajan pomotuksessa homma mennyt pitkälle mettään,ei toimi, konkurssikypsää meinikiä

    • luiss

      On, kokemusta ja ei tuu lisää on meinaan mennyt uuden omistajan hoidossa ihan päin p.......ä, kiertäkää kaukaa!!

      • Anonyymi

        Päinvastoin, nyt uuden omistajan aikana palvelu todella hyvää ja asiantuntevaa. Skodallani kustannusarvio alittui ja tuli kuntoon. Ihme trolleja liikenteessä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päinvastoin, nyt uuden omistajan aikana palvelu todella hyvää ja asiantuntevaa. Skodallani kustannusarvio alittui ja tuli kuntoon. Ihme trolleja liikenteessä...

        Kyllä toi tilanne ollut jo hetken toivoton. Käsitin, että suuri osa jollei jo kaikki vanhat tekijät äänestäneet jaloilla ja lähteneet pois. Tein itse virheen ja kesällä vein huoltoon kun olen aina ennenkin tuola käyttänyt. Osathan oli unohdettu tilata autolle ja se seisoikin sitten pari päivää extraa huoltamolla... Kyseisen huoltamon kotisivuillakin on edelleen vanhaa tietoa mm. työnjohdosta ja huollon henkilöstöstä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä toi tilanne ollut jo hetken toivoton. Käsitin, että suuri osa jollei jo kaikki vanhat tekijät äänestäneet jaloilla ja lähteneet pois. Tein itse virheen ja kesällä vein huoltoon kun olen aina ennenkin tuola käyttänyt. Osathan oli unohdettu tilata autolle ja se seisoikin sitten pari päivää extraa huoltamolla... Kyseisen huoltamon kotisivuillakin on edelleen vanhaa tietoa mm. työnjohdosta ja huollon henkilöstöstä

        Väittivät että autossani on huonot jarrunesteet ja annoin vaihtaa ne. Ne oli vaihdettu puoli vuotta aikaisemmin valtuutetussa Ford huollossa ja siitä olikin vielä video tallessa kun se kuuluu palveluun, eli jäivät huijauksesta kiinni. En suosittele missään tapauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päinvastoin, nyt uuden omistajan aikana palvelu todella hyvää ja asiantuntevaa. Skodallani kustannusarvio alittui ja tuli kuntoon. Ihme trolleja liikenteessä...

        joo , olen samaa mieltä, nämä apina-arviot kuuluvat edelliselle etelän autohuollolle, ihme että saavat toimia edelleen


    • Anonyymi

      se on jo konkassa
      toimii vaan virheellisesti vieläkin muka bossihuoltona
      ei mitään lupia mihinkään
      ja silti kirjoittelevat lippuja ja lappuja minkä kerkeää.

      ihme. touhua

      vanha sakki onneksi avasi uuden tien toiselle puolelle

    • Anonyymi

      Älkää missään tapauksessa käyttäkö, hajottavat enemmän kuin korjaavat. Huolloissa jää puolet tekemättä, paitsi tietysti laskussa. Nimimerkki "kokemusta on"

    • Anonyymi

      Etelän autohuolto on ollut konkurssissa jo aikaa sitten kun perustajat luopuivat yrityksestä huijauksen kautta. Nykyinen yrittäjä pyörittää firmaa vanhalla maineella pöytälaatikkofirmalla lman entistä henkilökuntaa joka nykyisin pyörittää Uudenmaan Autopalvelua. Etelän auto huollossa ei ole Bosch car service oikeuksia eikä koulutettua henkilökuntaa esim. sähköpuolelle.,eikä ilmastointihuollon oikeuksia puhumattakaan vuokra asentajien ammattitaidoista, varokaa tätä firmaa, palautteen mukaan osaaminen on nyrkkipajaluokkaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      374
      3351
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      163
      1371
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1198
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1072
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      774
    7. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      747
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      742
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      719
    Aihe