Kärsitkä pahoista ilmavaivoista?

Pylly vasten pyttyä

Joutuuko kanssaihmiset haistelemaan ympärilläsi leijuvaa rikkivetyä sisältävää hajupilveä? Onko olemassa jotain housuja jotka imevät pierut?

Radiossa mainostetaan jotain suomalaista vessanpyttykeksintöä joka vie pahat hajut ilmastointiverkostoon. Voiko jollain olla niin pahanhajuista sontaa että pitää oikein erikoispytty hankkia?:/ Kyllä mun pökäleitteni haju jää vessanpytyn kannen alle.
Mä teen näin: Ensin pökäleet pyttyyn (plops plops...) sitten kansi kiinni ja vessan veto, sitten vielä bideesuihkulla jarrutusjälkien suihkutus, ja ei mitään hajua jää, ja onnistuu ihan tavallisella Idon pytyllä.
Kuinkas teillä muilla?

http://www.youtube.com/watch?v=Qz-DXrd9Q0U

http://www.halax.fi/?product=halax-tuoksuton-wc-istuin

10

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k/k

Älyhousut, ei haise mun ympäristö.

• ugh ugh

Voi herranjumala näitä aloituksia.

• Vaivaa

Kakkafetissikö ?

• Pylly vasten pyttyä

Ei ole kakkafetissiä mutta eikös kakka ole kaikkien asia, vai tunnetko jonkun ihmisen jolta ei tule kakkaa? Se ei ole tästä maailmasta jos ei peräpäästä tule koskaan mitään.
        Kukaan ei ottanut tuohon "hienoon" suomalaiseen WC-pyttyinnovaatioon mitään kantaa:))
        Tarvitaanko tuollaisia ei varmaan ihan halpoja hajunpoistajia?
        Ostaisitko itse Halaxin?

• Anonyymi

Joo onhan nähty täällä yksi joka aina puhuu ripulista tai sen alueilta jotakin. Ilmeisesti suurikin ongelma

• kapteeni, hii ja hoo

Täällä en ainakaan omistani. Viimeisimmät vahvat mahalääkkeet lopettivat ilmalaivailutehtaani lähes tykkänään.
      Jos joskus pääsee pieni, sievä pieru, puoliso saa ottaaa sen vastaan ylhäältä annettuna lahjana, sen verran ahkerampi ilmalaivakapteeni hän on.

• Anonyymi

Varastin armeijasta peltipöksyt. Ne ei hajoo saumastaa, eikä mädänny, vaikka joskus irtoo isompikin jööti.

• Anonyymi

Ei ole ilmavaivoja kuin äärimmäisen harvoin, kiitos nykyisen ruokavalioni jota käytän. Eikä kukaan joudu kärsimään kun yksin asun ja elelen. Ulkona lenkilläkään ei aina muita näy niin saan rauhassa päästellä jos sattuu ilmaa silloin olemaan.

• Anonyymi

Aikoinaan koulutuksessa annettiin ohje; Älä pidätä vettäs äläkä tuultas💨

• Anonyymi

Juu ja lääkäri sanoi : ihminen ei ole umpio. Pieruaan ei kannata pidätellä jos haluaa välttyä suolisto-onglmilta. Tunnen ihmisiä jotka joutuneet sairaalaan suolitukosten takia kun ovat joutuneet työssään pidättelemään niin vessahädän kuin ilmavaivojenkin takia, kun sinne vessaan ei ole tarpeeksi usein päässyt eikä heti aina silloin kun ois ollut tarve.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3663
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2499
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      37
      2366
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2107
    5. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1599
    6. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1582
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      15
      1492
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      131
      1355
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      282
      1349
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1305
    Aihe