Puumaa?

masilii88

Onko Iisalmessa Puumia/himokkaita rouvia jotka himoitsevat nuorempaa miestä? Janoinen Puumahan löytyy keskustasta mutta nyt etsitään puumia joilla on muita tarpeita kuin jano.. rohkeasti yhteyttä :9

15

625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikenlaisia!

      vetele tumppuus sika

    • Plusja amiinus

      Ennemmin saat VR;lltä veturin lainaan....

    • 8+18

      vai nuorempi mies..hmm... en intä vastaankaan etteikö tilausta olisi.kunhan on terve,ei juoruile asioita eteenpäin ja välineetkin kaikinpuolin kunnossa.

      • 8 18: kaikki nuo kriteerit täyttyy :)


    • hilijasta. Joko ne on menneet puumat talviunille..

    • TilastoMies

      Lehessä oli jotta iisalmessa on yli 2 kertaa enemmän nuoria miehiä kuin saman ikäisiä naisia.. ei oo kun alle viikko siitä jutusta. Nyt kannattas kaikkien täti-ihmisten lähestyä poekia baarissa ja muualla on nimittäin naisten markkinat

      • täti-ihminen

        Ei tartte tätien lähestyä,poijjanklopit lähestyy tätejä baarissa ja muuallakin.


    • Kaikki vanhemmat naiset, joita oon lähestynyt baarissa tai muuten, on sanoneet että muuten ok, mutta nuoret ei kiinnosta. Siksi olis kiva jos "täti-ihmiset", joita kiinnostaa, ois aktiivisempia.

      • 1+11

        hmm..ei ne kaikki vanhemmat naiset baarissa notku.känninen sekoilu punkanpohjalla ei kiinnosta .kaikki kun eivät krapulaakaan halua hommata. mikä lie käsitys vanhemman naisen iästä. 30-40-50 vuotta?


    • varmaan semmonen 35 - 55 vuotta eli vähintään tuo 10 v omaan ikään lisää. Tuo on kyllä totta, eihän ne kaikki baarissa notku. Mikä muu vaihtoehto sitten netin lisäksi lienee lähestyä..

      • not virgin any more

        vaikkapa kirjasto tai eri uskontoryhmien tilaisuudet,olepas itse aktiivinen niin voit löytää jopa yli nelikymppisen neitsyen jos oikein flaksi käy.itse pääsin muinoin korkkaamaan uskovaisen 47-vuotiaan vanhanpiian,tiukka toosa oli muuten!


      • 2+22

        hmm..nuoren miehen kannattaa miettiä myös sitä ,että onkohan sillä merkitystä onko nainen varattu vai ei.ei ole mukava että ukon kanssa kaupassa asioidessa nuori armastelija moikkaa tai tuijottaa.se on negatiivisesti häkellyttävää.


      • 2+22 kirjoitti:

        hmm..nuoren miehen kannattaa miettiä myös sitä ,että onkohan sillä merkitystä onko nainen varattu vai ei.ei ole mukava että ukon kanssa kaupassa asioidessa nuori armastelija moikkaa tai tuijottaa.se on negatiivisesti häkellyttävää.

        Periaatteessa ei ole merkitystä. En minä kenenkään suhdetta tai avioliittoa halua rikkoa mutta kyllä pelisäännöistä pitää sopia etukäteen.


      • 3+33
        masilii88 kirjoitti:

        Periaatteessa ei ole merkitystä. En minä kenenkään suhdetta tai avioliittoa halua rikkoa mutta kyllä pelisäännöistä pitää sopia etukäteen.

        hmm..juuri näin. eikös se ole niin että kulutustavaroita silmäillään ennenkuin todella kiinnostutaan ja mennään ottamaan selvää.paras nähdä itse omin silmin ennenkuin näppinsä lyö hyvään tai pahaan.onnea metsästykseen!


      • 3+33 kirjoitti:

        hmm..juuri näin. eikös se ole niin että kulutustavaroita silmäillään ennenkuin todella kiinnostutaan ja mennään ottamaan selvää.paras nähdä itse omin silmin ennenkuin näppinsä lyö hyvään tai pahaan.onnea metsästykseen!

        Kiitänpä. Katsellaan miten käy


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6346
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2150
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe