Amalia on seonnut lopullisesti

Rauhoitu Amalia!

Sika-Amalia sika- kateellisine sika- veljineen on seonnut lopullisesti. Nostelee kaikki vanhat kirjoitukset ylös ja kirjoittaa niihin jonkin sairaan katkeran virkkeen perään piilottaakseen jotakin ilmeisesti mitä ei halua lukea tai jatkaa...

Oma veikkaukseni on että Sika-Amalia on sama kuin Seppo Kalevi ja nyt kun valheestaan kiinni jäi Seppo Kalevina niin koettaa siirtää keskustelun muualle.

PS: Sain suorat liput 1400e hintaan menopaluu (marras- joulukuu) ja meno on vipissä joka helpottaa jet lagia ja paluullekin sain hätäpoistumistie- paikan jossa on jalkatilaa reilusti.

12

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • many flights to BKK

      Harvemmin jet lagiä kokee menomatkalla,takaisin tultaessa vähäisen, ei Se 4 tai 5 tunnin aikaero kyllä paljoa tunnu.

    • hljh

      Toiseen suuntaan vaan v.ituttaa

    • elsutuyjkaepjurw

      rssobjvtdvmposjkbvodxuvcg,jdpiomvgoiuvcmtoh cvma0cj

    • 28x...

      Kukaan ei tiedä, ei edes mielenvikainen itse mikä on tarkoituksiensa päämäärä vai onko sitä lainkaan. Sama meno jatkuu sekä pilaa palstamme mikä on valitettavaa.


      Valtava viha on kuitenkin päällänsä. Ymmärrystä vailla oleva typerys joka on sitten Seppo Kalevi, sika- amalia tai joku heidän sadoista nimimerkeistään. Pyrkivät tietysti provosoimaan ja särkemään upean harmoniamme joka palstan koossapitävä voima on ollut.

      Jos olisivat olleet kerrankin Pattiksella niin yhteisymmärrys olisi syntynyt välittömästi sekä tietäväinen yhteisymmärryksellinen hymy ja yhteishenkisyys syntyisi hetkessä. Tämän toki tiedän tavattuani silmätystin ennen tapaamattomiani Pattisveteraaneja.

      En todellakaan tiedä mitä ajatella näistä ääliöistä.

      • Tekopyhä

        Just joo , katsoppas poika peiliin LUE omia juttujasi !
        Oletko kuullut sanonnan että ITSE olet se joksi toista nimittelet


    • MiksiMiksi

      Kuulostaa kuvauksesi eräältä Pattyaa kehuvalta 'herrasmieheltä', tuotahan hän harrastaa muilla palstoilla jatkuvasti, vaikka äiti ei ole häntä päästänyt Tallinnaa pidemmälle koskaan.

      Miksi aikuisilla miehillä on tarve kertoa täällä olemattomasti Thaimaan matkoista? Osa jutuista löytyy jo 90-luvun Jallusta, ja silti niitä kerrotaan äskettäin tehtyinä opasmatkoina? Onko teillä jäänyt lapsuudessa joku tärkeä kehitysvaihe käymättä läpi vai katkeruus äitiänne kohtaan, joka pihtaa viikkorahoja? Ehkä kannattaisi kasvaa aikuiseksi, mennä töihin ja ennen kaikkea muuttaa sieltä äidin peräkammarista muualle.

      • Satuja ja tarinoita

        HYVÄ kommentti , tuolle tyypille pitää rautalangasta vääntää , eikä
        mene perille sittenkään.
        Toivottavasti joskus päänsä selvittyä tajuaa tyhmyytensä määrän.


    • rauhoittui

      Sika Amalia tais sammua päiväkänneiltä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8895
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2643
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2380
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1746
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1237
    Aihe