Uskokaa jo. VL-liike on ainoastaan lappilaisen kultturin eräs ilmentymä. Liikkeessä ei ole sen jumalallisempaa kuin muissakaan herätysliikkeissä. VAIN ME .... VAIN ME tekee liikkeestä pyhän koska sitäkään ei saa arvostella.
USKOKAA JO..
10
731
Vastaukset
- essi
uskokaa jo-erkki on katkera
- kaija
Olet "ERKKI" ymmärtänyt vl-liikkeen syvimmän olemuksen.
- Sertti
Erkki ei ole ymmärtänyt hölkäsen pöläystäkään. Miksi Hän muuten olisi kieltänyt uskonsa???
- usk.m
Uskotaan.
- kessu
jo arvostella mutta tietämättäsi sen teit.
- erkki
Tarkennus. Olen vl-kodin lapsi ja loppuun väsynyt vl-fraaseihin ja siihen,että mennään joka asiassa pyhän hengen nimissä arvostelun ulkopuolelle.
Lähipiirissäni tehdään henkistä ja hengellistä väkivaltaa vl-liikkeen ja uskonnon keinoin.
Mielestäni vanhempani ovat sairastuneet vl-liikkeen fraasien kanssa niin paljon ,että he ovat hoidon ja vapaamman uskonnollisen suuntauksen tarpeessa.
Perheen sisäisiä käännytys -ja hoitopalavereja pidetään viikottain.
ELI, USKOKAA JO ETTEI VL-LIIKE OPPEINEEN OLE SEN JUMALALLISEMPI KUIN MUUTKAAN HERÄTYSLIIKKEET. - vanha vaimo
erkki kirjoitti:
Tarkennus. Olen vl-kodin lapsi ja loppuun väsynyt vl-fraaseihin ja siihen,että mennään joka asiassa pyhän hengen nimissä arvostelun ulkopuolelle.
Lähipiirissäni tehdään henkistä ja hengellistä väkivaltaa vl-liikkeen ja uskonnon keinoin.
Mielestäni vanhempani ovat sairastuneet vl-liikkeen fraasien kanssa niin paljon ,että he ovat hoidon ja vapaamman uskonnollisen suuntauksen tarpeessa.
ELI, USKOKAA JO ETTEI VL-LIIKE OPPEINEEN OLE SEN JUMALALLISEMPI KUIN MUUTKAAN HERÄTYSLIIKKEET....niinkuin asiat todella ovat. Olen minäkin seurannut tässä lähellä vl-piirien perheongelmien käsittelyä. Siinä sekoitetaan todella pahasti psyykiset ja hengelliset asiat. Eikä tulos voi tietenkään olla hyvä miltään kantilta katsottuna:(
- kaija
erkki kirjoitti:
ELI, USKOKAA JO ETTEI VL-LIIKE OPPEINEEN OLE SEN JUMALALLISEMPI KUIN MUUTKAAN HERÄTYSLIIKKEET.Itkettää, koska olen elänyt samanlaisen nuoruuden.
- erkin merkki
erkki kirjoitti:
ELI, USKOKAA JO ETTEI VL-LIIKE OPPEINEEN OLE SEN JUMALALLISEMPI KUIN MUUTKAAN HERÄTYSLIIKKEET.en usko sinua en. :-))
- Vanha mies
vanha vaimo kirjoitti:
...niinkuin asiat todella ovat. Olen minäkin seurannut tässä lähellä vl-piirien perheongelmien käsittelyä. Siinä sekoitetaan todella pahasti psyykiset ja hengelliset asiat. Eikä tulos voi tietenkään olla hyvä miltään kantilta katsottuna:(
eihän se mun vika oo jos teidän perheessä ei suksi luista. hEh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h553513- 393218
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062771Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv432520Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201208